Absurdy rozkładowe

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Walas
Posty: 17256
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 14 gru 2019, 15:38

reserved pisze:
14 gru 2019, 14:18
Z tego co wiem to powyżej -60 należy zgłosić do centrali opóźnienie na linii nieekspediowanej.
Tak powyżej -60 na linii bez ekspedycji.
bartoni722 pisze:
14 gru 2019, 13:57
Przebijam: 3x136 o 23:53 wpadło na Młynów na -51, -31 i -11, przy czym ten pierwszy (5/136) miał odjechać w ostatni pełny kurs z Młynowa o 23:16 (kolejne dwa to zjazdy - do RZS o 23:30 i na Woronicza o 23:48). 5/136 odjechał o 0:01 i co ciekawe jeszcze miał jeszcze o 0:16 zrobić zjazd z Cynamonowej na RUE i z BusLive wynika że go zrobił o 1:00 xd pracę skończył o 1:23 na -46. Powyżej jakiego opóźnienia MZA ma się zgłaszać centrali? I trzeba to robić po każdym półkursie? Bo jeśli tak, to trochę skandaliczne że 5/136 zgłaszając się co półkurs od np. 16-17 nie zostało skrócone. Myślałem że przynajmniej ostatni kurs jest świętością.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Ostatni kurs musi być wykonany.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 gru 2019, 15:49

Stary Pingwin pisze:Ale kto go skróci, jak ekspedycja na Królikarni jest nieczynna. Wcale jej nie ma. Może z Dworca Południowego ruszyli każdy w swoim czasie, a bałagan w Mordorze po potrąceniu rozlał się na okolicę i stąd opóźnienia.
Raczej nie, bo to już 19 prawie była, ostatnio jest w mordorze pusto i taka Domaniewska po 17 wyglada jak w weekend - choć przy Galerii mogło się coś przytkać.

No i wiesz, każdy autobus widać na mapie i każdy ma radio, tylko ktoś by musiał sprawdzić.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 gru 2019, 22:25

Centrala MZA średnio wyrabia z obsługą SB przez radio. W okresie przedświątecznym musiałoby tam w zmianie B siedzieć z 20-30 osób, by wszystkie linie ogarnąć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 11121
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 gru 2019, 1:11

To raczej nie mza powinno robić IMO, tylko ZTM.
ŁK

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3212
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 15 gru 2019, 1:25

We Wrocławiu do 18:30 jest zabronione skracanie i włączanie się w swój czas. Po tej godzinie wystarczy się zgłosić do centrali ruchu i zawsze ma się zgodę. Zawsze dąży się do tego, żeby jak najszybciej wozy w swój czas wjechały.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 wrz 2020, 17:23

Linia 401, przystanek Metro Politechnika -> Stara Miłosna Graniczna

7:08 - kurs do przystanku Gocław
7:09 - kurs do przystanku Gocław

7:22 - kurs do przystanku Stara Miłosna Graniczna
7:23 - kurs do przystanku Gocław

Jakiś jest sens dublowania kursów?
Załączniki
401.png

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 wrz 2020, 17:31

SławekM pisze:
26 wrz 2020, 17:23
Linia 401
411. Równy takt jest z Gocławia. Wygląda na to, że chodzi o krótki postój na Politechnice i jak najszybszy obrót, żeby niskim kosztem brygadowym uzyskać wysoką częstotliwość z Gocławia (potok poranny).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26948
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 wrz 2020, 18:37

No to powinny jechać jako PT. Byłoby jeszcze szybciej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 wrz 2020, 19:18

Glonojad pisze:
26 wrz 2020, 18:37
No to powinny jechać jako PT. Byłoby jeszcze szybciej.
Gra niewarta świeczki. Zysk raptem 5 minut, a zawsze kogoś zabierze.

wincenty
Posty: 1579
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 06 paź 2021, 11:55

Spójrzcie na częstotliwość linii- siekiery 190 po 22...co pól godziny!
Najlepiej to widać, gdy o 22:22 spod CH Marki rusza mocno naładowany ostatnimi klientami i pracownikami Centrum Handlowego autobus - najlepsze że w czasie oczekiwania na upragniony odjazd, zjeżdżają wtedy na pusto dwa wozy z Arrivy. Na Radzymińskiej już trudno znaleźć miejsce stojące...
Dla porównania - częstotliwość takiego 503 o tej porze z Natolina co 15 minut - na pokładzie ledwie kilka osób...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

bartoni722
Posty: 12178
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 06 paź 2021, 12:11

Co ciekawsze, tylko w niedziele które w większości są niehandlowe ta dziura jest zmiękczona z postaci 21:52, 22:22, 22:52, na 21:40, 22:00, 22:22 za to kosztem taktu wcześniej. Tu akurat dwa ostatnie kursy na pełnej trasie robią nocne BWLki z N42, ale myślę że spokojnie da radę wydłużyć całki o zjazdówki np. do MRA w pół taktu (22:07).

BTW: jak przeczytałem o tym 503 to szczerze zastanawiałem się czy nie czytam jakiegoś swojego postu :D
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Autobus Czerwon
Posty: 4344
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 paź 2021, 13:55

wincenty pisze:
06 paź 2021, 11:55
Dla porównania - częstotliwość takiego 503 o tej porze z Natolina co 15 minut - na pokładzie ledwie kilka osób...
Jaka byłaby według Ciebie adekwatna częstotliwość dla 503 z Natolina po 22 w soboty?

wincenty
Posty: 1579
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 06 paź 2021, 14:24

Autobus Czerwon pisze:
06 paź 2021, 13:55
wincenty pisze:
06 paź 2021, 11:55
Dla porównania - częstotliwość takiego 503 o tej porze z Natolina co 15 minut - na pokładzie ledwie kilka osób...
Jaka byłaby według Ciebie adekwatna częstotliwość dla 503 z Natolina po 22 w soboty?
Akurat ja pisałem o DP, gdzie różnica między tym 190 a 503 jest dwukrotna (co 30 min. vs. co 15).
Akurat na 503 z Natolina w soboty wystarczyłby takt 20-minutowy.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8894
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 paź 2021, 14:27

Ale od przystanku Wolność w stronę miasta oprócz 190 jest jeszcze 140 w nieidealnym takcie 18-12... (a 3-5 minut przed 190 wjeżdża 738).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 paź 2021, 14:44

W takich porach to 140 mogłoby podjeżdżać do Chmarek bez większego problemu i z korzyścią dla wszystkich, tylko zaraz by się okazało, że trzeba odrębnego numerku.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ODPOWIEDZ