Strona 246 z 285

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 09 gru 2013, 9:55
autor: Glonojad
Wiadomo, im więcej linii, tym "lepiej".

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 09 gru 2013, 10:53
autor: grzegorz
person pisze:
Rosa pisze: Nia pamiętam ale wydaje mi się że nie :)
Trasbus twierdzi, że tak ;)
http://www.trasbus.com/liniabus501.htm
Też tak uważam (ach ta pamieć) za to lepszy myk był z dawnym 411: przelatywał bez zatrzymania przez kładkę i stawał przy stacji krwiodawstwa. :zdziwiony:

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 09 gru 2013, 18:24
autor: floyd
pawcio pisze: PS. 501 stawało na Wale, dobrze pamiętam? ;)
Dobrze pamiętasz :)

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 13:53
autor: Domas
A gdyby tak wyciąć 507 kosztem silnego 117?

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 13:54
autor: pawcio
Konstrukcja Saskiej Kępy i Gocławia uniemożliwia takie komasacje.

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 13:54
autor: Domas
Dlaczego? Przecież Gocław i Saska Kępa mają nadal 509.

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 14:02
autor: pawcio
Zwłaszcza Iskra ma doskonały dostęp do 509. Poza tym 117/507 i 509 mają zupełnie odrębne od siebie potoki i naprawdę nie potrzeba ich mieszać.

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 19:04
autor: Szeregowy_Równoległy
A gdyby 123 między Afrykańską a Waszyngtonem pojechało po trasie 117? Akurat na Saskiej 123 nie wydaje się czymś niezbędnym. Nie robi niczego, czego nie potrafiłyby 111 i 509, na podaż miejsc do Waszyngtona też jakoś znacząco nie wpływa. I chyba nie oferuje jakiejś unikalnej, potężnie obleganej relacji (gdyby oferowało, to nie byłoby na solówki), która zostałaby zlikwidowana puszczeniem linii przez Francuską.

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 21:43
autor: MichalJ
I połączy Francuską z centrum?

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 21:47
autor: Domas
Francuska ma 138 do Marszałkowskiej i Metra Politechnika.

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 21:55
autor: MichalJ
Taaa, schody z Trasy Ł. jako ekwiwalent Smyka i patelni.

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 21:57
autor: ashir
Domas pisze:Francuska ma 138 do Marszałkowskiej i Metra Politechnika.
Wow, do Marszałkowskiej, którą się przecina w jednym i wcale nie najważniejszym miejscu (zresztą na różnych poziomach) i do przystanku leżącego daleko od stacji (w szczególności wejścia północnego, gdzie obok są tramwaje), nawet nie należącego do ZP Metro Politechnika. I to wszystko zapewnia niezawodna i punktualna linia 138 z Zajezdni Utrata na Bokserską. No nic, tylko korzystać...

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 22:38
autor: Domas
ashir pisze:Łał
Wow, uszanowanko.
ashir pisze:[...]do Marszałkowskiej, którą się przecina w jednym i wcale nie najważniejszym miejscu (zresztą na różnych poziomach)[...]
4, 10, 14, 18 i 35 i przejście schodów - mało linii i trudne do pokonania warunki? Nie sądzę.
ashir pisze:[...]i do przystanku leżącego daleko od stacji (w szczególności wejścia północnego, gdzie obok są tramwaje)[...]
Pokonanie około 150-200 metrów i przejście dla pieszych z DS Riviera do wejścia do metra jest aż takie trudne? Nie sądzę.
ashir pisze:[...]nawet nie należącego do ZP Metro Politechnika.[...]
Co jest błędem, skoro są takie absurdy jak przystanek dworzec Wileński na ulicy Kłopotowskiego to tym bardziej przystanek DS Riviera powinien został dawno wchłonięty przez ZP Metro Politechnika.
ashir pisze:[...]I to wszystko zapewnia niezawodna i punktualna linia 138 z Zajezdni Utrata na Bokserską. No nic, tylko korzystać...
Dyskusja na temat 138 była prowadzona w innym temacie, w przypadku skrócenia tej linii do krańca na ulicy Kijowskiej poprawi znacznie punktualność tej linii.

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 10 gru 2013, 22:47
autor: pawcio
Domas pisze: w przypadku skrócenia tej linii do krańca na ulicy Kijowskiej poprawi znacznie punktualność tej linii.
Co akurat nie przeszło z przyczyn politycznych, więc taki pomysł możesz odłożyć na półkę, aby się w spokoju zakurzył.

(!) Komunikacja miejska na Gocł‚awiu

: 11 gru 2013, 2:11
autor: Gdynianin
Domas pisze:A gdyby tak wyciąć 507 kosztem silnego 117?
Domas pisze:Dlaczego? Przecież Gocław i Saska Kępa mają nadal 509.
Zaraz... czyli silne 117 przez Francuską i 509 przez Saską? A ty w ogóle byłeś kiedyś po tej stronie Wisły czy piszesz tak patrząc na mapę? Chociaż wtedy nawet to patrzenie na mapę nie wychodzi bo pozbywasz się połowy kursów z Gocławia na ZP Saska.... Pomysł bezsensowny i zapomnijmy że kiedykolwiek padł.

Co do 123 przez Francuską to już lepszy pomysł, ale chwila... tak się zastanawiam jak zaczęła się ta dyskusja. Ktoś napisał że o 5 rano 117 jeździ puste i trzeba je skasować. I ruszyła lawina pomysłów "Jak skasować 117". A ja się pytam: PO CO?! Bo kursy poranne są puste? Linia w dzień funkcjonuje dobrze, pomimo mieszanych napełnień. Jej problemem jest po prostu zmniejszana częstotliwość i wygaszany popyt co uważam za głupotę.

Jeśli uważacie że 117 trzeba skasować bo jeździ puste to zgodnie z tym kryterium trzeba usunąć z Saskiej Kępy w pierwszej kolejności 123. I skończyć na Gocławiu 90% kursów 146, 147, usunąć połowę kursów 143, 182 itd. Bo mają podobne lub mniejsze napełnienie. Moim zdaniem 117 trzeba po prostu lepiej zgrać z 507 (szczególnie na odcinku Abrahama->DwC) i to powinno zadziałać! A w przyszłości może to być linia dla JNJ i os. Saska