Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
A propos - pytam jako laik - dlaczego przystanek PKP WKD Al. Jerozolimskie jest na żądanie? Swego czasu (dzień powszedni, gdzieś między 17-18) przejechałem ze Służewca na tenże przystanek (celem moim była Popularna) i trochę dziwny był dla mnie widok, kiedy z dobre 30 osób najpierw odprowadziło wzrokiem 517, a potem zaczęło masowo machać na coś, co przyjechało z miasta. Przez resztę dnia tam nikogo nie ma, czy o co chodzi? Bo z pociągu nie tylko ja wysiadałem...
tak jest, najważniejsze są linie jadące donikąd,
228 od początku było do likwidacji, nie było żadną alternatywą dla wycofanego 157, podobnie jak 128 nie jest alternatywą dla 512, dobrze chociaż, że przywrócili częstoliwość do stanu z przed wakacji 2012, a jeżeli chodzi o 208 również obecnie zdarza mi się jechać z Blue City do Bitwy Warszawskiej oraz z przesiadką do kolejnego autobusu 208 do Dickensa na 128, tylko, czy to ma dowodzić wyższości 208 nad 228?
rozumiem, że dla Włodarzewskiej jest to najważniejsza linia, gdyż innej tam niestety nie ma, jednak uważam, że docelowo 208 powinno dojeżdżać co najmniej do Dw. Centralnego lub Ronda Daszyńskiego
228 od początku było do likwidacji, nie było żadną alternatywą dla wycofanego 157, podobnie jak 128 nie jest alternatywą dla 512, dobrze chociaż, że przywrócili częstoliwość do stanu z przed wakacji 2012, a jeżeli chodzi o 208 również obecnie zdarza mi się jechać z Blue City do Bitwy Warszawskiej oraz z przesiadką do kolejnego autobusu 208 do Dickensa na 128, tylko, czy to ma dowodzić wyższości 208 nad 228?
rozumiem, że dla Włodarzewskiej jest to najważniejsza linia, gdyż innej tam niestety nie ma, jednak uważam, że docelowo 208 powinno dojeżdżać co najmniej do Dw. Centralnego lub Ronda Daszyńskiego
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
-
- Posty: 12144
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6949
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Nigdy w życiu takich stwierdzeń nie pojmę. Przecież trasa jest identyczna, tylko częstotliwość wzrosła sto razytomi pisze:podobnie jak 128 nie jest alternatywą dla 512
![(-o<](./images/smilies/eusa_pray.gif)
Równie absurdalny pomysł, co wcześniej postawiona teza. Może dojeżdżać, ale raz na godzinę, pasuje?tomi pisze:docelowo 208 powinno dojeżdżać co najmniej do Dw. Centralnego
A jak miałoby być alternatywą, skoro równolegle z 512 na Szczęśliwicach nie funkcjonowało?emyl pisze:Nigdy w życiu takich stwierdzeń nie pojmę. Przecież trasa jest identyczna, tylko częstotliwość wzrosła sto razytomi pisze:podobnie jak 128 nie jest alternatywą dla 512![]()
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
208 do Centrala? Przyznaję, głupszego pomysłu dawno nie słyszałem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W BIP znajdują się zapytania radnych warszawskich i dzielnicowych. Można znaleźć dużo ciekawych (nie znaczy, że koniecznie dobrych) pomysłów. Trafiłem dwa takie - na temat linii 414 (wniosek o dodanie przystanku Szczęśliwicka) i 517 (skierowanie przez BW1920).
Obszerna korespondencja i dużo danych, także na temat czasu jazdy i punktualności:
http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/04719B ... meless.htm
http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/B9AB50 ... meless.htm
Propozycja odnośnie 414 chyba raczej sensowna. Końcówka trasy i autobusy nie są na tym odcinku jakoś mocno wypełnione.
517 - nie zgadzam się z propozycją. Na czas budowy peronu w Ursusie i zamknięcia średnicy linia ta powinna zapewniać szybkie połączenia wzdłuż torów. po zakończeniu budowy peronów powinna zniknąć w obecnej formie. Trasa jest zbyt długa, przenosi korki z Ursusa na Targówek i odwrotnie. Szkoda, że ZTM nie odpowiedział w żaden sposób na pytania radnego odnośnie planów co do linii 517.
Zadziwiające są natomiast zupełnie różne w zależności od dnia badania średnie czasy przejazdy na BW1920. Różnią się prawie o połowę.
Obszerna korespondencja i dużo danych, także na temat czasu jazdy i punktualności:
http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/04719B ... meless.htm
http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/B9AB50 ... meless.htm
Propozycja odnośnie 414 chyba raczej sensowna. Końcówka trasy i autobusy nie są na tym odcinku jakoś mocno wypełnione.
517 - nie zgadzam się z propozycją. Na czas budowy peronu w Ursusie i zamknięcia średnicy linia ta powinna zapewniać szybkie połączenia wzdłuż torów. po zakończeniu budowy peronów powinna zniknąć w obecnej formie. Trasa jest zbyt długa, przenosi korki z Ursusa na Targówek i odwrotnie. Szkoda, że ZTM nie odpowiedział w żaden sposób na pytania radnego odnośnie planów co do linii 517.
Zadziwiające są natomiast zupełnie różne w zależności od dnia badania średnie czasy przejazdy na BW1920. Różnią się prawie o połowę.
Życie. I weź tu z tego ułóż rozsądny rozkład jazdy.metalin pisze:Zadziwiające są natomiast zupełnie różne w zależności od dnia badania średnie czasy przejazdy na BW1920. Różnią się prawie o połowę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No ale i tak są to czasy średnie, więc już "fałszują" rzeczywistość. Patrząc na czasy na odcinku RZS - BW1920 to dziwne jest 167, które ma średnio 09:00, a takie 191 (gdzie PKS Grodzisk powinien statystycznie negatywnie wpłynąć na statystykę) 7:11. Oba pokonują identyczną trasę, z lewoskrętem. I tak 191 ma czas lepszy niż jadące prosto 136 i 186 - z czasami odpowiednio 7:25 i 7:23.pawcio pisze:I weź tu z tego ułóż rozsądny rozkład jazdy.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27447
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Skoro już jesteśmy przy anecdatach: wczoraj do S2 o 18.09 ze Służewca wsiadło ponad 150 osób, na Żwirkach czekało nań osób 25. Ta linia kolejowa wozi więcej osób przez godzinę niż 228 woziło przez cały dzień.kulikowski pisze:gwoli ścisłości: 35-40 osób było wtedy na pokładzie S-2, a wsiadło na Żwirki ok. 5 osóbfik pisze:Zgadza się, tyle mniej więcej osób w tych godzinach w dni robocze na tym przystanku wsiada do pociągów w kierunku Centrum.![]()
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
414 przy najbliższej zmianie rozkładu jazdy dostanie postoje w ZP Szczęśliwicka.
Tako rzecze Prezydent Wojciechowicz w piśmie do Radnego Rozńcy:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... Rzonca.pdf
A tutaj załączniki z wyliczeniami frekwencji (Linie ze Szczęśwlicikiej, Beresteckiej i Ursusa):
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... Rzonca.pdf
Spodziewałem się lepszej frekwencji w 186. Rzadko bywam,a le jak trafiam to raczej miałem wrażenie, że więcej ludzi jedzie. No i jest trochę o 167 i 154 będących tematami wcześniejszych dyskusji - może dadzą one jakiś nowy ogląd.
517 z kolei zostaje bez zmian, pomimo znacznych opóźnień:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... ienia.html
Dane o opóźnieniach i trybie SB (7 razy na 10 dni roboczych) wskazują na realny problem na tej linii.
Tako rzecze Prezydent Wojciechowicz w piśmie do Radnego Rozńcy:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... Rzonca.pdf
A tutaj załączniki z wyliczeniami frekwencji (Linie ze Szczęśwlicikiej, Beresteckiej i Ursusa):
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... Rzonca.pdf
Spodziewałem się lepszej frekwencji w 186. Rzadko bywam,a le jak trafiam to raczej miałem wrażenie, że więcej ludzi jedzie. No i jest trochę o 167 i 154 będących tematami wcześniejszych dyskusji - może dadzą one jakiś nowy ogląd.
517 z kolei zostaje bez zmian, pomimo znacznych opóźnień:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... ienia.html
Dane o opóźnieniach i trybie SB (7 razy na 10 dni roboczych) wskazują na realny problem na tej linii.