Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 16 sty 2015, 16:50
Przymierzyłem się do Jazza, tak na szybko, rano. Regulacja pulpitu nie działa, regulacja wysokości podnóżka nie działa, więc nie miałbym jak w tym jechać. Niestety, ktoś wpadł na genialny pomysł i zarówno położenie pulpitu, jak i wysokość podnóżka są regulowane elektrycznie, więc jak to nie działa, a przymierzałem się po motorniczym niższym ode mnie o jakieś 20 centymetrów, to jest problem. Naprawdę trzeba sprawdzone rozwiązania (podnóżek w Swingu reguluje się bez problemów, pulpit mógłby być na tej samej zasadzie) zastępować elektroniką nie wiadomo po co? Super, że lewy podłokietnik jest regulowany elektrycznie, ten akurat działał, ale czy to jest faktycznie lepsze od tego, co w temacie lewego podłokietnika oferuje Swing, gdzie reguluje się te same dwie płaszczyzny, tyle, że ręcznie, więc znacznie szybciej?
A to, że fura nie chciała jechać, bo pierwsze drzwi mnie przycięły, odbiły i poinformowały, że nie ma jazdy, przemilczam. Wyjechał, więc serwis Pesy temat na szybko ogarnął.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień