Echa objazdĂłw linii na Andersa...

Moderator: Wiliam

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 09 sty 2009, 20:29

pawcio pisze:Teraz już nie wracają z Wilanowa na Chomiki, tylko stamtąd zjeżdżają na Kleszczową.
Rano jadą ok, 5:50 z Wilanowa by podjąć kurs koło 7:00 z Chomików i już nie wracają.

arsenian
Posty: 26
Rejestracja: 25 paź 2008, 21:35

Post autor: arsenian » 11 sty 2009, 19:07

SławekM pisze:Super Express, Pola, 17-11-2008
Warszawiacy żądają powrotu tramwaju linii 6 na tory
A pewnie ze 6 powinna jeździć

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2009, 20:06

Oczywiście, że nie powinna.

Na Marymonckiej i Stołecznej są potoki na jedną silną linię (silną, nie barachło którym jest teraz 17) i nic więcej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25967
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sty 2009, 20:07

Na szczęście jest bardziej trwała linia obrony. Przepustowość Radka.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2009, 20:11

I dobrze. Chociaż tak naprawdę jest to i tak kwestia (nie)dasizmów i faktycznej realizacji polityki transportowej miasta.

Zresztą - szykuje się poważna przebudowa trasy, jeśli przepustowość większa jest rzeczywiście potrzebna, można zrezygnować z przystanku i wydzielić tor do lewoskrętu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25967
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sty 2009, 20:13

Tam na pewno by się przydało. Cała Broniewskiego, mocna 17, kawałek Bemowa. Jest co wozić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2009, 20:18

Jednak odebranie najbardziej obciążonego przystanku dla wsiadających z Arkadii byłoby decyzją niezwykle odważną. Ciekawe, czy ZTM vel "DodajmyPrzystanek" by taką decyzję umiał podjąć.

Jestem prawie przekonany, że na wystąpienie TW padłaby odpowiedź "przepustowość należy zwiększyć metodami inżynierii ruchu"... :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25967
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sty 2009, 20:28

No bez przystanku to faktycznie nie przejdzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 11 sty 2009, 21:05

Glonojad pisze:Jestem prawie przekonany, że na wystąpienie TW padłaby odpowiedź "przepustowość należy zwiększyć metodami inżynierii ruchu"...
:idea: Likwidowanie/przenoszenie przystanków to są jak najbardziej typowe sposoby poprawy przepustowości metodami inżynierii ruchu!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2009, 21:40

Jarek pisze:
Glonojad pisze:Jestem prawie przekonany, że na wystąpienie TW padłaby odpowiedź "przepustowość należy zwiększyć metodami inżynierii ruchu"...
:idea: Likwidowanie/przenoszenie przystanków to są jak najbardziej typowe sposoby poprawy przepustowości metodami inżynierii ruchu!
To prawda, niemniej niektórzy "pisarze" o tym nie muszą wiedzieć, albo nie mieć tego na myśli :p

Nie zmienia to jednak kwestii zasadniczej: czy warto na takie coś się decydować? Zwłaszcza, że w tym miejscu żaden kierunek zwrotny nie jest zbyt silny sam w sobie (10 poj/h w lewo, 10 poj/h w prawo)...

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 11 sty 2009, 22:17

Glonojad pisze:Jednak odebranie najbardziej obciążonego przystanku dla wsiadających z Arkadii byłoby decyzją niezwykle odważną.
Biorąc pod uwagę odległość jaką wówczas należałoby pokonać do przystanków (w stronę Centralnego czy Towarowej) oraz nieprzyjazne pieszym światła to nikła szansa dokonania takiej zmiany jawi się jako zaleta.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36955
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 sty 2009, 22:21

Tak naprawdę, przy dwóch torach, wystarczyłby przystanek w stronę centrum i Okopowej, dla skrętu w lewo nie. Ale i tak ciasno.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2009, 23:05

Tm pisze:
Glonojad pisze:Jednak odebranie najbardziej obciążonego przystanku dla wsiadających z Arkadii byłoby decyzją niezwykle odważną.
Biorąc pod uwagę odległość jaką wówczas należałoby pokonać do przystanków (w stronę Centralnego czy Towarowej) oraz nieprzyjazne pieszym światła to nikła szansa dokonania takiej zmiany jawi się jako zaleta.
Jasne, niech kilkanaście tysięcy pasażerów na godzinę jeździ w wiecznym tłoku (niemożliwość zwiększenia częstotliwości) dla wygody obsługi jednego generatora. Wydaje mi się, że za bardzo upraszczasz sprawę.

[ Dodano: Nie 11 Sty, 2009 23:07 ]
Bastian pisze:Tak naprawdę, przy dwóch torach, wystarczyłby przystanek w stronę centrum i Okopowej, dla skrętu w lewo nie.
W sumie byłoby to jakieś rozwiązanie, skoro jadąc w stronę Gdańskiego i tak się idzie zwykle na przystanek południowy.
Niemniej i tak wówczas największy zysk w przepustowości byłby na tym lewym torze, w relacji chyba najmniej przyszłościowej a do tego zastępowalnej Trasą Krasińskiego... :-k

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 11 sty 2009, 23:22

Glonojad pisze:Jasne, niech kilkanaście tysięcy pasażerów na godzinę jeździ w wiecznym tłoku (niemożliwość zwiększenia częstotliwości) dla wygody obsługi jednego generatora. Wydaje mi się, że za bardzo upraszczasz sprawę.
A czemu nie da się zwiększyć częstotliwości, czemu to wieczny kłopot? Przecież na przeszkodzie stoją tylko (i aż) światła. Z kilkukrotnie dłuższą drogą na przystanek nie można już nic zrobić, a wydłużenie fazy, aby przejeżdżały dwa składy naraz to chwila grzebania w skrzynce (teraz to dopiero uprościłem! ;-) ).

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 12 sty 2009, 0:04

Glonojad pisze:
Tm pisze: Biorąc pod uwagę odległość jaką wówczas należałoby pokonać do przystanków (w stronę Centralnego czy Towarowej) oraz nieprzyjazne pieszym światła to nikła szansa dokonania takiej zmiany jawi się jako zaleta.
Jasne, niech kilkanaście tysięcy pasażerów na godzinę jeździ w wiecznym tłoku (niemożliwość zwiększenia częstotliwości) dla wygody obsługi jednego generatora. Wydaje mi się, że za bardzo upraszczasz sprawę.
to może zlikwidujmy więcej przystanków - np. Dworzec Centralny, krócej się będzie stało... i mniejszy tłok będzie :D
nie wiem,c zy to dobra polityka pozbywanie się popularnych przystanków :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ