Strona 246 z 437

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 12:27
autor: marco_wawa
MAN wygrał przetarg na gazowce dla MZA...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 13:25
autor: alpino575
Dlaczego trzy kropki? MAN to bardzo dobry producent...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 14:12
autor: Michalk001
Ja tam jestem zadowolony, seria 34xx pomimo 8 lat na karku trzyma się rewelacyjnie, a sama jazda jest klasą samą dla siebie. A gazowa wersja może być jeszcze lepsza.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 14:19
autor: klucha
Też się cieszę, w końcu coś innego niż Solaris. MANy zawsze były w porządku czy to z Michalczewskiego, MZA czy te ostatnie Grodzia. :)

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 17:38
autor: Michalk001
klucha pisze:
25 kwie 2018, 14:19
Też się cieszę, w końcu coś innego niż Solaris. MANy zawsze były w porządku czy to z Michalczewskiego, MZA czy te ostatnie Grodzia. :)
W zeszłym roku były Conecto. 😉 A stare Many z MZA raczej d... nie urywały - zwykły dość głośny klekot, w dodatku z tragicznym przewietrzaniem wnętrza. Ale cóż - to był 2001 rok, inna technika, inne wymagania. Poza tym z tego co pamiętam to chyba stare Many dużo gorzej wyglądały po 8 latach, niż teraz 34xx.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 17:54
autor: SolarisU12
34xx nadal wyglądają bardzo nowocześnie :D Co do nowych gazowców - coś słyszałem, że solówki mają być na "Kleszczowej", lecz nie jestem pewnien. Należy mieć nadzieję, że nadal będą to porządne MANy jak kiedyś.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 17:57
autor: zxcvbnm
Cały pakiet ma być na Kleszczowej... oni to mają szczęście: Mercedesy, Many, Solbusy :D

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 17:59
autor: SolarisU12
zxcvbnm pisze:
25 kwie 2018, 17:57
Cały pakiet ma być na Kleszczowej... oni to mają szczęście: Mercedesy, Many, Solbusy :D
Dawno nówek na Kleszczową nie dostarczano ;) Muszą czymś wytłuc ostatnie dechy i U12, bo one już mają aż 11 lat...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 18:10
autor: zxcvbnm
SolarisU12 pisze:
25 kwie 2018, 17:59
Muszą czymś wytłuc ostatnie dechy i U12, bo one już mają aż 11 lat...
Relatywnie młode wozy. Jeszcze kilka lat pojeżdżą.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 18:16
autor: Michalk001
Ale trzeba przyznać że od 2005 roku przez kilka lat nówki szły jedynie na Woronicza i Ostrobramską. Kleszczowa była siedliskiem najgorszego szrotu. Teraz wreszcie się to wyrównuje.
Skoro MZA sporo zaoszczędzi na stacji i dostawach gazu, to może wykorzystają opcję, a część przegubów pójdzie na inne zajezdnie za ostatnie U15.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 18:38
autor: SolarisU12
zxcvbnm pisze:
25 kwie 2018, 18:10
SolarisU12 pisze:
25 kwie 2018, 17:59
Muszą czymś wytłuc ostatnie dechy i U12, bo one już mają aż 11 lat...
Relatywnie młode wozy. Jeszcze kilka lat pojeżdżą.
82xx i 84xx już mają ochotę wywalić ze względu na Euro III, a to rocznik 2005.
Uważam, że po dostawie nowych Lion`sów na R-2, to kilka U12 może albo zostać odstawionych, albo przejdą na inne zajezdnie.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 18:49
autor: Nordyk110
Michalk001 pisze:
25 kwie 2018, 17:38
klucha pisze:
25 kwie 2018, 14:19
Też się cieszę, w końcu coś innego niż Solaris. MANy zawsze były w porządku czy to z Michalczewskiego, MZA czy te ostatnie Grodzia. :)
W zeszłym roku były Conecto. 😉 A stare Many z MZA raczej d... nie urywały - zwykły dość głośny klekot, w dodatku z tragicznym przewietrzaniem wnętrza. Ale cóż - to był 2001 rok, inna technika, inne wymagania. Poza tym z tego co pamiętam to chyba stare Many dużo gorzej wyglądały po 8 latach, niż teraz 34xx.
Jak wchodziły MAN-y to Ikarus był królem.
Postęp był kolosalny, choć wiem że dla niektórych ikar jest debeściak.
17 lat i naprawdę dobrze wyglądają.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 19:27
autor: Patryk2222
Michalk001 pisze:
25 kwie 2018, 17:38
klucha pisze:
25 kwie 2018, 14:19
Też się cieszę, w końcu coś innego niż Solaris. MANy zawsze były w porządku czy to z Michalczewskiego, MZA czy te ostatnie Grodzia. :)
W zeszłym roku były Conecto. 😉 A stare Many z MZA raczej d... nie urywały - zwykły dość głośny klekot, w dodatku z tragicznym przewietrzaniem wnętrza. Ale cóż - to był 2001 rok, inna technika, inne wymagania. Poza tym z tego co pamiętam to chyba stare Many dużo gorzej wyglądały po 8 latach, niż teraz 34xx.
Jak by wszystko działało w starych manach do wietrzenie było by całkiem niezłe, silnik może i głośny ale nie sprawia tyle problemów co w nowszych manach, zobaczymy czy dojeżdżą do miliona kilometrów. Wyglądały dużo gorzej bo były inne czasy i inaczej dbali o autobusy.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 19:43
autor: SławekM
SolarisU12 pisze:
25 kwie 2018, 17:54
34xx nadal wyglądają bardzo nowocześnie :D
Wyglądają może i nowocześnie, ale taki 3462 już osiąga poziom serii 33xx w wyciu mostu napędowego.
klucha pisze:
25 kwie 2018, 14:19
Też się cieszę, w końcu coś innego niż Solaris.
Standardowego pasażera nie obchodzi jakiej marki przyjedzie autobus, tylko że przyjechał autobus. A pisanie w końcu nie Solaris pokazuje, że hejt na Solarisa jak jest tak był...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 25 kwie 2018, 22:00
autor: alpino575
Czemu określenie coś innego niż Solaris jest ukazywaniem hejtu na markę? Ja też się cieszę, że nie Solaris, mimo że lubię Solarisa. W końcu ile można jedno i to samo? Różnorodność na duży plus w ostatnich latach i cieszę się, że MAN wygrał tyle zamówień. W przyszłym roku całkiem możliwe, że wygra już Solaris. A co do wycia 3462 - wszystko zależy od zadbania zakładu. Akurat MANy Euro 5/EEV to bardzo solidne wozy, a wiadomo, że w Warszawie każdy autobus ma ciężkie życie.