Tabor SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

kebe

Post autor: kebe » 13 cze 2010, 17:00

humptyangel pisze:a może lepiej zagęścić rozkład? Zamiast tworzyć po fafnaście linii typu dyliżans może lepiej mniej ale o jakiejś zbożnej częstotliwości
Niby gdzie? Średnica już wykorzystana jest (przynajmniej wg. PLK) na full. Chyba, że chcemy dodatkowe niepotrzebne kursy w międzyszczycie. ](*,)

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 13 cze 2010, 17:11

kebe pisze:
humptyangel pisze:a może lepiej zagęścić rozkład? Zamiast tworzyć po fafnaście linii typu dyliżans może lepiej mniej ale o jakiejś zbożnej częstotliwości
Niby gdzie? Średnica już wykorzystana jest (przynajmniej wg. PLK) na full. Chyba, że chcemy dodatkowe niepotrzebne kursy w międzyszczycie. ](*,)
No tak, ale niektóre KM dalekich relacji typu Radom, Siedlce, Skierniewice powinny jeździć dalekobieżną, lepsza wy była wymiana jadąc przez centralną bo najwięcej ludzi...zwolniłoby się miejsce dla SKM na podmiejskiej

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 cze 2010, 17:17

Ale te pociągi pełnią rolę pociągów aglomeracyjnych... Kierowanie ich przez Centralny zmusiłoby mieszkańca np. Ursusa czy Rembertowa (ewentualnie Piaseczna) do przesiadki na Zachodnim czy Wschodnim ](*,)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

kebe

Post autor: kebe » 13 cze 2010, 17:25

No właśnie... Radom już jeździ przez Centralną. Siedlce i Skierniewice akurat uzupełniają ofertę na wschodniej i zachodniej częsci trasy S2.

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 13 cze 2010, 17:42

Wolfchen pisze:Ale te pociągi pełnią rolę pociągów aglomeracyjnych... Kierowanie ich przez Centralny zmusiłoby mieszkańca np. Ursusa czy Rembertowa (ewentualnie Piaseczna) do przesiadki na Zachodnim czy Wschodnim ](*,)
W szczycie taka przesiadka to wiele czasu nie zajmuje jak częstotliwość KM-SKM 3-4 min

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 cze 2010, 17:53

Ale trudno nazwać to zachęcaniem do komunikacji... Przesiadaj się codziennie w drodze do pracy nie 2, tylko 3 razy...

A DWZ czy DWW nie są miejscami przyjaznymi dla przesiadkowiczów.

Ponadto, żeby takie działania były opłacalne, to SKM na każdej końccówce powinna kursować nie rzadziej, niż co kwadrans. 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

kebe

Post autor: kebe » 13 cze 2010, 19:55

Wolfchen pisze:Ale trudno nazwać to zachęcaniem do komunikacji... Przesiadaj się codziennie w drodze do pracy nie 2, tylko 3 razy...

A DWZ czy DWW nie są miejscami przyjaznymi dla przesiadkowiczów.

Ponadto, żeby takie działania były opłacalne, to SKM na każdej końccówce powinna kursować nie rzadziej, niż co kwadrans. 8-(
To już bardziej sensowne było by skierowanie pociągów z kierunku Siedlec na Warszawę Wileńską jak zbudują metro i wtedy wciśnięcie SKM w te luki.

Dzulikiewicz
Posty: 730
Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46

Post autor: Dzulikiewicz » 13 cze 2010, 20:08

kebe pisze:To już bardziej sensowne było by skierowanie pociągów z kierunku Siedlec na Warszawę Wileńską.
Niby jak? :shock:

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 cze 2010, 20:09

Przez Rembertów, Zielonkę, z dwukrotną zmianą czoła chyba... :term:
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
emzi
Posty: 39
Rejestracja: 18 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: emzi » 13 cze 2010, 20:24

Niekoniecznie - wystarczyłaby elektryfikacja łącznicy Warszawa Wileńska Marki - Warszawa Wschodnia Rozrządowa.
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem.

Kolej. Connecting people :-D

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 13 cze 2010, 20:32

A nie lepiej na Gdański? Większe pole manewru, lepsze skomunikowanie z patelnią. No i co tu ukrywać - kawał drogi z peronów Wileniaka do ZP :mewa: Dworzec Wileński będzie, a z DWG będzie dosyć krótkie dojście tunelem. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Dzulikiewicz
Posty: 730
Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46

Post autor: Dzulikiewicz » 13 cze 2010, 20:39

emzi pisze:Niekoniecznie - wystarczyłaby elektryfikacja łącznicy Warszawa Wileńska Marki - Warszawa Wschodnia Rozrządowa.
Vmax 20km/h

kebe

Post autor: kebe » 13 cze 2010, 22:21

Dzulikiewicz pisze:
emzi pisze:Niekoniecznie - wystarczyłaby elektryfikacja łącznicy Warszawa Wileńska Marki - Warszawa Wschodnia Rozrządowa.
Vmax 20km/h
Oczywiście po przebudowie :)
Kto wie może SW na rozwój WWK to wskaże :)

Mój wywód należy traktować z przymróżeniem oka.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 13 cze 2010, 22:55

A koledzy co pili? Zostawmy obecny układ w spokoju. Średnica nie jest jeszcze w pełni wykorzystana.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 cze 2010, 22:59

lukasek1 pisze:
kebe pisze: Niby gdzie? Średnica już wykorzystana jest (przynajmniej wg. PLK) na full. Chyba, że chcemy dodatkowe niepotrzebne kursy w międzyszczycie. ](*,)
No tak, ale niektóre KM dalekich relacji typu Radom, Siedlce, Skierniewice powinny jeździć dalekobieżną, lepsza wy była wymiana jadąc przez centralną bo najwięcej ludzi...zwolniłoby się miejsce dla SKM na podmiejskiej
to na średnicy dalekobieżnej takie luzy są w szczycie? ;)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ