Na 128 w ogóle nie są potrzebne przeguby. Serio.tomi pisze:1. 128 przegubowe widuję już tylko w weekendy, co się stało z tymi pojazdami w dni powszednie, czyżby nie były już potrzebne?
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
Gdyby zrealizować pomysł z ukatrupieniem 523 czyli silne 182 na Stare Bemowo, bardzo silne 188 na Zachodni, to 143 byłoby idealną linią by wydłużyć na Rakowiec, a co w związku z tym na 1 Sierpnia. Problem tylko pętli, bo INSTALATORÓW w dni powszednie jest ok, ale czy w dni wolne miałoby zasuwać 143? Gdyby chociaż jakaś kładka była, to Włodarzewska by skorzystała.
Nie mniej jednak pytanie podstawowe, czy w świetle pozostawienia 175 potrzebne jest całodzienne 504? Bo głównie chodzi o relację Ursynów - Banacha, a ta może być realizowana linią szczytową. Takie 154 mogłoby przejąć trasę 504 w jakimś zakresie, może niekoniecznie na OS. KABATY. Poza szczytem to wygląda mi dobrze, ale w szczycie zostałoby tylko co 15 min na relację Ursynów - Banacha (nowa szczytówka lub przedłużenie 414), a to mało nawet w wakacje.
Na 17 Stycznia cały czas powtarzam, że 141 bez dodatkowych brygad może jeździć. Pozostaje problem os. Wieża (Lechicka), na które właśnie aż prosi się 143, tylko tam są progi (a dokładniej wyniesione tarcze skrzyżowań, bo ulice szerokie aż nadto).
Może warto pomyśleć także o buspasie na Prymasa Tysiąclecia.
Nie mniej jednak pytanie podstawowe, czy w świetle pozostawienia 175 potrzebne jest całodzienne 504? Bo głównie chodzi o relację Ursynów - Banacha, a ta może być realizowana linią szczytową. Takie 154 mogłoby przejąć trasę 504 w jakimś zakresie, może niekoniecznie na OS. KABATY. Poza szczytem to wygląda mi dobrze, ale w szczycie zostałoby tylko co 15 min na relację Ursynów - Banacha (nowa szczytówka lub przedłużenie 414), a to mało nawet w wakacje.
Na 17 Stycznia cały czas powtarzam, że 141 bez dodatkowych brygad może jeździć. Pozostaje problem os. Wieża (Lechicka), na które właśnie aż prosi się 143, tylko tam są progi (a dokładniej wyniesione tarcze skrzyżowań, bo ulice szerokie aż nadto).
Może warto pomyśleć także o buspasie na Prymasa Tysiąclecia.
Po co w ogóle ruszać 143? Zastępstwo za 188? Moim zdaniem 143 nie należy wydłużać i tyle.patryk148 pisze:to 143 byłoby idealną linią by wydłużyć na Rakowiec, a co w związku z tym na 1 Sierpnia. Problem tylko pętli, bo INSTALATORÓW w dni powszednie jest ok, ale czy w dni wolne miałoby zasuwać 143?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
na ten temat była dyskusja w innym temacie na przełomie kwietnia i maja. chodziło o zachowanie 175 i zastępstwo w relacji Rakowiec (ŻiW) - Trasa Ł. projekt był dobry (nota bene autorem był jeden z moderatorów
). 1 Sierpnia to już moja inwencja.

Co do 17 stycznia zgoda, bo podobno i tak tam nikt 154 nie jeździ, ale 1 sierpnia by miało wtedy tylko linię kursującą co pół godziny (ergo - bezużyteczną), i to w dodatku nie dowożącą jej mieszkańców tam gdzie by chcieli (ZTCSłyszałem, 154 nie miałoby sensu gdyby nie dojeżdżało przynajmniej do BW1920).Wolfchen pisze:Co w sumie nie byłoby głupie - 17 Stycznia i 1 sierpnia mają inne linie
Kiedy słyszę o wydłużaniu dobrze pracujących i wytrasowanych linii, sięgam po rewolwer. Poważnie. O ile wydłużanie 182 rozumiem, i sam postuluję, to wydłużenie 143 byłoby pierwszym krokiem do powolnego ubicia tej linii...patryk148 pisze:Gdyby zrealizować pomysł z ukatrupieniem 523 czyli silne 182 na Stare Bemowo, bardzo silne 188 na Zachodni, to 143 byłoby idealną linią by wydłużyć na Rakowiec
No to albo coś ze Szczęśliwic przedłużyć, albo lokalna SASANKI - Żwirki i Wigury - 1 Sierpnia - al. Krakowska - PL. NARUTOWICZA. Ale to koszmarny dubel tramwajów wychodzi.Vilén pisze:Co do 17 stycznia zgoda, bo podobno i tak tam nikt 154 nie jeździ, ale 1 sierpnia by miało wtedy tylko linię kursującą co pół godziny (ergo - bezużyteczną), i to w dodatku nie dowożącą jej mieszkańców tam gdzie by chcieli (ZTCSłyszałem, 154 nie miałoby sensu gdyby nie dojeżdżało przynajmniej do BW1920).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27744
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Potwierdzam.Vilén pisze: Co do 17 stycznia zgoda, bo podobno i tak tam nikt 154 nie jeździ, ale 1 sierpnia by miało wtedy tylko linię kursującą co pół godziny (ergo - bezużyteczną), i to w dodatku nie dowożącą jej mieszkańców tam gdzie by chcieli (ZTCSłyszałem, 154 nie miałoby sensu gdyby nie dojeżdżało przynajmniej do BW1920).
154 ludzie jeżdżą w znacznej mierze z BW20, w pewnej części zza BW20 i prawie wszyscy wysiadają przed ŻiW, do Okęcia jeżdżą pojedyncze osoby. 1 Sierpnia zdecydowanie potrzebuje połączenia z BW20, i tyle, wcześniej i później może to jechać gdziekolwiek, byle w miarę punktualnie.
17 Stycznia to o wiele większy problem, i powoli skłaniam się do opinii, że jest to ciąg potrzebujący komunikacji wyłącznie w DP, być może wyłącznie w szczycie (obsługa OBP). Wymiany i frekwencja w 154 i 317 poza ścisłym szczytem są żenujące. Myślałem o 317 szczytowym na Instalatorów (przez Krakowską), 154 w szczycie na Osmańską, poza szczytem na lotnisko, ale to zostawia problem Wilanowa.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Uprzedzam, że jeżeli nie ograniczysz swojej płodności pseudokomunikacyjnej (143 na Instalatorów na pewną taką jest), to pożegnasz się z dostępem do podforum merytorycznych.patryk148 pisze:Gdyby zrealizować pomysł z ukatrupieniem 523 czyli silne 182 na Stare Bemowo, bardzo silne 188 na Zachodni, to 143 byłoby idealną linią by wydłużyć na Rakowiec, a co w związku z tym na 1 Sierpnia. Problem tylko pętli, bo INSTALATORÓW w dni powszednie jest ok, ale czy w dni wolne miałoby zasuwać 143? Gdyby chociaż jakaś kładka była, to Włodarzewska by skorzystała.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z 208 proszę nic robić. Linia działa doskonale. 154 też jest potrzebne na Ochocie. Co prawda ulica 1 Sierpnia kiedyś nie miała żadnego autobusu ale teraz podejrzewam, że ludziom byłoby ciężko się odzwyczaić od autobusu. Zwłaszcza, że mieszka tam sporo starszych ludzi. Linia 306 z 1 Sierpnia nie dowozi nigdzie. Na Grójeckiej można wysiąść jedynie po skręcie w Grójecką skąd do tramwaju jest ładny kawałek drogi.
I jednego nie rozumiem - tniemy 154 po czym wycinamy jego wschodni odcinek... podczas gdy jedyną wadą wschodniego odcinka jest długa trasa. Ja już zresztą kiedyś proponowałem, żeby zachodni odcinek połączyć ze 184 i wysłać na Szczęśliwice natomiast wschodni odcinek 154 dać na odcinku Dw. Zachodni - [...] Żwirki i Wigury i gdzieś dalej, nie wiem czy musi być koniecznie P+R Al. Krakowska. Wg mnie dobrym pomysłem byłoby skierowanie go na Marynarską ale kiedyś pisaliście, że ten pomysł odpada przez korki.
I jednego nie rozumiem - tniemy 154 po czym wycinamy jego wschodni odcinek... podczas gdy jedyną wadą wschodniego odcinka jest długa trasa. Ja już zresztą kiedyś proponowałem, żeby zachodni odcinek połączyć ze 184 i wysłać na Szczęśliwice natomiast wschodni odcinek 154 dać na odcinku Dw. Zachodni - [...] Żwirki i Wigury i gdzieś dalej, nie wiem czy musi być koniecznie P+R Al. Krakowska. Wg mnie dobrym pomysłem byłoby skierowanie go na Marynarską ale kiedyś pisaliście, że ten pomysł odpada przez korki.