Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
No z tymi nocnymi to dajcie spokój, kto to słyszał. W dodatku nie wszędzie wysyłają przeguby
ŁK
A co by miało jeździć po jednotorze, skoro nie ma miejskiej zabawy sylwestrowej?
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
No tak, jak nie ma miejskiej zabawy to ludzie siedzą w domach. Logiczne.
Tak, mówi się na to domówka.Matt Cubis pisze: ↑31 gru 2022, 17:59No tak, jak nie ma miejskiej zabawy to ludzie siedzą w domach. Logiczne.
Rozumiem, że Twoim zdaniem komunikacja miejska w noc sylwestrową nie kursuje.Matt Cubis pisze: ↑31 gru 2022, 17:59No tak, jak nie ma miejskiej zabawy to ludzie siedzą w domach. Logiczne.
Zasilenia sylwestrowego w tym roku nie było. Dodatkowo N35 o 3:45 z jakiegoś powodu nie przyjechał. Wobec tego ten o 4:15 nie pomieścił wszystkich chętnych. Na wielu przystankach kłótnie pasażerów, aby ci nabici w środku jeszcze się jakoś przesunęli, by ci na ulicy jakoś jeszcze weszli. Ludzie bardzo się kłócili i wyładowywali złość na sobie nawzajem, zamiast na organizatorze komunikacji.
-
- Posty: 462
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
I ludzie też muszą z niej jakoś wrócić. Poza tym, w samym centrum o północy pojawiło się sporo ludzi chociaż żadnej oficjalnej imprezy nie było.
Na pewno kursowała za rzadko, co można było zauważyć wczorajszej nocy.
W zeszłym roku nie było zabaw sylwestrowych, bo z powodu covida kazali ludziom siedzieć w domach. Potem w pomiarach pewnie wyszło, że było mało pasażerów i w ostatnich kursach pusto to dostosowali rozkłady.
W nocy tłok do około 6. Potem kompletne pustki do około 12, kiedy wszyscy ruszyli na Starówkę. Przydałoby się tym trochę lepiej w przyszłym roku zarządzić.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Cześć.
Powiedzcie mi dlaczego N22 musi tak wcześnie zaczynać, czyli o 22:41, z takiego odległego miejsca jak ALEKSANDRÓW ? Już poraz kolejny jechałem tym kursem (18m) z może 2-3 osobami na pokładzie. Autobus zapełnił się dopiero na Saskiej i na Waszyngtona czyli dosłownie chwilę przed pętlą. Nawet utrudnienia na linii Otwockiej nie dodają jej popularności ponieważ jest ZKA
Powiedzcie mi dlaczego N22 musi tak wcześnie zaczynać, czyli o 22:41, z takiego odległego miejsca jak ALEKSANDRÓW ? Już poraz kolejny jechałem tym kursem (18m) z może 2-3 osobami na pokładzie. Autobus zapełnił się dopiero na Saskiej i na Waszyngtona czyli dosłownie chwilę przed pętlą. Nawet utrudnienia na linii Otwockiej nie dodają jej popularności ponieważ jest ZKA
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Na N86 pojawiły się dwa ciekawe ostatnie kursy. Rzeczywiście to wpływ DHL-u na taką zmianę, żeby pracownicy przez Mordor pojechali sobie do pracy rano ? Ten kurs do Półeczki powinien mieć sens gdyby autobus zatrzymal się na tym przystanku przy Circle a nie na tym w stronę centrum..
BWL?Rafaello_24 pisze:Cześć.
Powiedzcie mi dlaczego N22 musi tak wcześnie zaczynać, czyli o 22:41, z takiego odległego miejsca jak ALEKSANDRÓW ? Już poraz kolejny jechałem tym kursem (18m) z może 2-3 osobami na pokładzie. Autobus zapełnił się dopiero na Saskiej i na Waszyngtona czyli dosłownie chwilę przed pętlą. Nawet utrudnienia na linii Otwockiej nie dodają jej popularności ponieważ jest ZKA
Te kursy (a właściwie aż jeden) zastąpiły kursy N36, są o kilka minut dłuższe zaledwie. Ten do Półeczki był wcześniej. Przy circle to średnio by się potem zjeżdżało do zajezdni.Rafaello_24 pisze:Na N86 pojawiły się dwa ciekawe ostatnie kursy. Rzeczywiście to wpływ DHL-u na taką zmianę, żeby pracownicy przez Mordor pojechali sobie do pracy rano ? Ten kurs do Półeczki powinien mieć sens gdyby autobus zatrzymal się na tym przystanku przy Circle a nie na tym w stronę centrum..
ŁK
Zastanawiam się czy nie można tych podjazdów zrobić 165. Ale nie wiem czy jest możliwość zawrócenia przegubem.
A na N86 nie ma przeguba?Georg pisze:Zastanawiam się czy nie można tych podjazdów zrobić 165. Ale nie wiem czy jest możliwość zawrócenia przegubem.
ŁK