Quo vadis, MZA?
: 21 lis 2024, 14:24
Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem. A te kilka brygad to związany z tym chwilowy przerzut pomiędzy zajezdniami MZA, praktykowany zresztą od zawsze.
Odpowiedź jest na tym samym poziomie co wasze domaganie się wykupu tych wozów przez MZA
Ok, dziękuję za wyjaśnienie!rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 16:22Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem.
No tak nie bardzo, bo na 157 będzie Kleszczowa ze Stalową i to na przegubach (Bo rozrzedzona częstotliwość).rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 16:22Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem. A te kilka brygad to związany z tym chwilowy przerzut pomiędzy zajezdniami MZA, praktykowany zresztą od zawsze.
No taka prawda. Jest sporo zasłyszanych plotek, więc po prostu powinniśmy cierpliwie poczekać co się wydarzy. Z drugiej strony zarówno MZA nie powinno tego ukrywać (nie oszukujmy się, wtedy MKMowie się ścigają w wymyślaniu teorii), a także ZTM powinien jasno przedstawić swoje plany. Nie mówię tutaj o całej strategii, tylko krótko ma czym stoimy i jakie są plane.rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 16:22Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem. A te kilka brygad to związany z tym chwilowy przerzut pomiędzy zajezdniami MZA, praktykowany zresztą od zawsze.
Ostatnio na wawkomie jest powtarzanych mnóstwo plotek zasłyszanych przez kierowców i miłośników. A mechanizm powstawania takich newsów jest znany od dawna - każdy dodaje coś od siebie i tworzy się totalny kosmos mający niewiele wspólnego z prawdą. Wyciąganie jakichkolwiek wniosków na ich podstawie i narzekanie jacy to ZTM, MZA, Relobus, czy /tu wstaw kogokolwiek/ są źli i postępują bez sensu jest totalnie zbyteczne - niepotrzebnie nakręca karuzelę i robi za pożywkę dla takich trolli, jak np. ten kolejowy profil protestujący na fb w sprawie 43xx (niemający nomen omen pojęcia na temat infrastruktury potrzebnej do obsługi wozów gazowych), czy też inny user, który wieszczy w innym temacie przenosiny z R4 44xx i 104x.
Całego kontraktu Relo nie da się zastąpić tą ilością wozów, która teraz będzie na R6. Logicznym jest zatem, że część brygad przejmą też inne zajezdnie.
Skąd info o rozrzedzonej częstotliwości 157?Flash8222 pisze:No tak nie bardzo, bo na 157 będzie Kleszczowa ze Stalową i to na przegubach (Bo rozrzedzona częstotliwość).rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 16:22
Płochocińska nie ma i nie będzie obsługiwać 240. Zajezdnia rusza oficjalnie w sieci ZTM od 01.12, a linie będą porelobusowe, co ukaże się w niedługo w rozkładach. Te kilka dni 25-29.11 ma służyć rozpoczęciu eksploatacji terenu i "dotarciu", żeby od pierwszego móc jeździć już właściwym planem. A te kilka brygad to związany z tym chwilowy przerzut pomiędzy zajezdniami MZA, praktykowany zresztą od zawsze.
W jaki sposób MZA ma komunikować swoje plany, czy tam jak to określiłeś ich nie ukrywać? Napisać na fb: Hej, przerzucamy te i te wozy tu i tu? A co to obchodzi zwykłego pasażera komunikacji miejskiej, gdzie parkują autobusy. Pasażer chce przyjść na przystanek i wsiąść w potrzebną sobie linie o konkretnej godzinie. To że MKMowie wymyślają teorie spiskowe i kręcą wokół tego afery niepotrzebnie szkodzi tylko im (nam) samym.
Mam na myśli tyle, że np. MZA powinno pod pierwszym postem tego dzieciaka dać oficjalne sprostowanie w komentarzu, że będzie tak i tak, decyzja już podjęta i nic jej nie zmieni, niźli ignorować i w efekcie stwarzać trollom pole do popisu.rafal018 pisze: ↑21 lis 2024, 17:37W jaki sposób MZA ma komunikować swoje plany, czy tam jak to określiłeś ich nie ukrywać? Napisać na fb: Hej, przerzucamy te i te wozy tu i tu? A co to obchodzi zwykłego pasażera komunikacji miejskiej, gdzie parkują autobusy. Pasażer chce przyjść na przystanek i wsiąść w potrzebną sobie linie o konkretnej godzinie. To że MKMowie wymyślają teorie spiskowe i kręcą wokół tego afery niepotrzebnie szkodzi tylko im (nam) samym.
Natomiast ZTM, jako organizator ptz, oczywiście powinien podać z wyprzedzeniem co się zmieni. Z drugiej strony, obserwując jak od wielu miesięcy wygląda wdrażanie i ogłaszanie zmian (vide TDW), i to że decyzje są podejmowane z dnia na dzień, a nawet zmieniane tuż przed wprowadzaniem nowego rozkładu, nie liczyłbym na to, że nagle magicznie dwa tygodnie wcześniej wszystko ogłoszą. Zgodnie z przepisami mają obowiązek zrobić to dzień przed. Ale czy takie postępowanie jest korzystne dla wizerunku WTP i zachęci ludzi do korzystania? Niekoniecznie.
Myślę, że nic by to nie dało. Czytając jego wypociny i dyskusje pod komentarzami, w których ludzie starają się go wyprostować, odnoszę wrażenie, że gość nie zaakceptuje innego rozwiązania, niż tego którego oczekuje. Ma być tak jak on chce i kropka. Taki typ.