Jednak będzie duża kabina. Oto dowód z Przegubowca.Solaris pisze:A może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć pogłoskom, że będzie to wersja z "dużą" kabiną
Solarisy A8, U12 i U18 - dostawa 2008+2009
Jezus Maria, i po cholere sie czepiasz?Kozik pisze:Te zdjęcia nowych SU18 dla Warszawy są na Przegubowcu od 25-07-2008r. czyli od 4 dni. A 4 dni to jest kilka dni a nie dłuższy czas, prawda?
Jak zwał, tak zwał. Każdy wie, o co chodzi.
Taką masz potrzebe zaistnienia?
Przepraszam za OT i ten atak, ale bez przesady
Te siedzenia znacznie luzują miejsce koło przeguba, te z 2007 mają beznadziejne dwa brydże.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.
Przy pytaniu jednego z oferentów padło stwierdzenie, że przy normie Euro5 taki zabieg nie jest już potrzebny, postaraj się poszukać co ograniczna norma Euro5 względem Euro4 i dowiesz się do czego to jest potrzebne.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Euro5 w stosunku do Euro4 to zmniejszona ilość tlenków azotu.kajo pisze:postaraj się poszukać co ograniczna norma Euro5 względem Euro4 i dowiesz się do czego to jest potrzebne.
poziom zapylenia nadal jest taki sam. Spaliny nie ulecą sobie w górę tyko chłodząc się od otoczenia opadają na miasto.
Tak czy inaczej, więcej pomoże środowisku wycofanie ikarusów z pracy niż 100 takich autobusów z Euro5.
Mądrzy ludzie, którzy znają się na projektowaniu autobusów.Teokryt pisze:Kto to wymyślił
Proste i łopatologiczne: wyprowadzenie układu wydechowego na dach zmniejsza nagrzewanie się silnika.Teokryt pisze:jakie jest wytłumaczenie konstrukcyjne?
Bzdura.Teokryt pisze:po to daje się rury wydechowe nisko żeby nie wzniecać pyłów ze spalin a one same były jak najniżej.
15/12/2005-12/7/2019
Aż taki znaczny spadek?TLG pisze:yprowadzenie układu wydechowego na dach zmniejsza nagrzewanie się silnika.
Nie, nie bzdura. Ilość pyłów w wielkości pojazdów silnikowych jest tak duża że z powodzeniem dostaje się do dróg oddechowych i wraz z mgłą czy innymi osiada na wszystkim. Smog to nie tylko same spaliny ale również pyły. Im wyżej je wzniesiesz tym dłużej będą opadać.TLG pisze:Teokryt napisał/a:
po to daje się rury wydechowe nisko żeby nie wzniecać pyłów ze spalin a one same były jak najniżej.
Bzdura.
i żeby to miało większe uzasadnienie to miasta muszą być regularnie myte by pojazdy jadące po drogach nie wzniecały tych pyłów ponownie. tu nie chodzi o jeden autobus ale całe masy pojazdów. I te masy pojazdów nie spełniają wielu norm.