: 12 lip 2011, 17:32
no ale plotka kolejkarska głosi, że największy problem z wysokością sieci, to nie jest w tunelu, tylko na Powiślu.marian89mr pisze:szynę prądową ?
czyli bomby będą mogły jechać po podmiejskiej ?
no ale plotka kolejkarska głosi, że największy problem z wysokością sieci, to nie jest w tunelu, tylko na Powiślu.marian89mr pisze:szynę prądową ?
czyli bomby będą mogły jechać po podmiejskiej ?
Pytanie tylko: po co?marian89mr pisze:szynę prądową ?
czyli bomby będą mogły jechać po podmiejskiej ?
1.Po to żeby wykurzyć stamtąd bezdomnych?Glonojad pisze: Pytanie tylko: po co?
Ale to jest związane z remontem p.o. Stadion.Pamar pisze:Zamknięcia nocne na pewno planują, bo poc. 839 po zerowej 25 VII - 31 VIII przewidziany jest przez Centralną oraz ostatnie poc. ze Skierniewic i Radomia.
Z wiarygodnych źródeł wiem że nie. Próby które były wykonywane tuz przed zamknięciem średnicy pokazały to dobitnie. Dalej będzie brakowało paru centymetrówchester pisze:Ale dyskusyjna jest teza, że sztywna sieć załatwi problem braku skrajni w tunelu.
Od tego są służby porządkowe. Rzeczywiście, nieźle dobrany 1 (najważniejszy) argument.fidzio pisze:1.Po to żeby wykurzyć stamtąd bezdomnych?Glonojad pisze: Pytanie tylko: po co?
No tak, "argument" ad personam. Dziękuję Moderatorowi za tym razem skuteczną interwencję.2. Po to żeby tramwajarze mieli się po co pytać?
Z Dworca Centralnego są możliwe przesiadki na całe miasto, na tramwaj nie mniej wygodne, niż ze Śródmieścia (a nawet wygodniejsze, bo można skorzystać ze schodów ruchomych oraz nie trzeba wychodzić na powierzchnię).3.Po to aby ludzie dojeżdzający do Warszawy pociągami podmiejskimi mieli dogodne i szybkie przesiadki na metro/tramwaj?
Pociągi regionalne i aglomeracyjne także się spóźniają. Układ dalekobieżny także pozwala na wjazd i wyjazd z Warszawy.4.Po to aby pociągi przyspieszone-regionalne mogły w równie atrakcyjnych godzinach wjeżdzać/wyjeżdzać z i do Warszawy (a nie kisić się za opóźnionymi pociągami s-ki INTERPSITY po dalekim układzie?
Długość peronu na średnicy podmiejskiej nie jest wykorzystywana w pełni przez niemal żaden kursujący tamtędy pociąg - pozwala pomieścić skład 3xEN57 a normą są pociągi krótsze (w przypadku SKM nawet dużo krótsze). Flirt 6-członowy ukrotniony z 4-członowym także lepiej wykorzystywałby długość peronu, podobnie jak dwuskład 19WE wydłużonych do 5 wagonów itd.
5.Po to ,że tabor piętrowy pozwala przy mniejszej długości składu (krótkie perony) przewieść więcej narodu i perony na podmiejskiej średnicy pozwolą się zapakować do piętrusa wiekszej liczbie ludzi?
Chodziło mi o kolej bezdomną a nie o ludzi bezdomnych...Glonojad pisze:Od tego są służby porządkowe. Rzeczywiście, nieźle dobrany 1 (najważniejszy) argument.fidzio pisze: 1.Po to żeby wykurzyć stamtąd bezdomnych?
Myślę, że póki co nie warto dyskutować. Czekam na razie na informację, co z tym tunelem, ale na razie montaż sztywnej sieci nic by bombkom nie pomógł. No chyba, że coś zamierzają kuć. Niech zostaną na razie te piętrusy tam, gdzie są.Glonojad pisze: Pytanie tylko: po co?
Ale jak sama nazwa wskazuje jest to sieć sztywna, dzięki czemu można zastosować mniejszy margines bezpieczeństwa niż w przypadku kabli.przewoz pisze:Wysokość sieci sztywnej jest niższa niż klasycznej, ale nie jest to tak duża różnica, żeby miało to pomóc w tunelu. Już to tłumaczyłem kiedyś. Wybierz się Glonojad na jakiś przemarsz tunelem i sam zobacz, w jakiej wysokości są tam DJP od liny nośnej i całość od stropu (w niektórych przypadkach są prawie na takiej samej wysokości...).
Mi przedstawiciel producenta sieci zastosowanej w tunelu w Tunelu to samo tłumaczył. W średnicy sytuacja bombek jest trudna do uratowania.