Komunikacja podmiejska
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
I uciekł
Nie rozumiesz, tutaj masz wszystko napisane, bo inaczej chyba nie umiem wyjaśnić.Bastian pisze:Tia, napisał, że bzdura, a potem ją potwierdził...
No, reorganizacja linii 720, 722, 730. Czyli skracamy wszystko do Wiązowny, a uruchamiamy dwie nowe linie - elki.
Przeczytaj jeszcze raz wszystko, bo chyba niedokładnie czytałeś. W żadnym wariancie nie jest planowane skrócenie wszystkich linii do Wiązowny, jeśli już to tylko 722.
Skracać 720 do Glinianki? Jak już skracać to skracać konkretnie...
Ale tak to łatwiej będzie przepchnąć zmiany. 722 za Urzędem Gminy w stronę Radiówka/Woli Karczewskiej pracuje najsłabiej, więc najłatwiej tą linię uciąć. Mało protestujących przeciwko skróceniu trasy i najłatwiej przejąć potoki przez linię lokalną o mniejszych mocach przewozowych. Zawsze jeszcze można 730 skrócić do Wiązowny, a L22 wydłużyć do Duchnowa, a właściwie przy okazji może by się udało wydłużyć trasę do Brzezin wraz z podjazdami kieszeniowymi do Kącka, jak to było planowane w przypadku 730. Natomiast skrócenia 720 to ja nie widzę, zbyt duży potok i miejscowości zalicza, L20 musiałoby jeździć chyba 2x częściej niż obecne 720, które jest obsługiwane taborem przegubowym, żeby wszyscy mogli się pomieścić w tej linii. I to zakładając oczywiście tabor 12 metrowy niskopodłogowy, bo dużo osób podróżuje z wózkami, a w weekendy też bardzo dużo osób z rowerami ze względu na przepiękną okolicę do wycieczek. Zdecydowanie żaden mały busik nie wchodziłby wtedy w grę.emyl pisze:A to akurat błąd.
Mocno wątpliwe. Obecnie są z przystanku Urząd gminy 3 kursy na godzinę w szczycie, może po reorganizacji gmina byłaby w stanie wysupłać kasę na 4. To dużo za mało, aby komukolwiek opłacała się zabawa w organizację pełnowymiarowego węzła przesiadkowego.emyl pisze:A to akurat błąd.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Tak, to czytam i nie wiem czy dyskusja wygasła czy nie tak samo to zbieranie głosów na temat tych zmian ale po co Urząd Gminy robi tylko ograniczenia kursów na Rzaktę i Wolę Karczewska do Szczytowych dla 720 i 722, nie napisane jak z Pęclinem.
Dlaczego właśnie nie zrobiono tak że 720 jedno Wiatraczna-Wiązowna z podjazdami na Sanatorium i elki takie:
L20 RZAKTA-Dziechciniec-Żanęcin-Wiązowna-Boryszew-DUCHNÓW
L22 ZAGÓRZE-Majdan-Wiązowna-Radiówek-WOLA KARCZEWSKA
L21 GLINIANKA-Dziechciniec-Peclin-Wiązowna-Józefów-PKP JÓŻEFÓW
Dlaczego właśnie nie zrobiono tak że 720 jedno Wiatraczna-Wiązowna z podjazdami na Sanatorium i elki takie:
L20 RZAKTA-Dziechciniec-Żanęcin-Wiązowna-Boryszew-DUCHNÓW
L22 ZAGÓRZE-Majdan-Wiązowna-Radiówek-WOLA KARCZEWSKA
L21 GLINIANKA-Dziechciniec-Peclin-Wiązowna-Józefów-PKP JÓŻEFÓW
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
Zbyt dużo osób jeździ 720 za Wiązowną. Do samej tylko Glinianki popołudniu, w jednym kursie dojeżdża 15-25 osób. Do tego mnóstwo działkowiczów, "rowerowiczów" itd. Dlatego szkoda byłoby skracać ją do Wiązowny wiedząc jakie jest obłożenie.ja0306 pisze:Tak, to czytam i nie wiem czy dyskusja wygasła czy nie tak samo to zbieranie głosów na temat tych zmian ale po co Urząd Gminy robi tylko ograniczenia kursów na Rzaktę i Wolę Karczewska do Szczytowych dla 720 i 722, nie napisane jak z Pęclinem.
Dlaczego właśnie nie zrobiono tak że 720 jedno Wiatraczna-Wiązowna z podjazdami na Sanatorium i elki takie:
Jeżeli chodzi o Pęclin, zwykle wsiada/wysiada tam ok. 5 osób i nie ma sensu, żeby 720 się tam wlokło. Z Pęclina co najwyżej powinna jeździć L-ka do Otwocka/Józefowa przez Wiązownę ulicą Pęclińską, która w tej chwili komunikacji nie gości.
Mhm, czyli za duża Frekwencja, no skoro tak to w ogóle nie ma co zmieniać 720. Nie podałeś ile za Gliniankę jeździ.
Aha, ok to może zależy ile tych osób jeździ tylko na działki, bo rowerzyści to przecież łatwo mogą z Wiązowny do Aleksandrowa/Falenicy się dostać. Pęclińska Droga natomiast nie ma zabudowy na nowym asfaltowym odcinku.
Jednak skoro tak niby potrzebna jest linia 720 do Glinianki to niech zostanie bez zmian.
Ciekawe jak tam z 730 i 722 za Wiązowną?
A czy coś z Tych propozycji ruszyło do realizacji zmiany weekendowe 720, 722 i Nowe L20 i L22?
Naprawdę szkoda że nie ma trzech L-xx w Gminie i jedna 7xx co 30 minut cały tydzień Wiatraczna-Wiązowna z numerem 722.
L20.DUCHNÓW-Wiązowna-Szosa 17-WOLA KARCZEWSKA 15/10 Kursów
L21.ZAGÓRZE SANATORIUM-Wiązowna-Dziechciniec-Glinianka-RZAKTA 15/10 Kursów
L22.PĘCLIN-???-Wiązowna-Radiówek-OTWOCK 15/15 Kursów
Aha, ok to może zależy ile tych osób jeździ tylko na działki, bo rowerzyści to przecież łatwo mogą z Wiązowny do Aleksandrowa/Falenicy się dostać. Pęclińska Droga natomiast nie ma zabudowy na nowym asfaltowym odcinku.
Jednak skoro tak niby potrzebna jest linia 720 do Glinianki to niech zostanie bez zmian.
Ciekawe jak tam z 730 i 722 za Wiązowną?
A czy coś z Tych propozycji ruszyło do realizacji zmiany weekendowe 720, 722 i Nowe L20 i L22?
Naprawdę szkoda że nie ma trzech L-xx w Gminie i jedna 7xx co 30 minut cały tydzień Wiatraczna-Wiązowna z numerem 722.
L20.DUCHNÓW-Wiązowna-Szosa 17-WOLA KARCZEWSKA 15/10 Kursów
L21.ZAGÓRZE SANATORIUM-Wiązowna-Dziechciniec-Glinianka-RZAKTA 15/10 Kursów
L22.PĘCLIN-???-Wiązowna-Radiówek-OTWOCK 15/15 Kursów
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
Na odcinku Glinianka - Rzakta maksymalnie jedzie 5-10 osób.ja0306 pisze:Mhm, czyli za duża Frekwencja, no skoro tak to w ogóle nie ma co zmieniać 720. Nie podałeś ile za Gliniankę jeździ.
Jeżeli jest to liczba pasażerów z całego dnia to się zgodzę.ashir pisze:Na odcinku Glinianka - Rzakta maksymalnie jedzie 5-10 osób.ja0306 pisze:Mhm, czyli za duża Frekwencja, no skoro tak to w ogóle nie ma co zmieniać 720. Nie podałeś ile za Gliniankę jeździ.
Ja tam bez przerwy widzę pusty przegub albo 1-2 osoby.
730 jest w porządku.ja0306 pisze:
Ciekawe jak tam z 730 i 722 za Wiązowną?
722 za Wiązowną to tak naprawdę 720-bis. Do samej Woli Karczewskiej dojeżdża max 12 osób, ale większość jest z Glinianki/Lipowa i później podwózka/spacerek. W Wólce Mlądzkiej max 5 osób wysiada. Tak więc 722 nie ma najmniejszego sensu w tej chwili, sam prezydent Otwocka już od dawna zapowiada, że nie będzie tej linii dotował. Poza tym, likwidacja 722 jeszcze bardziej zwiększy liczbę pasażerów w 720.
Nie potrafię zrozumieć, jaki jest sens tworzenia tych linii, skoro mieszkańcy się na nie nie zgadzają. To jest wymysł ZTM i Otwocka.ja0306 pisze: Naprawdę szkoda że nie ma trzech L-xx w Gminie i jedna 7xx co 30 minut cały tydzień Wiatraczna-Wiązowna z numerem 722.
L20.DUCHNÓW-Wiązowna-Szosa 17-WOLA KARCZEWSKA 15/10 Kursów
L21.ZAGÓRZE SANATORIUM-Wiązowna-Dziechciniec-Glinianka-RZAKTA 15/10 Kursów
L22.PĘCLIN-???-Wiązowna-Radiówek-OTWOCK 15/15 Kursów
Skoro gmina narzeka, że płaci za komunikację za dużo, powinna doprowadzić ją tam, gdzie jest naprawdę potrzebna.
722 do likwidacji
720 Wiatraczna Glinianka (bez Pęclina)
730 Wiatraczna Brzeziny ( o ile dogadają się z gm. Halinów)
Gdyby obie te linie jeździły co 70 minut ( po dwie całki), Wiązowna miałaby autobus co 35 minut, czyli zmiana prawie nie odczuwalna.
Ale za to duże oszczędności oraz więcej pasażerów w pojedynczych kursach.
Ashir i jego skrupulatne obserwacje. Kurde, od miejscowego "OZ" potrafię jechać sam. Samiusieńki...