Strona 25 z 40

: 10 paź 2006, 11:27
autor: gregory5576
:arrow: Ostatnio widziałem 2299, po odnowie biologicznej, czyżby zaniechanie kasacji 6-cio biegówek,ładnie wygląda, ale szpachli ma na sobie więcej jak ustawa przewiduje, zaczyna już odchodzić od "remontowanego'' obiektu!

: 12 paź 2006, 15:54
autor: SławekM
Kolejny Solaris się zapalił. Tym razem padło na 8308 vel 8037...

http://www.przegubowiec.rulez.pl/galeri ... ?pos=-3250
Przegubowiec pisze: 11-10-2006 • Dziś we wczesnych godzinach porannnych zapłonął kolejny Solaris. Tym razem zapaleńcem okazał się wóz 8037 obsługujący linię 507. Pożar silnika zaczął się prawdopodobnie podczas manewru wyjeżdżania z przystanku Bora-Komorowskiego. Na szczęście kierowcy udało się samemu ugasić płomienie. Jednak nie obyło się bez strat - spaleniu uległ osprzęt silnika. Ponadto osmalona została obudowa silnika oraz tylnia część autobusu.

: 12 paź 2006, 21:13
autor: 5556
:placze: kurcze,troche mi go szkoda bo mimo wszystko lubie solarki...Ciekawe co było powodem zapalenia sie i chyba nie trafi po remoncie na nauke jazdy...

: 12 paź 2006, 21:15
autor: SławekM
Oj, jest napisane, iż pożar był ale został ugaszony przez kierowcę za pomocą gaśnicy i tylko został spalony osprzęt silnika... Pewnie postoi jak 6913....

: 12 paź 2006, 22:58
autor: Rosa
Ciekawe że Solarki Connexu mimo że stan zewnętrzny jest delikatnie mówiąc kiepski to jakoś się tak nie palą :-k

: 12 paź 2006, 23:10
autor: mobil one
solaris8315 pisze:Tym razem padło na 8308 vel 8037
Taaa...na drugiej z" Dwóch Słusznych i Poważanych Na Tym Forum Zajezdni"-też się palą wozy.Więc odpiórkujcie się moi drodzy od bazy na Mokotowie! Raz na zawsze i skutecznie!

: 27 paź 2006, 11:15
autor: 5291
Za sprawą wozu 461 poczułem się dziś niczym w bolidzie Formuły 1. Takie skojarzenia nasunęła mi kontrola stanu przednich opon, które nie posiadały bieżnika. Jego rolę miał prawdopodobnie pełnić wychodzący z wnętrza gum drut. Zdziwiła mnie reakcja Obsługi Codziennej, która nakazała mi wóz odstawić... Przecież auto miało koła i silnik, mogło jechać ;) Pewnie i tak wyjedzie w weekend, z mniej problematycznym szoferem :D

: 06 gru 2006, 16:46
autor: Siecool
Dzisiaj podróżowałem 6833 na 1/109. Słupek między 2 a 3 szybą z uchylanym lufcikiem, był tak przerdzewiały, że szyby i dolna poprzeczka lufcika się go nie trzymały. Można było sobie przez dziurę między słupkiem, a szybą zajrzeć na zewnątrz. Podczas ruszania i hamowania lufciki wykazywały tendencję do przemieszczania się w płaszczyznach poziomych, a zasadnicza szyba robiła wrażenie, jakby miała odpaść przy dotknięciu...

: 06 gru 2006, 19:49
autor: jacek
Ja z kolei miałem dzisiaj przyjemność przyjrzeć się z bliska wozowi 2529(05/345), też robi nie złe wrażenie.

: 12 gru 2006, 19:23
autor: Rosa
Ja dzisiaj jechałem szrotem o numerze 6301. Bardzo to wszystko ciekawie wygląda na wybojach, część karoserii w ktorej są tylnie drzwi nie jest juz połączona z tą częscią gdzie zamocowana jest tylna szyba i na wybojach wyraźnie widac jak obie te części budy ruszają się kazda w swoim rytmie.
Zastanawiam się jak to jest że taki autobus wypuszczono na miasto i co prędzej wypadnie, drzwi czy szyba?

: 15 gru 2006, 10:13
autor: MZ
:arrow: Kolejna akcja Inspekcji Transportu Drogowego:
GW pisze:Autobusy graty wycofane z trasy

śmik, ostatnia aktualizacja 2006-12-14 20:09

Po stolicy nadal jeżdżą niesprawne autobusy miejskie. W czwartek do zajezdni zawrócono dwa ikarusy i jelcza.

Inspekcja Transportu Drogowego kontrolowała je na dwóch pętlach - na Natolinie i w Wilanowie. - Na 12 sprawdzanych autobusów, w trzech przypadkach musieliśmy zatrzymać dowody rejestracyjne - mówi Alvin Gajadhur, rzecznik inspekcji. Wszystkie należą do Miejskich Zakładów Autobusowych. W jednym z nich cały czas paliły się światła stopu, a w dwóch nie działało awaryjne otwieranie drzwi.

Spośród 200 autobusów skontrolowanych przez inspekcję w Warszawie w tym roku, aż w jednej czwartej wykryto jakieś niedociągnięcia, np. łyse opony, wyciekający olej czy przeżartą korozją karoserię. Najwięcej zastrzeżeń jest do najstarszych, ponad 20-letnich ikarusów. Miejskie Zakłady Autobusowe wymieniają je jednak dość wolno.

: 15 gru 2006, 12:58
autor: TGM
Za każdym razem sprawdzają na południu. Jak nie Wilanowska, to Wilanów albo Natolin. Wniosek: wszystkie truchła należy przerzucić na północ. Do obsługi Białołęki :twisted: . Wyjątek: 186.

: 15 gru 2006, 12:59
autor: Dantte
TGM pisze:Do obsługi Białołęki :twisted:
Zgadzam się :twisted: Na 508, 509, 510, E-4 O-)

: 15 gru 2006, 13:37
autor: Glonojad
Jest problem - na północy MZA nie ma zajezdni :shock: :D

: 15 gru 2006, 15:44
autor: Dantte
Stalowa mogłaby puszczać :P