Solarisy A8, U12 i U18 - dostawa 2008+2009
- R-9 Chełmska
- Posty: 7825
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Jeżeli linia jest przepełniona to w interesie pasażerów jest to żeby ZTM przewidział dodatkowe załogi na jej obsługę a nie rezygnacja z czegoś co przynajmniej części pasażerów jest bardzo przydatne do w miarę normalnego korzystania z komunikacji miejskiejAle Jelcze więcej ludzi pomieszczą, więc chyba w interesie pasażerów przepełnionego 708 jest utrzymanie odkurzaczy na linii...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Odkurzacz też ma układ siedzeń 2+2, faktyczna pojemność obu autobusów musi być zbliżona. Nie wiem, co piszą producenci w katalogach tych wozów, ale piszą różne rzeczy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Że co? Jazda tamtym złomem to tragedia. Może i mają większą pojemność ale komfort podróży jest zerowy. Zamontowanie systemu informacji głosowej jednak kosztuje i szkoda by było gdyby te pieniądze po prostu się marnowały.R-9 Chełmska pisze:Ale Jelcze więcej ludzi pomieszczą, więc chyba w interesie pasażerów przepełnionego 708 jest utrzymanie odkurzaczy na linii...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No ale przecież to nie oznacza, że autobus będzie jeździł tylko z tym kierowcą, a może po prostu jest sumienny i jest szansa, że będzie wozu doglądał, a przy okazji nie będzie miał może czasu na wiejski tuning
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To co w takim razie dostanie Ostrobramska? Jej bardziej należą się nowe wozy, ma więcej krótkich lewarków do skasowania (przegubów zresztą też, ale tu skapują jej 55xx z R-6).beni pisze:1800-1824 - r11
1825-1842 - r13
1843-1869 - r6
R13 dostaje mniej bo ma ostatnią dostawe 25 jelczy które jednak zostają. I ikarusy 260 automat lepiej się trzymają niż 120 z Redutowej.
Czy zgodnie z zapowiedziami wczoraj na Redutową dotarły pierwsze U12?
Czy to oznacza, że Kleszczowej z krótkich ikarusów zostanie tylko 6319beni pisze:Czy dotarły to nie wiem ale z tego co wiem to Ostrobramska ma dostać 6410-16 oraz 6230-38. Więc wyciąć lewarki może.
Woronicza wytnie za zwrócone 64 z Kleszczowej.
Ot i tyle .
Na Woronicza powinny raczej pójść np. 1510-1514, a Ostrobramskiej powinni zwrócić 1500-09, tak, by Kleszczowej zostały jakieś ikarusy-automaty na dodatki i nocki.
A tak w ogóle, bo co ten burdel z pogmatwanymi przerzutami, nie można, tak po prostu dostarczyć nowe wozy do wszystkich zajezdni, tak jak kiedyś?
Trzeba odkręcić to co namieszał ex Prezes Podsiadły. Ale nie martw się to są już ostatnie przeżuty Ikarusów. Później będą już eksploatowane tam gdzie będą się znajdowały po dostawie tegorocznych 150 Solarisów do końca swoich dni. Ewentualnie mogą się zdarzyć w wyjątkowych sytuacjach jakieś znikome przenosiny, ale raczej nie powinny one wystąpić. Rozdysponowanie nowych SU jest takie a nie inne ze względu na dążenie do uzyskania jak najniższej awaryjności dla każdej zajezdni autobusowej MZA.
pozdrawiam Kozik