128N PESA Jazz Duo (Ten długi, z dwiema wielkimi głowami)

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Piottr
Posty: 1294
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 11 sty 2015, 12:37

Emyl pisze:Ruski statek kosmiczny jest super! Szkoda, że zważywszy na sytuację geopolityczną mamy raczej niewielkie szanse na przetestowanie go w Warszawie :term:
Obawiam się, że ten pojazd nie istnieje, i raczej w ogóle nie zaistnieje jako czynny, jeżdżący tramwaj.
Tak jak ta lokomotywa:
http://www.railpage.net/modules/wiwimod ... Rada%20772
http://www.railpage.net/modules/xcgal/a ... 716883.jpg
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Pablo-waw
Posty: 240
Rejestracja: 25 sie 2013, 13:28

Post autor: Pablo-waw » 11 sty 2015, 14:22

Ewidentnie ten ruski jest makieta w oparciu o jakis wagon z lat 90-tych. Nie pamietam dokladnie, ale ktos dopatrzyl sie uderzajacych podobienstw do poprzednich konstrukcji - ot wypacykowana podrobka. Zero szans na produkcje.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 sty 2015, 11:12

Proste, Rosjanie testują zastosowanie przy tramwajach technologii Stealth na wypadek wojny w warunkach miejskich :P :term:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 13 sty 2015, 14:25

A bez kitu, design tego tramwaju trochę przypomina ten radaroodporny samolot!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 13 sty 2015, 14:39

Emyl pisze:A bez kitu, design tego tramwaju trochę przypomina ten radaroodporny samolot!
W dniu dzisiejszym spokojnie jadący tramwaj ulicą Swierdłowską został zaatakowany przez terrorystów w dresach. Tramwaj odpowiedział ogniem z działek pokładowych i odleciał do macierzystej jednostki.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2241
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 13 sty 2015, 16:45

Transporter Wojskowy :)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

konstalek
Posty: 14
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:06

Post autor: konstalek » 13 sty 2015, 16:58

Z pewnością byłoby łatwiej o rzeczywisty priorytet...

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 13 sty 2015, 17:37

I to jest problem. Tramwaje, te aktualnie jeżdżące, są najwyraźniej pokryte tą samą farbą, co myśliwce Stealth. Inni użytkownicy dróg na nie patrzą i ich nie widzą, bo przecież by nie włazili i nie wjeżdżali, gdyby widzieli. Osoby odpowiedzialne za organizację ruchu też ich nie dostrzegają, bo farba ma widocznie jakieś naprawdę kosmiczne parametry... Tak, tramwaje to obiekty wojskowe, niewykrywalne dla nikogo.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2015, 18:26

No nie, biorąc pod uwagę uporczywą frekwencję, pasażerowie są jednak twardzi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 14 sty 2015, 14:47

Akurat w tej technologii chodzi bardziej o kształty i kąty, niż o farbę (choć może częściowo także).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 15 sty 2015, 19:27

Szeregowy_Równoległy pisze:I to jest problem. Tramwaje, te aktualnie jeżdżące, są najwyraźniej pokryte tą samą farbą, co myśliwce Stealth. Inni użytkownicy dróg na nie patrzą i ich nie widzą, bo przecież by nie włazili i nie wjeżdżali, gdyby widzieli. Osoby odpowiedzialne za organizację ruchu też ich nie dostrzegają, bo farba ma widocznie jakieś naprawdę kosmiczne parametry... Tak, tramwaje to obiekty wojskowe, niewykrywalne dla nikogo.
A a nimi jest problem taki że są ciche , dobrze że trochę piszczą , ale ludzie starsi chyba nie słyszą wysokich dźwięków ( basy im strasznie przeszkadzają .) i wchodzą pod trama .
To że nie widzą ich kierowcy czy inni " pedałowcy" z słuchawkami na uszach to już temat na inne forum ( najlepiej psychiczno-kryminalne )
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 16 sty 2015, 0:21

80 decybeli dzwonka też, kuźwa, jest za ciche i ludzie nie słyszą!?!
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 16 sty 2015, 8:52

Jesli ktoś - o ile nie jest niewidomy albo słabowidzący - porusza się po dość sporym mieście na słuch, to jest kandydatem do nagrody Darwina, niezaleznie czy ma lat 5, czy 85. Szkoda tylko tego, kto go trafi i tego, kto bedzie musiał zeskrobywać z torów.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 16 sty 2015, 16:42

Ano niestety przez 1 miesiąc miałem duże szanse uwolnić ZUS od dwóch klientów .

Dzisiaj przy teatrze Komedia korek w kierunku Wilsona , babcia ma czerwone na przejściu , samochody nie jadą to może się uda przejść , miała na tyle rozumku że spojrzała na środku czy ktoś nie jedzie z drugiej strony , napędziła mi stracha i na szczęście cofnęła się .

Lepszy był ok. 70-letni kolarz który miał czerwone na przejściu , zapala mi się zielone do lewoskrętu ruszam dojeżdżam do pasów kolarz jest na rowerze i rusza , udało się go ominąć ledwo ,ale kolarz nie hamuje udaje mu się przejechać przed następnym samochodem .

Kiedyś pijak dziecko i zwierzę to były obiekty szczególnej troski na drodze , ale geriatria ich prześciga .
Tak to będzie coraz większy problem i nie dziwcie się jak tramy , autobusy czy samochody dostaną nakaz jazdy w obszarze miejskim max. 30 km/h .
Jeśli dzisiaj bym sprzątnął tę babę ,mógłby się podnieść krzyk ,że zasuwał ile fabryka dała , a jakby jechał wolniej to by zdążył zahamować .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 16 sty 2015, 16:50

Przymierzyłem się do Jazza, tak na szybko, rano. Regulacja pulpitu nie działa, regulacja wysokości podnóżka nie działa, więc nie miałbym jak w tym jechać. Niestety, ktoś wpadł na genialny pomysł i zarówno położenie pulpitu, jak i wysokość podnóżka są regulowane elektrycznie, więc jak to nie działa, a przymierzałem się po motorniczym niższym ode mnie o jakieś 20 centymetrów, to jest problem. Naprawdę trzeba sprawdzone rozwiązania (podnóżek w Swingu reguluje się bez problemów, pulpit mógłby być na tej samej zasadzie) zastępować elektroniką nie wiadomo po co? Super, że lewy podłokietnik jest regulowany elektrycznie, ten akurat działał, ale czy to jest faktycznie lepsze od tego, co w temacie lewego podłokietnika oferuje Swing, gdzie reguluje się te same dwie płaszczyzny, tyle, że ręcznie, więc znacznie szybciej?
A to, że fura nie chciała jechać, bo pierwsze drzwi mnie przycięły, odbiły i poinformowały, że nie ma jazdy, przemilczam. Wyjechał, więc serwis Pesy temat na szybko ogarnął.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ