Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 04 paź 2013, 17:06

Glonojad pisze:Na Drawskiej tramwaj. Lobbuj.
A wiadomo co z tymi planami przeniesienia pętli autobusowej Szczęśliwice w te okolice?
reserved pisze:O, zajrzałem na mapę i nawet nie wiedziałem, że Drawska się łączy z Włodarzewską. :-)
Akurat w tym przypadku nie ma czym się chwalić ;) Nie znać ulic w najbliższym otoczeniu swojego zamieszkania to tak trochę .... słabo :/

reserved
Posty: 14650
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 paź 2013, 17:13

Tu wszystko się tak rozbudowuje, że nie ogarniam...

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 paź 2013, 17:22

Glonojad pisze:Na Drawskiej tramwaj. Lobbuj.
Ale to już było i nie wróci więcej...

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 04 paź 2013, 17:28

zgadzam się 208 wymaga dalszego wzmocnienia lub utworzenia dodatkowej linii obsługującej Włodarzewską, kosztem rejonów, w których komunikacja jest za silna, jako przykład podałem 182
rozumiem, że na 208 nie ma technicznej możliwości wysłać pojemniejszego taboru?
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

reserved
Posty: 14650
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 paź 2013, 17:32

tomi pisze:zgadzam się 208 wymaga dalszego wzmocnienia lub utworzenia dodatkowej linii obsługującej Włodarzewską
Ale po co dodatkowa linia... wzmocnienie 208 to najmniejszy koszt i największy zysk. Ja myślę, że za jakiś czas częstotliwość 5 w szczycie, 10 poza nim, 10 w weekendy i 15 wcześnie rano i późno wieczorem będzie konieczna...
rozumiem, że na 208 nie ma technicznej możliwości wysłać pojemniejszego taboru?
Nie.

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 04 paź 2013, 18:21

w sumie 208 dojeżdża do Al. Jerozolimskich, tam jest możliwość przesiadki do Centrum, zastanawiam się również, czy komunikacja na Włodarzewskiej możliwa jest wyłącznie w jedną stronę tj. do Al. Jerozolimskich, tj. co stoi na przeszkodzie w uruchomieniu "odwrotnego 208" do Grójeckiej

rzeczywiście, jest ogromna różnica pomiędzy zapełnieniem 208 dwa lata temu a dniem wczorajszym, z tym że przejeżdżałem przed szczytem popołudniowym
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

reserved
Posty: 14650
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 paź 2013, 18:49

tomi pisze:zastanawiam się również, czy komunikacja na Włodarzewskiej możliwa jest wyłącznie w jedną stronę tj. do Al. Jerozolimskich, tj. co stoi na przeszkodzie w uruchomieniu "odwrotnego 208" do Grójeckiej
ZTM już odpowiadał, że na przeszkodzie "odwrotnego" 208 stoi zbyt wąska Włodarzewska.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10659
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 paź 2013, 19:41

reserved pisze:Jeśli to jest jakiś żart to słaby. :-s
Nie, MPZP. Żart to że to miałoby iść wzdłuż Szczęśliwickiej. Ale to perspektywa 15 lat lekko.

Natomiast doraźnie dołożenie jednej całeczki w DP i podbicie z [6-7,5/15/15] do [5-6/10/15] powinno być możliwe.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 paź 2013, 9:07

reserved pisze:Jeśli to jest jakiś żart to słaby. :-s
Radzie Miasta to powiedz :p
3) dopuszcza się zachowanie dotychczasowej lokalizacji przystanków tramwajowych lub
wyznaczenie nowych lokalizacji przystanków tramwajowych, np. w miejscach
wskazanych na rysunku planu;
4) w związku z projektowaną realizacją linii tramwajowej w ul. Szczęśliwickiej dopuszcza
się realizację linii tramwajowej stanowiącej jej przedłużenie, w szczególności na terenie
ulic: Drawskiej 1KDL, 2KDL, 1KD-PM oraz na terenach położonych w liniach
rozgraniczających Trasy N-S 2KDGP; rozwiązania techniczne torowiska
tramwajowego powinny zapewniać ograniczenie uciążliwości związanej z hałasem i
drganiami, tak aby uciążliwość ta nie wykraczała poza linie rozgraniczające ulic i
placów;
5) dopuszcza się realizację pętli tramwajowej lub przystanku końcowego na terenie
oznaczonym na rysunku planu symbolem 1KA w rejonie węzła Al. Jerozolimskich z
Trasą N-S lub na terenie położonym w liniach rozgraniczających Trasy N-S; przy czym
obiekty i urządzenia tramwajowe nie mogą kolidować z ruchem kołowym.
tekst masz tutaj:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/4B5 ... 31_uch.pdf

a rysunek tutaj:
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/000 ... C5%82y.pdf

Chcesz - zacznij lobbować. Może to 15 lat, może 5 - wszystko zależy od Ciebie i Twoich sąsiadów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

reserved
Posty: 14650
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 paź 2013, 12:14

Akurat na takich projektach itd. to się słabo znam i zostawię to innym. Ale mało realne mi się to wydaje... dla mnie i tak jedyną realną możliwością jest wzmocnienie 208. Natomiast ciekawi mnie co po 2016 r. bo wtedy z tego wiem kończy się umowa na 8-metrowe autobusy? Pisałem to na fan page'u ZTM a ZTM mi odpisał, że wtedy się będziemy dopiero martwić. :-D

Georg
Posty: 6045
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 paź 2013, 12:50

Bo rzeczywiście trudno wyobrazić sobie, żeby z dnia na dzień nagle przestało jeździć 208, bo "zabraknie autobusów".

reserved
Posty: 14650
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 paź 2013, 12:53

Było już raz tak, że przez 4 dni 208 nie jeździło. Był to co prawda weekend majowy. ;)

Georg
Posty: 6045
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 paź 2013, 14:38

A z jakiej okazji? Remont nawierzchni?

reserved
Posty: 14650
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 05 paź 2013, 14:46

Tak. W 2011 roku.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 06 paź 2013, 2:14

208 niezabieralne? Przerobić tę przepełnioną brygadę na przegubowca! ;)
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

ODPOWIEDZ