Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1514
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 23 sie 2017, 12:29

Książkowa tez regularnie potrafi zatrzymywać tramwaj bez powodu, gasnące światło przy Strefanika w momencie zamykania drzwi -> Młociny to też standard.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 23 sie 2017, 12:51

Na otwarciu trasy na Nowodwory wszystko działało jak należy, a teraz powoli zaczyna być normalnie.
miłośnik 13N

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 sie 2017, 16:27

Priorytet jeszcze jest na Starych Świdrach, Tarchominie i na Mehoffera. Reszta to normalne stałoczasówki a trasa na Nowodwory miała być cała objęta priorytetem.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10653
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 sie 2017, 22:03

Wniosek: priorytet musi być stałoczasówką.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26852
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 sie 2017, 20:22

Tak się nie da - stałoczasówce też się potrafi sypać koordynacja - Wolska działa mało stabilnie na przykład.

Skarg bez podania szczegółów nie jestem w stanie przetworzyć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 24 sie 2017, 21:03

Może i Wolska nie działa idealnie ale się jedzie a na Tarchominie ze Świdrów w kierunku Młocin można ruszyć -3 bo się zalicza wszystkie światła co na Wolskiej raczej się nie zdarza.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26852
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 sie 2017, 8:03

Mnie się na Wolskiej zdarzyło a na Tarchominie nie.

Jak pisałem - bez danych umożliwiajacych weryfikację problemu mogę tylko wzruszyć ramionami.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 sie 2017, 9:31

Na Tarchominie światło do skrętu ze Światowida w Trakt Nadwiślański i odwrotnie zapala się raz na cykl, po zielonym dla Światowida. Gdzieś głęboko ukryło się zezwalające dla trama przed zielonym dla Światowida. Było takie jeszcze niedawno.Skrzynek z pętlami wzbudzenia nikt nie zabrał, są cały czas w torowisku. Strata czasu dla trama na tym skrzyżowaniu sięga 70 sekund. Kiedyś wystarczyło zwolnić przed skrzyżowaniem, żeby je płynnie przejechać.
miłośnik 13N

Flash8222
Posty: 7624
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 sie 2017, 10:34

Jednak były inżynier ruchu nie był taki zły w porównaniu do obecnych dwóch asów. W ten weekend frezowana jest południowa jezdnia Jerozolimskich, na przejściu dla pieszych przez torowisko pomiędzy pl. Zawiszy a pl. Starynkiewicza zasłonięte są sygnalizatory dla pieszych ale dla tramwaju już nie :D Więc gdy motorniczy ma pionowe to pieszy może bezkarnie wejść na torowisko :D

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 27 sie 2017, 16:34

Glonojad pisze:Mnie się na Wolskiej zdarzyło a na Tarchominie nie.

Jak pisałem - bez danych umożliwiajacych weryfikację problemu mogę tylko wzruszyć ramionami.
Jutro mam 2 więc postaram się zanotować co i kiedy nie grało. No i pytanie czy priorytet działa do samych Nowodworów czy tylko do Mehoffera?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25422
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 sie 2017, 16:46

Miał do końca, może bez Strumykowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 sie 2017, 19:04

I bez Ordonówny, tam na oko wszystko zależy od tego jak piesi wciskają przejścia przez Światowida, a tramwaj odjeżdża na pierwszym zielonym pionowym pokrywającym się z rozkładowym odjazdem.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 27 sie 2017, 20:07

To na pewno do końca nie działa na przejściu przy Książkowej i na skrzyżowaniu ze Stefanika światła zapalają się bez względu na obecność tramwaju. I zazwyczaj jest tak, że jak się złapie poziome przy Książkowej to później obowiązkowy postój przy Stefanika.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 28 sie 2017, 9:04

Flash8222 pisze:Jednak były inżynier ruchu nie był taki zły w porównaniu do obecnych dwóch asów. W ten weekend frezowana jest południowa jezdnia Jerozolimskich, na przejściu dla pieszych przez torowisko pomiędzy pl. Zawiszy a pl. Starynkiewicza zasłonięte są sygnalizatory dla pieszych ale dla tramwaju już nie :D Więc gdy motorniczy ma pionowe to pieszy może bezkarnie wejść na torowisko :D
Nie może, bo to przejście było zastawione barierkami z obu stron i piesi nie mogli w tym miejscu przez jezdnię i tory przechodzić. Tramwajom zostawiono czynną sygnalizację przy nieczynnej zebrze.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8437
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 sie 2017, 11:29

Stary Pingwin pisze:Na Tarchominie światło do skrętu ze Światowida w Trakt Nadwiślański i odwrotnie zapala się raz na cykl, po zielonym dla Światowida. Gdzieś głęboko ukryło się zezwalające dla trama przed zielonym dla Światowida. Było takie jeszcze niedawno.Skrzynek z pętlami wzbudzenia nikt nie zabrał, są cały czas w torowisku. Strata czasu dla trama na tym skrzyżowaniu sięga 70 sekund. Kiedyś wystarczyło zwolnić przed skrzyżowaniem, żeby je płynnie przejechać.
ZDM na FB wyjaśnił, że:
"Sygnalizacja świetlna działająca na skrzyżowaniu ul. Trakt Nadwiślański/Światowida działa poprawnie, tj. zgodnie z dokumentacją techniczną zatwierdzoną przez Biuro Polityki Mobilności i Transportu. Sygnalizacja ta, z uwagi na budowę 4 wlotu ul. Trakt Nadwiślański, w czerwcu br. została przełączona w tryb stałoczasowy. Oznacza to, że każdy z wlotów na skrzyżowaniu ma ustaloną, stałą długość sygnału zielonego. Dotyczy to również pojazdów szynowych.
Zapewniamy jednak, że po zakończeniu wspomnianej inwestycji, sygnalizacja świetlna, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją zostanie przełączona w tryb akomodacyjny."
https://www.facebook.com/ZDM.Warszawa/p ... 0149880971

ODPOWIEDZ