Solbus Solcity
Ręki sobie uciąć nie dam ale byłem przy sytuacji gdy kierowca zbił prawe lustro i szkoda wyceniona została na 5.500zł - za samo lustro. Podobno ma tam silniczki, pierdoły i to tyle kosztuje 

Brak szyby z tyłu pojazdu, to dla pasażera spore nieudogodnienie (brak możliwości na podjęcie decyzji o możliwości przesiadki do autobusu jadącego z tyłu). Przypomnę, że własnie z tego powodu, oraz ze względu na bezpieczeństwo pasażerów (potencjalne ataki terrorystyczne, zwłaszcza w czasie Euro 2012) zabroniono stosowania nieprzezroczystych folii reklamowych na pojazdach.
Jak decyzja o dopuszczeniu do ruchu "ciemnej tylnej ściany" wpisuje się w dotychczas stosowane zasady, które opisałem powyżej?
Jak decyzja o dopuszczeniu do ruchu "ciemnej tylnej ściany" wpisuje się w dotychczas stosowane zasady, które opisałem powyżej?
-
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
Skoro tak, to w porządku.Patryk2222 pisze:Michał i mylisz się, w autobusie oprócz kierowcy z solbusa były jeszcze dwie osoby, jedna na pewno z MZA które właśnie sprawdzały poprawność informacji pasażerskiej.




To nie jest kwestia relaksu, ale, moim zdaniem, bezpieczeństwa. Przez 9 godzin nie móc się odezwać do nikogo i jeszcze wysłuchiwać ciągle pretensji od ludzi - to jest naprawdę stresujące i odrobinę rozluźnienia kierowcy jest potrzebne.chester pisze:Czemu? Jesteś w pracy, a nie na relaksie.
Wiem. Ale w skali kosztów przedsiębiorstwa to jest i tak niezauważalna kwota.chester pisze: Po drugie, każdy odbiornik musi być zarejestrowany i opłacony (abonament). Tysiąc pojazdów razy ile to za rok wychodzi, to jest sporo.
Poza tym trasy są czasem monotonne, a to wszystko wpływa na nastrój, chęć do pracy, stosunek do pasażerów itp.bepe pisze:To nie jest kwestia relaksu, ale, moim zdaniem, bezpieczeństwa. Przez 9 godzin nie móc się odezwać do nikogo i jeszcze wysłuchiwać ciągle pretensji od ludzi - to jest naprawdę stresujące i odrobinę rozluźnienia kierowcy jest potrzebne.
Toć to jeszcze głupie niż nasze rozporządzenia;)paolo11051 pisze:Łukasz pisze: Skoro są takie problemy, to dlaczego nikt tego nie zmienił przez dziesiątki lat?
Już Ci mówię, dlaczego nikt tego nie zmienia - bo sprawa nie należy do przewoźnika
Sprawę tę reguluje rozporządzenie ministra transportu z 1977r.
ŁK