Strona 242 z 367

: 16 lip 2013, 23:43
autor: kulikowski
metalin pisze:Spodziewałem się lepszej frekwencji w 186. Rzadko bywam,a le jak trafiam to raczej miałem wrażenie, że więcej ludzi jedzie.
Zdecydowanie lepsza frekwencja w 186 była w czasach, gdy jeździło do Metra Wilanowska.

: 17 lip 2013, 8:26
autor: fik
No, jak już przyjechało po 40 minutach. W pięciopaku.

: 17 lip 2013, 13:08
autor: drja
Po 5h w czterdziestopaku.
Trudno, żeby nie miało lepszej, jak miało pasażerów obecnego 136 w środku, oczywiste.

Natomiast te pomiary są też cenne z jednego powodu - pokazują np. że takie 154 na Szczęśliwicką wtacza się cały czas w miarę regularnie, a przynajmniej ja w danych nie widziałem tam specjalnie wielopaków. Co w sumie nawet trochę przeczy obserwacjom własnym... :-?

: 17 lip 2013, 13:24
autor: Bastian
drja pisze:przynajmniej ja w danych nie widziałem tam specjalnie wielopaków. Co w sumie nawet trochę przeczy obserwacjom własnym... :-?
Mało tego, to nawet przeczy samemu sobie... :P

: 17 lip 2013, 18:03
autor: tomi
no coż, lepszy był taki 186 niż żaden, tak jak dzisiaj, a była to najlepsza linia w mieście do momentu skrócenia, całe szczęście dyrektor ZTM, który zniszczył komunikację na Rakowcu został zdymisjonowany, być może będzie oznaczało to szansę na przywrócenie chociaż części relacji, w tym "coś" w zamian 186, którego nie ma już prawie od trzech lat

: 17 lip 2013, 20:33
autor: Bastian
^^^ To ja się zgodzę z Jackiem:
JacekM pisze:Jak się czyta takie "dyskusje" to średnio ma się Ochotę wchodzić na forum.

: 17 lip 2013, 21:14
autor: patryk148
Wychodząc w bardzo daleką przyszłość (za 7-8 lat może) to 186 powinno pojechać przez Rakowiec ale dalej trasą:

Racławicką - Odyńca - Al. Niepodległości - Racławicką - Dolną - Chełmską - Czerniakowską - Bartycką do SIEKIERKI-SANKTUARIUM (do centrum jest 108)

Oczywiście gdy tramwaj będzie jeździć z Zachodniego do Wilanowa.

Piszę tylko o tym, aby zwrócić uwagę, że niewiele trzeba aby poprawić dojazd do metra (obsługa metra Racławicka) - potrzebny jest lewoskręt dla autobusów z Racławickiej w Niepodległości i być może buspas na Odyńca po środku ulicy (w zależności od pory dnia w rożną stronę). Oczywiście węzeł na Puławskiej także przy Dolnej (tramwaje) z obsługą 195 (Oknicka).

Nie wiele ma to z Ochotą wspólnego oczywiście. Ale wtedy można robić inne roszady - ale nie czas teraz. Już teraz można skierować 141 przez 17 Stycznia, a 154 od Żwirki i Wigury skierować po trasie 504 na Kabaty z koordynacją. W ten sposób można zaoszczędzić kilka brygad.

: 19 lip 2013, 15:51
autor: metalin
Ale czy wobec zaprezentowanych danych jest sens ruszać 154? Nie widać znaczących przerw między kursami, więc można próbować wysterować rozkład. Bo podział dla podziału (pod pozorem poprawy punktualności, która nie jest najgorsza) nie jest dobrym pomysłem.

: 20 lip 2013, 2:04
autor: Szeregowy_Równoległy
metalin pisze:Ale czy wobec zaprezentowanych danych jest sens ruszać 154? Nie widać znaczących przerw między kursami, więc można próbować wysterować rozkład. Bo podział dla podziału (pod pozorem poprawy punktualności, która nie jest najgorsza) nie jest dobrym pomysłem.
Dzisiaj 154 na Bemowo w pewnym momencie wpadało parami, a mamy wakacje. Tak, jest sens ruszać 154.

: 20 lip 2013, 6:34
autor: Glonojad
patryk148 pisze: być może buspas na Odyńca po środku ulicy (w zależności od pory dnia w rożną stronę).
Problem z takim rozwiązaniem polega na tym, że pasażer musiałby się pilnować, na który przystanek iść. To nie jest chyba dobry pomysł.

Poza tym pytanie, czy pełny tramwaj z Zachodniego do Wilanowa by nie odebrał pasażerów trasie autobusowej na Odyńca - ja mam wrażenie, że sporo jednak tak.

: 20 lip 2013, 10:20
autor: Kosiniak
Szeregowy_Równoległy pisze:
metalin pisze:Ale czy wobec zaprezentowanych danych jest sens ruszać 154? Nie widać znaczących przerw między kursami, więc można próbować wysterować rozkład. Bo podział dla podziału (pod pozorem poprawy punktualności, która nie jest najgorsza) nie jest dobrym pomysłem.
Dzisiaj 154 na Bemowo w pewnym momencie wpadało parami, a mamy wakacje. Tak, jest sens ruszać 154.
Sens jest, ale na pewno nie na Tunelową, skoro zawsze jak wsiadam na RZS w stronę Bemowa jest full ludzi.

: 20 lip 2013, 10:27
autor: metalin
No i wyniki kart liczeń przekazanych przez ZTM w linku wcześniej wskazują, że frekwencja jest całkiem OK. Więc jak?
154 Bemowo - ... - Dickensa - Szczęśliwice
254 (130?) Szczęśliwice - ...trasa 521... - Bitwy Warszawskiej 1920 roku - ...trasa 154... - Okęcie
521 Na Emilii Plater, a przy pierwszej okazji Wiatraczna.
Zapewniony dojazd ze Szczęśliwic do BW1920 i Hali Banacha (wiem, że mało ważne, ale podnoszone).
Ale nie wiem, czy nie lepiej poczekać na rzekomo w dalekiej fazie opracowania buspas w ciągu Prymasa. Może to rozwiąże problem stad na 154?

: 20 lip 2013, 10:33
autor: Kosiniak
Ja mam takie wrażenie, o którym chyba mało kto mówi i myśli, że korki na RZS są duże, ponieważ zamknięta jest Prosta. Za rok ma się to zmienić, ma być szeroka Prosta, więc może wtedy porozmawiamy jak dalej będzie się korkować? Zresztą stoi tam wiele więcej autobusów i zamachów na nich nie ma...

: 20 lip 2013, 10:51
autor: Szeregowy_Równoległy
Kosiniak pisze:Ja mam takie wrażenie, o którym chyba mało kto mówi i myśli, że korki na RZS są duże, ponieważ zamknięta jest Prosta. Za rok ma się to zmienić, ma być szeroka Prosta, więc może wtedy porozmawiamy jak dalej będzie się korkować? Zresztą stoi tam wiele więcej autobusów i zamachów na nich nie ma...
Przecież 154 nie dostaje po dupie przez RZS. RZS przejeżdża się raczej bezstresowo. No i teraz mamy wakacje, przy RZS raczej trzeba kombinować gdzie gubić minuty.

: 22 lip 2013, 23:07
autor: tomi
obserwacje z ostatnich tygodni:
1. 128 przegubowe widuję już tylko w weekendy, co się stało z tymi pojazdami w dni powszednie, czyżby nie były już potrzebne?
2. dzisiaj po godz. 16 widziałem 172 na Rakowcu! (ZP Jasielska) niestety był to błąd kierowcy, a szkoda, bo chociaż taka zmiana jest konieczna, szczególnie, że ZP Pruszkowska ma 136 skręcające w lewo, zaś ZP Jasielska nie ma nic jadącego prosto ..., no może poza N01