Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2025

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 11622
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2025

Post autor: Łukasz » 24 sty 2025, 19:48

Obrazek

Tymczasem już wkrótce…. Jakieś plany na objazdy?
ŁK

wojtor
Posty: 694
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 25 sty 2025, 20:14

Pewnie linie od strony północnej (167, 191) Kopińską do DWZ i RZS, a 521 wszystkie kursy do Wiatraka.
414 Dickensa i Szczęśliwicką
154 na Narutowicza
186 ze Szczęśliwic jak 184
136 do Pomnika Lotnika, Wawelską do RZS
Najtrudniej z 208 lewoskrętnym
-Szczęśliwice (pewnie nie da się dalej puścić Śmigłowca)
-Narutowicza.

bartoni722
Posty: 6216
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 25 sty 2025, 20:21

Ale 136 i 186 nie będą teraz potrzebowały objazdu.



I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

michael112
Posty: 3154
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 25 sty 2025, 20:59

Chwila moment... zaburzone mają być tylko relacje skrętne, a nie linie jadące prosto jak 136.

521 pewnie w obie strony tak jak 157;
167 może przez Żwirki;
154, 191, 208 to nie wiem jak. Ciężko będzie zrobić to w miarę bezinwazyjnie dla ich relacji.

Łukasz
Posty: 11622
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 sty 2025, 21:09

Jak nie skrócą 521 to będzie kompletna porażka (po coś 157 dostało przeguby :))). 154 i 414 pewnie jak 186, 167 prosto albo w ogóle rozcięte na pół już na zawsze, 191 jedynie się słabo klei. Nie spodziewam się i 167, i 191 przez Kopińską.

Trochę mam nadzieje, że dlatego jeszcze nie ma żadnych informacji. Bardziej o przecieki mi chodzi jednak niz o wymysły, bo tych to sam mam aż nadto.
ŁK

Molo
Posty: 425
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 26 sty 2025, 7:07

521 ma kończyć na Centralnym.

michael112
Posty: 3154
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 sty 2025, 12:26

Akurat odcinek ochocki ma jeszcze jakiś sens, żadna linia nie jedzie taką relacją jak 521 (w trasie podstawowej: Grójecka => Bitwy => Białobrzeska itd.).
Nie od dzisiaj wiadomo że na tę linię dybią i jakby wdrożono to co pisze @wojtor czy @Łukasz to potem już by nie chcieli żeby linia wróciła.

Autobus Czerwon
Posty: 4472
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 sty 2025, 12:29

michael112 pisze:
26 sty 2025, 12:26
Akurat odcinek ochocki ma jeszcze jakiś sens, żadna linia nie jedzie taką relacją jak 521 (w trasie podstawowej: Grójecka => Bitwy => Białobrzeska itd.).
Nie od dzisiaj wiadomo że na tę linię dybią i jakby wdrożono to co pisze @wojtor czy @Łukasz to potem już by nie chcieli żeby linia wróciła.
Z BW1920 na Szczęśliwice.jeździ 186 i 414, z placu Narutowicza na Białobrzeską jest 157. Naprawdę w dwumilionowym mieście nie każdy ZP musi mieć połączenie do każdego. Szczególnie że tutaj alternatywą jest 300 metrów spaceru

Gdynianin
Posty: 707
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 26 sty 2025, 20:07

Autobus Czerwon pisze:
26 sty 2025, 12:29
z placu Narutowicza na Białobrzeską jest 157
Aktualnie nie.
Autobus Czerwon pisze:
26 sty 2025, 12:29
Z BW1920 na Szczęśliwice.jeździ 186 i 414
To 414 jest od dawna ersatzem nieistniejącej lokalnej linii na Instalatorów, a na ZP Szczęśliwice od dawna nie było.

Aczkolwiek z nadzieją można patrzeć na rewizję pomysłu 414, linii obsługującej lokalną relację Instalatorów a jadącą przez całe miasto.

Jeśli chodzi o 191 - tu żadna z relacji nie jest możliwa, więc zmiana jest konieczna. Pytanie co będzie gorsze dla regularności: korki na Bitwy czy korki przy Zachodniej.

Podobnie jest z jednokierunkowym 208, 154 czy 414 - skręt w kierunku południowym jest możliwy, a problem jest w kierunku północnym. I o ile taki skręt "głównej" 208 jest możliwy, to pozostaje pytanie gdzie autobusy miałyby kończyć.

Łukasz
Posty: 11622
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 sty 2025, 20:14

Dopiero co nie było odwrotnego 208 i wszyscy żyli. 157 to jest dokładnie JEDEN przystanek (Rokossowska). Możliwe że przy redukcji progów tą Rokossowską jakieś mikrobusy mogłyby pojechać. Może nawet miks z 208.
ŁK

Georg
Posty: 6202
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 sty 2025, 20:27

Rokosowska i mikrobusy? Nie ma szans. Tam jest duży problem z parkującymi samochodami. Jeden większy zaparkuje, autobus nie będzie mógł przejechać i zatka całą okolicę.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27666
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 sty 2025, 21:03

Dla linii skręcających w lewo z Grójeckiej w BW20 naturalne jest kursowanie przez Pawińskiego raczej, 191 zapewne pojedzie przez Zachodni, choć powinno przez Pomnik Lotnika i Banacha, 157 mogłoby wyjeżdżać z pętli przez Białobrzeską i Opaczewską, ale skoro obecnie tego nie robi, to pewnie nikt o tym nie pomyśli i teraz.
raz szalem, raz racą kibolskie łajdactwo!

Gdynianin
Posty: 707
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 26 sty 2025, 22:46

Łukasz pisze:
26 sty 2025, 20:14
Dopiero co nie było odwrotnego 208 i wszyscy żyli.
Odwrócone 208 nie jest dla odcinka na Grójeckiej czy Bitwy, a dla Włodarzewskiej. Grunt, żeby między Berestecką, a Korotyńskiego jechało.
Łukasz pisze:
26 sty 2025, 20:14
157 to jest dokładnie JEDEN przystanek (Rokossowska).
Jeszcze wypadnie zaraz ZP Opaczewska, więc z tras 157 i 521 wypadną niedługo dwa zespoły przystankowe.

Tylko oczywiście obsługa ZP Rokossowska czy Opaczewska nie jest niezbędna. 521 to jeździło po Ochocie puste, a z ZP Opaczewska:
- do tramwajowego Hale Banacha mamy 350 metrów
- do ZP Dobosza jest ok. 450 metrów
Dla porównania w okolicy: z bloków Nowickiego 10 / Sanocka 11 / Trojdena 11 czy basenu przy WUM mamy do najbliższych ZP jeszcze więcej. Z bloków przy Drawskiej/Kurhan mają jeszcze dalej.

michael112
Posty: 3154
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 sty 2025, 9:16

Łukasz pisze:
26 sty 2025, 20:14
157 to jest dokładnie JEDEN przystanek (Rokossowska). Możliwe że przy redukcji progów tą Rokossowską jakieś mikrobusy mogłyby pojechać. Może nawet miks z 208.
Z tego co kojarzę, to połączenie tej części Białobrzeskiej z Bitwy pozostało. Problem był tylko z przejechaniem na wprost, dlatego zabrano stamtąd 157. Nadal powinien być możliwy przejazd Bitwy => Białobrzeska => Kopińska i to jest świetny objazd dla 191.

Łukasz
Posty: 11622
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sty 2025, 9:22

michael112 pisze:
Łukasz pisze:
26 sty 2025, 20:14
157 to jest dokładnie JEDEN przystanek (Rokossowska). Możliwe że przy redukcji progów tą Rokossowską jakieś mikrobusy mogłyby pojechać. Może nawet miks z 208.
Z tego co kojarzę, to połączenie tej części Białobrzeskiej z Bitwy pozostało. Problem był tylko z przejechaniem na wprost, dlatego zabrano stamtąd 157. Nadal powinien być możliwy przejazd Bitwy => Białobrzeska => Kopińska i to jest świetny objazd dla 191.
W tę stronę to na pewno nie ma takiego przejazdu.
ŁK

ODPOWIEDZ