Wyłączenie z ruchu Mostu Łazienkowskiego

Moderator: Wiliam

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 23 lut 2015, 16:29

Domas pisze:
osa pisze:Wręcz przeciwnie, gdyby zamknąć wyjazd z Gocławia za skrzyżowaniem z Meissnera + zjazd z al. Stanów Zjednoczonych w Saską, dopuszczając tam tylko autobusy.
Musiałbyś też zamknąć wjazd w Międzynarodową, co już byłoby już kompletnie debilnym posunięciem w aktualnej sytuacji.
Po co zamykać wjazd w Międzynarodową? Ta ulica + Francuska dla samochodów, Saska - tylko dla autobusów.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 23 lut 2015, 17:03

Problemem na Saskiej byłoby zamknięcie jej dla ruchu lokalnego (masa małych, często jednokierunkowych uliczek, spory szpital na Niekłańskiej itd.), a jak dopuścisz ruch lokalny, to dojdą do tego cwaniacy i efekt będzie żaden. Ja bym raczej pomyślał jak ten buspas na Wale wykorzystać też dla Gocławia...

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 23 lut 2015, 17:16

kveld pisze:Problemem na Saskiej byłoby zamknięcie jej dla ruchu lokalnego (masa małych, często jednokierunkowych uliczek, spory szpital na Niekłańskiej itd.), a jak dopuścisz ruch lokalny, to dojdą do tego cwaniacy i efekt będzie żaden. Ja bym raczej pomyślał jak ten buspas na Wale wykorzystać też dla Gocławia...
507 na Wał od przyst. Saska, 411 do kasacji, 311 wzmocnione do 10/20/20.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 lut 2015, 17:43

Jak wyjedziesz 507 na Wał od Saskiej? Nie nie, to jest od dupy strony rozwiązane. Też uważam, że nie należało się bawić w żaden buspas na wale, a ograniczyć ruch na Saskiej (stałe patrole miejskich i szybko się Kępa nauczy, że trzeba jeździć inaczej). Dodatkowo można by było umożliwić skręt w lewo z północy z Saskiej w Stanów Zjednoczonych poprzez postawienie tymczasowej sygnalizacji pod wiaduktem. Wtedy wszystkie linie z Wału na Saską.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lut 2015, 17:50

Nie wiem czemu się upieracie z Saska. Nie ominięcie w ten sposób wąskiego gardła ma przejeździe ukośnym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 23 lut 2015, 17:55

Nie wiem, o co chodzi z przejazdem ukośnym. Mój pomysł jest taki, żeby zamknąć dla ruchu indywidualnego Bora-Komorowskiego za Meissnera, ewent. Skalskiego, postawić tam 1. patrol. Dalej zamknąć dla ruchu indywidualnego Saską na wiadukcie nad Stanów Zjednoczonych - 2. patrol. Ewentualnie 3. patrol do pilnowania, by nie wjeżdżali w Saską ze Zwycięzców. Ruch lokalny Saskiej Kępie możliwy przez Francuską i Międzynarodową + przecznice, które je łączą. Moim zdaniem po ograniczeniu dopływu aut z Gocławia przez Egipską - Saską korki na Saskiej Kępie zmaleją. W al. Waszyngtona zamknąć prawy pas od skrzyżowania z Saską w kierunku ronda dla samochodów. Oczywiście wtedy wszystkie autobusy, żeby nie tkwiły w korku, należy przenieść z al. Waszyngtona, a tam muszą wystarczyć tramwaje:
http://autobusczerwony.blox.pl/2015/02/ ... kiego.html

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 lut 2015, 18:02

osa pisze:Nie wiem, o co chodzi z przejazdem ukośnym.
Autobus wyjeżdża z Saskiej w Waszyngtona, w lewo i wjeżdża w korek spowodowany skrzyżowaniem z torami tramwajowymi. Ponieważ tramwaj ruszając z Berezyńskiej wzbudza sobie światło, a tramwajów jeździ bardzo dużo, to pięciosekundowe zielone dla samochodów nie jest rzadkością i powoduje to korek na Waszyngtona. A ty chcesz w ten korek ładować autobusy, co jest trochę bez sensu, a o wiele sensowniejszy byłby pomysł Pawcia.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lut 2015, 18:32

Przejazd ukośny jest niewydolny bo obsługuje 42 kursy na godzinę tramwajów wiec dla ruchu kołowego dużo czasu nie zostaje.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 23 lut 2015, 19:05

Autobus wyjeżdża z Saskiej w lewo na dedykowany sobie prawy pas w al. Waszyngtona w kierunku ronda. Tutaj nie ma prawa być korka, bo wcześniej przed skrzyżowaniem al. Waszyngtona z Saską na tym pasie stawiamy barierkę, żeby nie jechał nim żaden samochód. A jazda na skos - teraz zrozumiałem - jest już teraz, gdy na Saskiej są i tabuny autobusów (507 co 3 minuty, ludzie uwięzieni w korku - bez sensu), i samochody.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lut 2015, 19:07

Udupiamy 158 które przejęło potok z 182?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10658
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 lut 2015, 19:42

Mści się izolowanie TŁ, nie bardzo jest jak ją powiązać teraz.
Najpierw popatrzyłbym, jak się sprawdza buspas na Wale. Być może wrzucił w niego także 411, 507, 509 i może 111 (od Zwycięzców?).
Aczkolwiek pomysł Pawcia byłby też fajny, zwłaszcza gdyby buspas na Francuskiej obsłużył także autobusy z TŁ (wjeżdżające Saską-Zwycięzców? Międzynarodową-Zwycięzców?).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 lut 2015, 19:46

Wyjazd z Francuskiej na TŁ to kwestia bardziej karkołomna niż Gocław a ty juz prosto nie będzie. Generalnie z racji układu drogowego prostych rozwiązań tu nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

rob0t
Posty: 11
Rejestracja: 13 gru 2014, 19:15

Post autor: rob0t » 23 lut 2015, 19:48

muszę przyznać, że dawno nie widziałem korka już od Abrahama :(
Załączniki
2015-02-23 17_19_17-Korki Warszawa, Kraków, Poznań..jpg

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10658
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 lut 2015, 19:50

Wyjazd z Francuskiej na TŁ to kwestia bardziej karkołomna niż Gocław a ty juz prosto nie będzie. Generalnie z racji układu drogowego prostych rozwiązań tu nie ma.
No, w tą stronę to chyba trzeba by pozostać przy Wale. Pisałem o kierunku do centrum.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 lut 2015, 20:04

Zamiast buspasa dla pustych autobusów na Wale ja bym udrożnił dojazd autobusem do tramwaju (oraz stadionu). Tym bardziej, że buspas spowodował, że korek z Gocławia zaczyna się wcześniej i autobusy też w nim stoją.

Zatem Gocław wieziemy do ronda Waszyngtona, ale nie Saską, tylko Francuską (z braku Trasy Ł upada przesiadka na przystanku Saska, więc można go pominąć). Czerwońce z Ostrobramskiej przekierować najkrótszą trasą do tramwajów na Waszyngtona, na Saskiej i al. Stanów Zjednoczonych zostawić coś czarnego dla obsługi potoków lokalnych.

Na Francuskiej zrobić kawałki tylko dla autobusów i dwa patrole policji (kawałki, bo ruch lokalny, ale właśnie kawałki z zakazem bezwzględnym, a nie całość "nie dotyczy ruchu lokalnego", bo ten drugi znak wszyscy oleją).

Zablokowany