[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
A tak w ogóle to do Wilanowa będą dojeżdżały wyłącznie 140N czy też 128N (i ewentualnie 120NaDuo)?
Wykluczyć nie można. Twardego zakazu się nie spodziewam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak i jeździłyby przez całe miasto by dojechać do Wilanowa oraz zjechać.ashir pisze: ↑10 paź 2024, 18:35Według artykułu na R5 będą stacjonowały wagony typu 105Na (i pochodne), 120Na, 123N, 128N, 141N. Nie wymieniono w ogóle 140N (i 142N). Samych 141N jest tylko 18 sztuk, o ile wszystkie przejdą. Kiedyś myślałem, że na nową zajezdnię to będą skierowane przede wszystkim nowe wagony, a tymczasem ma być na odwrót.
Bo to mało było czy jest zjazdów przez całe miasto... Bardziej to może mieć znaczenie dla bilansu wozokm, bo to kawał nowej trasy będzie.
Większej różnicy między 15 zjeżdżającą z Pl. Wilsona na R-4, a 15 zjeżdżającą z MRA na R-5 nie widzę.Flash8222 pisze: ↑10 paź 2024, 21:02Tak i jeździłyby przez całe miasto by dojechać do Wilanowa oraz zjechać.ashir pisze: ↑10 paź 2024, 18:35Według artykułu na R5 będą stacjonowały wagony typu 105Na (i pochodne), 120Na, 123N, 128N, 141N. Nie wymieniono w ogóle 140N (i 142N). Samych 141N jest tylko 18 sztuk, o ile wszystkie przejdą. Kiedyś myślałem, że na nową zajezdnię to będą skierowane przede wszystkim nowe wagony, a tymczasem ma być na odwrót.
Podczas uruchamiania Sielc testowano wszystko, tu będzie podobnie. Tabor spełnia warunki, infrastruktura skrajnię - nie widzę problemu w jeżdżeniu wszystkim.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
R1 zostaje z samymi tyrystorami.ZielonyJamnik pisze: ↑10 paź 2024, 18:24https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84983.html
Zastanawiam się nad sensem przenoszenia 123N. One mocno się różnią w obsłudze serwisowej oraz w częściach zamiennych od 105N?
Bo może lepiej było coś innego z R-1 zabrać, a zostawić serię na zajezdni gdzie znają je od podszewki
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To są delfiny tylko w innym trochę pudle, Nic rewelacyjnego i skomplikowanego.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1021
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Dzięki za informację.
Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A to dlatego że TW i MZA nadal tkwią w głębokiej komunie i mają się dobrze czekając na kasę z miasta czyli nas podatników. Inne miasta ściągneły tabor używany ale taki który pojedzie jeszcze wiele lat i kasuje 105ki
tatra
-
- Posty: 766
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Teraz to już trochę po ptokach, to są prawie dwudziestoletnie wagony. Do tego chodzą słuchy, że starzeją się mniej szlachetnie niż 105N2k/bulwy (które też już trochę stare).ZielonyJamnik pisze: ↑11 paź 2024, 10:14Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł
Nie ma szans.pawcio pisze: Ja sobie zakładam, że 123N betyzacji nie unikną.
IMHO używany tabor w Wawie to kwestia dumy i mentalności Wilekiego Miasta Stołecznego*, a nie głębokiej mental komuny.
Zobaczcie co Kraków robi ze swoimi 105-tkami. Tu jest problem, a nie w braku używańców.
*z drugiej strony PiS zrobiłby na używańce większą nagonkę niż na łódzkie BOGESTRY, więc nie dziwię się, że nikt nie chce się męczyć
Zobaczcie co Kraków robi ze swoimi 105-tkami. Tu jest problem, a nie w braku używańców.
*z drugiej strony PiS zrobiłby na używańce większą nagonkę niż na łódzkie BOGESTRY, więc nie dziwię się, że nikt nie chce się męczyć
-
- Posty: 4343
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dokładnie, 13N dojezdziły do końca w prawie pierwotnym stanie, 105Na po NG III dalej nie mają nawet głupich wyświetlaczy xdZielonyJamnik pisze: ↑11 paź 2024, 10:14Dzięki za informację.Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł
-
- Posty: 766
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Myślę, że - przynajmniej ze strony przedsiębiorstwa - więcej w tym kalkulacji. Na używańce nie ma pieniędzy z UE. Nie jest to idealnie sferyczny rachunek ekonomiczny w gospodarce rynkowej, ale taki nigdy nie istnieje.
Co robi, poza tym że kasuje?Zobaczcie co Kraków robi ze swoimi 105-tkami. Tu jest problem, a nie w braku używańców.
Dlatego inne, dużo biedniejsze przedsiębiorstwa, dały sobie z tym radę, tak?gfedorynski pisze: ↑11 paź 2024, 10:44Myślę, że - przynajmniej ze strony przedsiębiorstwa - więcej w tym kalkulacji. Na używańce nie ma pieniędzy z UE.
Dobra, cofam. Po prostu je dobrze utrzymuje. Upgrade'y są w innych wagonach