Strona 26 z 46
Absurdy rozkładowe
: 06 paź 2021, 14:50
autor: Georg
wincenty pisze: ↑06 paź 2021, 14:24
Autobus Czerwon pisze: ↑06 paź 2021, 13:55
Jaka byłaby według Ciebie adekwatna częstotliwość dla 503 z Natolina po 22 w soboty?
Akurat ja pisałem o DP, gdzie różnica między tym 190 a 503 jest dwukrotna (co 30 min. vs. co 15).
Akurat na 503 z Natolina w soboty wystarczyłby takt 20-minutowy.
503 jest skoordynowane ze 116. Stąd częstotliwość jest identyczna jak 116.
Absurdy rozkładowe
: 06 paź 2021, 15:23
autor: Gdynianin
Co do podjazdów 140 i numerka: zjazdówki 159 i 172 do Beresteckiej dają radę.
Absurdy rozkładowe
: 06 paź 2021, 18:17
autor: fik
No ja piję do dyskusji z kolegami, którzy chcieli krótkie 201 numerować odrębnie, osobiście absolutnie nie uważam tego za zasadne:)
Absurdy rozkładowe
: 07 paź 2021, 8:34
autor: wincenty
Tak na szybko wystarczy, żeby te dwa zjeżdżające wozy z Arrivy wykonały kurs skrócony do pl. Bankowego i sprawa, przynajmniej na tym odcinku byłaby załatwiona.
Choć jak spojrzałem z Górczewskiej też jest takt półgodzinny. Jednak generalnie do naprawy.
Absurdy rozkładowe
: 07 paź 2021, 10:02
autor: Emyl
Pamiętam, jak 190 do późna jeździło co 10 minut i puste to te autobusy nie były.
Absurdy rozkładowe
: 07 paź 2021, 10:12
autor: Autobus Czerwon
10 minutowy interwał po 22 w weekendy to myślę że jednak byłaby przesada, ale jednak co te 15 minut w soboty i co 20 w niedziele byłoby moim zdaniem adekwatne.
Absurdy rozkładowe
: 07 paź 2021, 13:03
autor: Emyl
Dziesięciominutowy interwał w godzinach wieczornych nie służy zapewnieniu stosownej podaży, a zachęcieniu w tym wypadku pewnie łącznie kilkuset pracowników centrum handlowego do niekorzystania z komunikacji indywidualnej.
Absurdy rozkładowe
: 07 paź 2021, 13:57
autor: sprinter
wincenty pisze: ↑06 paź 2021, 11:55
Najlepiej to widać, gdy o 22:22 spod CH Marki rusza mocno naładowany ostatnimi klientami i pracownikami Centrum Handlowego autobus - najlepsze że w czasie oczekiwania na upragniony odjazd, zjeżdżają wtedy na pusto dwa wozy z Arrivy. Na Radzymińskiej już trudno znaleźć miejsce stojące...
Bzdura. Z siedzącym może być faktycznie ciężko, ale nie ma kompletnie żadnego problemu, by wsiąść.
Nie zmienia to jednak faktu, że częstotliwość jest bardzo nieatrakcyjna (zwłaszcza jak się to zestawi z 512 z np. Młodzieńczej)
Absurdy rozkładowe
: 07 paź 2021, 21:28
autor: Flash8222
Zauważyłem, że wszystkie kursy 401 po 20 są skrócone do metra Służew. Pięknie.
Absurdy rozkładowe
: 07 paź 2021, 21:36
autor: Autobus Czerwon
To do której studenci mają zajęcia że powinno też po 20 jeździć na Ursynów?
Absurdy rozkładowe
: 08 paź 2021, 8:15
autor: R-9 Chełmska
Do 20, wychodzi akurat.
Absurdy rozkładowe
: 12 paź 2021, 10:07
autor: person
401 z SSGW w kierunku metra kursuje do 21, więc o co chodzi?
Absurdy rozkładowe
: 29 lip 2022, 13:45
autor: mb112
Nie wiem gdzie to wpisać, ale może tutaj.
Co to za głupi pomysł że dodatki na 517 rano kończą na przystanku Metro Świętokrzyska 03 ? Zatoka tego przystanku przecina pas rowerowy, ruch rowerów w tym miejscu jest duży, więc jakikolwiek postój dłużej niż to konieczne nie jest wskazany. Zresztą przecież i tak zjazdy na Kleszczową prowadzą dalej w prawo Marszałkowską to co za problem żeby kończyły na standardowym krańcu ?
Absurdy rozkładowe
: 29 lip 2022, 14:03
autor: karmat
To ja się podłączę pod inny temat z Kleszczowej. N01/4 w stronę Ursynowa włącza się dopiero od przystanku Łopuszańska 01, a wyjeżdżając z zakładu mija już po trasie linii przystanek Zajezdnia Kleszczowa 01. To jakaś pozostałość po obsłudze Woronicza?
Absurdy rozkładowe
: 29 lip 2022, 14:17
autor: ashir
mb112 pisze: ↑29 lip 2022, 13:45
Nie wiem gdzie to wpisać, ale może tutaj.
Co to za głupi pomysł że dodatki na 517 rano kończą na przystanku Metro Świętokrzyska 03 ? Zatoka tego przystanku przecina pas rowerowy, ruch rowerów w tym miejscu jest duży, więc jakikolwiek postój dłużej niż to konieczne nie jest wskazany. Zresztą przecież i tak zjazdy na Kleszczową prowadzą dalej w prawo Marszałkowską to co za problem żeby kończyły na standardowym krańcu ?
Bo kiedyś te dodatki były ze Stalowej. Chociaż nie widzę problemu, żeby w razie czego zjeżdżały przez most Poniatowskiego.