(!) Komunikacja miejska na Gocławiu
: 09 gru 2013, 9:55
Wiadomo, im więcej linii, tym "lepiej".
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Też tak uważam (ach ta pamieć) za to lepszy myk był z dawnym 411: przelatywał bez zatrzymania przez kładkę i stawał przy stacji krwiodawstwa.person pisze:Trasbus twierdzi, że takRosa pisze: Nia pamiętam ale wydaje mi się że nie
http://www.trasbus.com/liniabus501.htm
Dobrze pamiętaszpawcio pisze: PS. 501 stawało na Wale, dobrze pamiętam?
Wow, do Marszałkowskiej, którą się przecina w jednym i wcale nie najważniejszym miejscu (zresztą na różnych poziomach) i do przystanku leżącego daleko od stacji (w szczególności wejścia północnego, gdzie obok są tramwaje), nawet nie należącego do ZP Metro Politechnika. I to wszystko zapewnia niezawodna i punktualna linia 138 z Zajezdni Utrata na Bokserską. No nic, tylko korzystać...Domas pisze:Francuska ma 138 do Marszałkowskiej i Metra Politechnika.
Wow, uszanowanko.ashir pisze:Łał
4, 10, 14, 18 i 35 i przejście schodów - mało linii i trudne do pokonania warunki? Nie sądzę.ashir pisze:[...]do Marszałkowskiej, którą się przecina w jednym i wcale nie najważniejszym miejscu (zresztą na różnych poziomach)[...]
Pokonanie około 150-200 metrów i przejście dla pieszych z DS Riviera do wejścia do metra jest aż takie trudne? Nie sądzę.ashir pisze:[...]i do przystanku leżącego daleko od stacji (w szczególności wejścia północnego, gdzie obok są tramwaje)[...]
Co jest błędem, skoro są takie absurdy jak przystanek dworzec Wileński na ulicy Kłopotowskiego to tym bardziej przystanek DS Riviera powinien został dawno wchłonięty przez ZP Metro Politechnika.ashir pisze:[...]nawet nie należącego do ZP Metro Politechnika.[...]
Dyskusja na temat 138 była prowadzona w innym temacie, w przypadku skrócenia tej linii do krańca na ulicy Kijowskiej poprawi znacznie punktualność tej linii.ashir pisze:[...]I to wszystko zapewnia niezawodna i punktualna linia 138 z Zajezdni Utrata na Bokserską. No nic, tylko korzystać...
Co akurat nie przeszło z przyczyn politycznych, więc taki pomysł możesz odłożyć na półkę, aby się w spokoju zakurzył.Domas pisze: w przypadku skrócenia tej linii do krańca na ulicy Kijowskiej poprawi znacznie punktualność tej linii.
Domas pisze:A gdyby tak wyciąć 507 kosztem silnego 117?
Zaraz... czyli silne 117 przez Francuską i 509 przez Saską? A ty w ogóle byłeś kiedyś po tej stronie Wisły czy piszesz tak patrząc na mapę? Chociaż wtedy nawet to patrzenie na mapę nie wychodzi bo pozbywasz się połowy kursów z Gocławia na ZP Saska.... Pomysł bezsensowny i zapomnijmy że kiedykolwiek padł.Domas pisze:Dlaczego? Przecież Gocław i Saska Kępa mają nadal 509.