Solarisy A8, U12 i U18 - dostawa 2008+2009

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 26 lip 2008, 17:52

Solaris pisze:A może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć pogłoskom, że będzie to wersja z "dużą" kabiną :?:
Jednak będzie duża kabina. Oto dowód z Przegubowca.

Awatar użytkownika
Kozik
Posty: 692
Rejestracja: 24 wrz 2007, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: Kozik » 31 lip 2008, 0:13

Te zdjęcia nowych SU18 dla Warszawy są na Przegubowcu od 25-07-2008r. czyli od 4 dni. A 4 dni to jest kilka dni a nie dłuższy czas, prawda?
pozdrawiam Kozik

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 31 lip 2008, 11:56

Kozik pisze:Te zdjęcia nowych SU18 dla Warszawy są na Przegubowcu od 25-07-2008r. czyli od 4 dni. A 4 dni to jest kilka dni a nie dłuższy czas, prawda?
Jezus Maria, i po cholere sie czepiasz?
Jak zwał, tak zwał. Każdy wie, o co chodzi.
Taką masz potrzebe zaistnienia?
Przepraszam za OT i ten atak, ale bez przesady :bow:

Flash8222
Posty: 7809
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 31 lip 2008, 12:47


Awatar użytkownika
Kozik
Posty: 692
Rejestracja: 24 wrz 2007, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo

Post autor: Kozik » 31 lip 2008, 12:57

Ale ktoś Falshu pierdynkął wielką kierownicę i pulpit. Mocno ktoś przesadził. Ale dzięki za link.
pozdrawiam Kozik

Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 98
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Ursynów Płn.

Post autor: Mihau » 31 lip 2008, 13:43

No nieee, znowu te głupie siedzenia bokiem za przegubem. Czy dobrze wnioskuje z rysunku, czy w końcu siedzenia w doczepce będą odgrodzone poręczami od rzeźni? Przynajmniej te od strony silnika

EDIT: Tam chyba jednego rzędu nie będzie :-"

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 31 lip 2008, 14:14

Mihau pisze: EDIT: Tam chyba jednego rzędu nie będzie :-"
No nie ma go wg rysunku.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 31 lip 2008, 20:26

Te siedzenia znacznie luzują miejsce koło przeguba, te z 2007 mają beznadziejne dwa brydże.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 01 sie 2008, 10:39

rura wydechowa na dachu.
He?
Kto to wymyślił i jakie jest wytłumaczenie konstrukcyjne? po to daje się rury wydechowe nisko żeby nie wzniecać pyłów ze spalin a one same były jak najniżej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 98
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Ursynów Płn.

Post autor: Mihau » 01 sie 2008, 13:30

A jak myślisz, po co sie buduje wysokie kominy? ;) Żeby cały ten syf leciał jak najwyżej. Poleci z rury na dachu w niebo i przynajmniej ludzie nie będą tego wdychać

kajo
Posty: 2811
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 01 sie 2008, 14:47

Przy pytaniu jednego z oferentów padło stwierdzenie, że przy normie Euro5 taki zabieg nie jest już potrzebny, postaraj się poszukać co ograniczna norma Euro5 względem Euro4 i dowiesz się do czego to jest potrzebne.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 01 sie 2008, 22:17

kajo pisze:postaraj się poszukać co ograniczna norma Euro5 względem Euro4 i dowiesz się do czego to jest potrzebne.
Euro5 w stosunku do Euro4 to zmniejszona ilość tlenków azotu.
poziom zapylenia nadal jest taki sam. Spaliny nie ulecą sobie w górę tyko chłodząc się od otoczenia opadają na miasto.
Tak czy inaczej, więcej pomoże środowisku wycofanie ikarusów z pracy niż 100 takich autobusów z Euro5.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 98
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Ursynów Płn.

Post autor: Mihau » 01 sie 2008, 23:03

Teokryt pisze:Tak czy inaczej, więcej pomoże środowisku wycofanie ikarusów z pracy niż 100 takich autobusów z Euro5.
Właśnie po to kupuje się 100 takich autobusów z Euro5, żeby wycofać Ikarusy z pracy

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 02 sie 2008, 7:27

Teokryt pisze:Kto to wymyślił
Mądrzy ludzie, którzy znają się na projektowaniu autobusów.
Teokryt pisze:jakie jest wytłumaczenie konstrukcyjne?
Proste i łopatologiczne: wyprowadzenie układu wydechowego na dach zmniejsza nagrzewanie się silnika.
Teokryt pisze:po to daje się rury wydechowe nisko żeby nie wzniecać pyłów ze spalin a one same były jak najniżej.
Bzdura.
15/12/2005-12/7/2019

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 02 sie 2008, 9:16

TLG pisze:yprowadzenie układu wydechowego na dach zmniejsza nagrzewanie się silnika.
Aż taki znaczny spadek?
TLG pisze:Teokryt napisał/a:
po to daje się rury wydechowe nisko żeby nie wzniecać pyłów ze spalin a one same były jak najniżej.
Bzdura.
Nie, nie bzdura. Ilość pyłów w wielkości pojazdów silnikowych jest tak duża że z powodzeniem dostaje się do dróg oddechowych i wraz z mgłą czy innymi osiada na wszystkim. Smog to nie tylko same spaliny ale również pyły. Im wyżej je wzniesiesz tym dłużej będą opadać.
i żeby to miało większe uzasadnienie to miasta muszą być regularnie myte by pojazdy jadące po drogach nie wzniecały tych pyłów ponownie. tu nie chodzi o jeden autobus ale całe masy pojazdów. I te masy pojazdów nie spełniają wielu norm.
Obrazek

ODPOWIEDZ