Solbus Solcity
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Fajne miejsce dla osoby z dużą walizą lub wózkiem - w takim miejscu obok siedzenia nikomu nie zawadza.
Może i nie zawadza do czasu aż nie upodobają go sobie Matki z wózkami , jedno mocne hamowanie....Michalk001 pisze:Fajne miejsce dla osoby z dużą walizą lub wózkiem - w takim miejscu obok siedzenia nikomu nie zawadza.
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Bardziej bym się skupiał na tym, w jaki sposób wózki są wyprowadzane z autobusów...Kacper R3 pisze:Może i nie zawadza do czasu aż nie upodobają go sobie Matki z wózkami , jedno mocne hamowanie....Michalk001 pisze:Fajne miejsce dla osoby z dużą walizą lub wózkiem - w takim miejscu obok siedzenia nikomu nie zawadza.
O jeden fotel/miejsce siedzące przy II drzwiach. Patrz: kierunek jazdy.
No dobra. Jest jedno miejsce zamiast dwóch. I różne są interpretacje-czy to dla wózka/bagażu, czy pod biletomat. I do tej pory jeszcze jakoś łapię. Ale od momentu posta z wózkiem i hamowaniem juz się gubię. Kierunek jazdy? No wygląda, że zgodnie z kierunkiem jazdy on stoi.
Popatrz, jaka franca!
No gdzie pod biletomat, jak jest stelaż pod niegodrapka pisze:...pod biletomat...
http://www.omni-bus.eu/warsztat/display ... pos=-25740
Wg. mnie po prostu Solbus zamontował jedno siedzenie zamiast dwóch gdyż widocznie MZA zamówiło określoną liczbę miejsc siedzących bez podestu i Solbus się do tego dostosował.
Już widzę jak mamusie przysuwają sobie wózeczek blokując przejście : no bo przecież im ma być wygodniej, a może MZA planuje tam automat na Kawę? Hamburgery?
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Tak, od razu budkę z hot-dogami otworzą. Weź człowieku skończ.Kacper R3 pisze:[...]a może MZA planuje tam automat na Kawę? Hamburgery?
Może nie od razu ale...kto wie...
Każdy z nas sam sobie wystawia wobec innych wizytówkę. Każdy dzień to próba..Chcesz coś zmienić zacznij od siebie.
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Moje Hobby komunikacja ale szynowa w skali 1:87
Zapraszam
http://www.youtube.com/channel/UClpbPw3NAFyb183te5XHwYg
Ale fakt, miejsce jest trochę nietrafione, już pierwszego dnia ktoś tam posadził kuper z wózkiem dziecięcym.
Trzeba przyznać, że nowe Solbusy mają bardzo wygodne siedzenia. Jak dla mnie zdecydowanie lepiej jeździ się nimi niż kebabami.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Dziś trafiłem na 2002 na 187. Pod względem jazdy jako pasażer, plasuję nowe cacko z Kujaw na 2 miejscu po Manach serii 34xx.
Solbus ustępuje jedynie w kwestii wykonania, całość nieco trzeszczy - lecz nie jest to uciążliwe jak w Scaniach. Ale poza tym bije na głowę Solarisa, jest lepszy od kebabów i całej reszty przegubowców.
Samo wnętrze jest miłe dla oka, siedzenia jak ktoś wspomniał bardzo wygodne - a te dwa na końcu przy wieży wprost genialne.
Sama jazda jest bardzo miła, silnik wydaje przyjemny pomruk, drzwi nie trzaskają i mają coś czego Solaris nie potrafi zamontować od początku swego istnienia - czyli wizualną sygnalizację zamykania drzwi. Jedyne co trochę razi to miejsce łączenia pionowych poręczy z sufitem, widać tam biegnące kable - myślę że dałoby się temu zaradzić montując jakieś niewielkie osłony maskujące z plastiku. Za to Solbus popisał się w kwestii zawieszenia silnika - wibracje prawie nie są odczuwalne w każdym zakresie obrotów i Solaris powinien uczyć się od nich. Nagrałem krótki film z jazdy - może uda się wrzucić na YT wieczorem jak mi mój internet na to pozwoli.
Solbus ustępuje jedynie w kwestii wykonania, całość nieco trzeszczy - lecz nie jest to uciążliwe jak w Scaniach. Ale poza tym bije na głowę Solarisa, jest lepszy od kebabów i całej reszty przegubowców.
Samo wnętrze jest miłe dla oka, siedzenia jak ktoś wspomniał bardzo wygodne - a te dwa na końcu przy wieży wprost genialne.
Sama jazda jest bardzo miła, silnik wydaje przyjemny pomruk, drzwi nie trzaskają i mają coś czego Solaris nie potrafi zamontować od początku swego istnienia - czyli wizualną sygnalizację zamykania drzwi. Jedyne co trochę razi to miejsce łączenia pionowych poręczy z sufitem, widać tam biegnące kable - myślę że dałoby się temu zaradzić montując jakieś niewielkie osłony maskujące z plastiku. Za to Solbus popisał się w kwestii zawieszenia silnika - wibracje prawie nie są odczuwalne w każdym zakresie obrotów i Solaris powinien uczyć się od nich. Nagrałem krótki film z jazdy - może uda się wrzucić na YT wieczorem jak mi mój internet na to pozwoli.
Potrafi, popatrz np. na SU12 dla KMŁ.Michalk001 pisze:(...) i mają coś czego Solaris nie potrafi zamontować od początku swego istnienia - czyli wizualną sygnalizację zamykania drzwi.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Tego nie wiedziałem, nigdy nie korzystałem z ich usług. Ale taka rzecz powinna być obowiązkowa - myśli się o osobach niepełnosprawnych, niewidomych - a co z głuchymi? Ale cóż - Solaris zawsze szedł po najmniejszej linii oporu - dlatego ich nie lubię.ashir pisze:Potrafi, popatrz np. na SU12 dla KMŁ.Michalk001 pisze:(...) i mają coś czego Solaris nie potrafi zamontować od początku swego istnienia - czyli wizualną sygnalizację zamykania drzwi.