Rano jadą ok, 5:50 z Wilanowa by podjąć kurs koło 7:00 z Chomików i już nie wracają.pawcio pisze:Teraz już nie wracają z Wilanowa na Chomiki, tylko stamtąd zjeżdżają na Kleszczową.
Echa objazdĂłw linii na Andersa...
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście, że nie powinna.
Na Marymonckiej i Stołecznej są potoki na jedną silną linię (silną, nie barachło którym jest teraz 17) i nic więcej.
Na Marymonckiej i Stołecznej są potoki na jedną silną linię (silną, nie barachło którym jest teraz 17) i nic więcej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I dobrze. Chociaż tak naprawdę jest to i tak kwestia (nie)dasizmów i faktycznej realizacji polityki transportowej miasta.
Zresztą - szykuje się poważna przebudowa trasy, jeśli przepustowość większa jest rzeczywiście potrzebna, można zrezygnować z przystanku i wydzielić tor do lewoskrętu...
Zresztą - szykuje się poważna przebudowa trasy, jeśli przepustowość większa jest rzeczywiście potrzebna, można zrezygnować z przystanku i wydzielić tor do lewoskrętu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jednak odebranie najbardziej obciążonego przystanku dla wsiadających z Arkadii byłoby decyzją niezwykle odważną. Ciekawe, czy ZTM vel "DodajmyPrzystanek" by taką decyzję umiał podjąć.
Jestem prawie przekonany, że na wystąpienie TW padłaby odpowiedź "przepustowość należy zwiększyć metodami inżynierii ruchu"...
Jestem prawie przekonany, że na wystąpienie TW padłaby odpowiedź "przepustowość należy zwiększyć metodami inżynierii ruchu"...

Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To prawda, niemniej niektórzy "pisarze" o tym nie muszą wiedzieć, albo nie mieć tego na myśliJarek pisze:Glonojad pisze:Jestem prawie przekonany, że na wystąpienie TW padłaby odpowiedź "przepustowość należy zwiększyć metodami inżynierii ruchu"...Likwidowanie/przenoszenie przystanków to są jak najbardziej typowe sposoby poprawy przepustowości metodami inżynierii ruchu!

Nie zmienia to jednak kwestii zasadniczej: czy warto na takie coś się decydować? Zwłaszcza, że w tym miejscu żaden kierunek zwrotny nie jest zbyt silny sam w sobie (10 poj/h w lewo, 10 poj/h w prawo)...
Biorąc pod uwagę odległość jaką wówczas należałoby pokonać do przystanków (w stronę Centralnego czy Towarowej) oraz nieprzyjazne pieszym światła to nikła szansa dokonania takiej zmiany jawi się jako zaleta.Glonojad pisze:Jednak odebranie najbardziej obciążonego przystanku dla wsiadających z Arkadii byłoby decyzją niezwykle odważną.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36955
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tak naprawdę, przy dwóch torach, wystarczyłby przystanek w stronę centrum i Okopowej, dla skrętu w lewo nie. Ale i tak ciasno.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jasne, niech kilkanaście tysięcy pasażerów na godzinę jeździ w wiecznym tłoku (niemożliwość zwiększenia częstotliwości) dla wygody obsługi jednego generatora. Wydaje mi się, że za bardzo upraszczasz sprawę.Tm pisze:Biorąc pod uwagę odległość jaką wówczas należałoby pokonać do przystanków (w stronę Centralnego czy Towarowej) oraz nieprzyjazne pieszym światła to nikła szansa dokonania takiej zmiany jawi się jako zaleta.Glonojad pisze:Jednak odebranie najbardziej obciążonego przystanku dla wsiadających z Arkadii byłoby decyzją niezwykle odważną.
[ Dodano: Nie 11 Sty, 2009 23:07 ]
W sumie byłoby to jakieś rozwiązanie, skoro jadąc w stronę Gdańskiego i tak się idzie zwykle na przystanek południowy.Bastian pisze:Tak naprawdę, przy dwóch torach, wystarczyłby przystanek w stronę centrum i Okopowej, dla skrętu w lewo nie.
Niemniej i tak wówczas największy zysk w przepustowości byłby na tym lewym torze, w relacji chyba najmniej przyszłościowej a do tego zastępowalnej Trasą Krasińskiego...

A czemu nie da się zwiększyć częstotliwości, czemu to wieczny kłopot? Przecież na przeszkodzie stoją tylko (i aż) światła. Z kilkukrotnie dłuższą drogą na przystanek nie można już nic zrobić, a wydłużenie fazy, aby przejeżdżały dwa składy naraz to chwila grzebania w skrzynce (teraz to dopiero uprościłem!Glonojad pisze:Jasne, niech kilkanaście tysięcy pasażerów na godzinę jeździ w wiecznym tłoku (niemożliwość zwiększenia częstotliwości) dla wygody obsługi jednego generatora. Wydaje mi się, że za bardzo upraszczasz sprawę.

- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
to może zlikwidujmy więcej przystanków - np. Dworzec Centralny, krócej się będzie stało... i mniejszy tłok będzieGlonojad pisze:Jasne, niech kilkanaście tysięcy pasażerów na godzinę jeździ w wiecznym tłoku (niemożliwość zwiększenia częstotliwości) dla wygody obsługi jednego generatora. Wydaje mi się, że za bardzo upraszczasz sprawę.Tm pisze: Biorąc pod uwagę odległość jaką wówczas należałoby pokonać do przystanków (w stronę Centralnego czy Towarowej) oraz nieprzyjazne pieszym światła to nikła szansa dokonania takiej zmiany jawi się jako zaleta.

nie wiem,c zy to dobra polityka pozbywanie się popularnych przystanków

STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]