Ale to nie komunikat, tylko notka prasowaGeorg pisze: ↑07 lis 2025, 7:44Przecież jest.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2025/11/06 ... -e-romera/
Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2025
Moderator: Wiliam
- AdamKlocusky
- Posty: 842
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Nie znam się na tym. Informacja jest, a jak się ona nazywa to nie ma dla mnie znaczenia.AdamKlocusky pisze: ↑07 lis 2025, 8:10Ale to nie komunikat, tylko notka prasowaGeorg pisze: ↑07 lis 2025, 7:44Przecież jest.
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2025/11/06 ... -e-romera/![]()
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Pojawił się ale po 9 
Czy jeszcze nie ma rozkładów piątkowych dla ZM1 czy rozkład jest tak dobrze ukryty na stronie, że nie mogę go znaleźć?
Jest tylko na czwartek.
Dzisiejsze święto pięknie pokazało jak można ładnie pracować nad skróconym 190 do Metro Ratusz Arsenał. Punktualna, krótsza linia jest zdecydowanie lepsza do kontroli i sterowania niż blisko godzinny dziad przez całe miasto (wedle rozkładu 53 minuty, ale to nigdy nie jest czas realny).
A jak zawracała? Normalnie chyba nie można wjeżdżać na PAT inaczej niż od Feminy.PiotrekP pisze:Dzisiejsze święto pięknie pokazało jak można ładnie pracować nad skróconym 190 do Metro Ratusz Arsenał. Punktualna, krótsza linia jest zdecydowanie lepsza do kontroli i sterowania niż blisko godzinny dziad przez całe miasto (wedle rozkładu 53 minuty, ale to nigdy nie jest czas realny).
ŁK
Ja bym proponował na przyszłość aby w takie dni jak wczoraj linia 123 kursowała skrócona z Dw.Wschodni (Lubelska) -Stacja Krwiodawstwa/Zwycięzców. Dalsza jazda objazdami przez pół Grochowa, jest bez sensu.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę 
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Za Starym Miastem zjeżdżało się z trambuspasa do Ratusz Arsenal 06 bodajże, wyrzucało pasażerów. I dalej w prawo w Andersa, w lewo w Nowolipki, w lewo w Al. Jana Pawła, tam ewentualnie odstanie jak się było przed czasem odjazdu w zatoce przystankowej i następnie dzida do Solidarności w lewo i kurs od Feminy w kierunku MarekŁukasz pisze: ↑11 lis 2025, 21:10A jak zawracała? Normalnie chyba nie można wjeżdżać na PAT inaczej niż od Feminy.PiotrekP pisze:Dzisiejsze święto pięknie pokazało jak można ładnie pracować nad skróconym 190 do Metro Ratusz Arsenał. Punktualna, krótsza linia jest zdecydowanie lepsza do kontroli i sterowania niż blisko godzinny dziad przez całe miasto (wedle rozkładu 53 minuty, ale to nigdy nie jest czas realny).
Aha. No to ma taką wadę, że jednak przydałoby się dać dojazd do Feminy albo nawet do Żelaznej. Czyli jeśli gdzieś skracać, to do Okopowej, a wtedy od zachodu też musiałby się nakładać odcinek do MRA, co przy tej częstotliwości to może być nawet koszt kilku brygad.Kron38 pisze:Za Starym Miastem zjeżdżało się z trambuspasa do Ratusz Arsenal 06 bodajże, wyrzucało pasażerów. I dalej w prawo w Andersa, w lewo w Nowolipki, w lewo w Al. Jana Pawła, tam ewentualnie odstanie jak się było przed czasem odjazdu w zatoce przystankowej i następnie dzida do Solidarności w lewo i kurs od Feminy w kierunku Marek
ŁK
Co to się dzieje na Tarchominie, że wg czynaczas.pl w zasadzie wszystkie autobusy jeżdżą tam po 30 minut w plecy?
Skrzyżowanie ze Światowida otwarte... Na co było im budować północne przebicie, na co?! 
-
Warsopolis5253
- Posty: 190
- Rejestracja: 04 lut 2025, 1:41
To co tam się dzisiaj działo rano to prosi się o pomstę do nieba. Jakim dzbanem trzeba być, żeby do tego dopuścić, 511 miały po 150 minut opóźnień, SKM z Legionowa podobno pękały w szwach przez dodatkowych pasażerów z 731 i 723, a jechanie z Dąbrówki Wiślanej do Ratusza to zabawa na 2h i ta liczba to nie wymysł tylko fakt. A najgorsze jest to, że przez ten cyrk cała Białołęka zachodnia na tym cierpi bo auta szukające skrótów poblokowały całą okolicę.

