Rozumiem że takt w międzyszczycie? Bo poza tym obie linie mają różne częstotliwości.reserved pisze:Ja zauważam tego plusy - rozkładowo 118 i 127 jeżdżą stadami, dzięki spóźnianiu się 127 czasem zauważam na Dobrej takt.
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
Masz rację. Zauważyłem też, że dosyć punktualne dotychczas 102, po objeździe Tamki, zaczęło się spóźniać. Wspólny odcinek tych trzech linii to właśnie Książęca i kawałek Nowego Światu. O 105 nie wiem, bo nie znam godzin odjazdów poszczególnych brygad.Szeregowy_Równoległy pisze:Książęcą i kawałkiem Nowego Światu?
350 tam zawsze przegubowe jeździło. A na razie można tylko z częstotliwością pracować...Stary Pingwin pisze:Jeżeli po Instalatorów jeżdżą tiry, to i przegub się zmieści.
Największą wadą Instalatorów jest brak wyjazdu w kierunku centrum.
[ Dodano: Śro 09 Paź, 2013 22:49 ]
Dopóki się casus 195 nie powtórzy.reserved pisze:Nie. Tam przeważnie spóźnione 127 nadrabia opóźnienie rajdową prędkością.
ŁK
MichalJ, mam deja vu. Wchodzę do tematu dot. komunikacji w Ursusie i widzę prawie taki sam post Twój jak tu.
A to moja odpowiedź na post Pingwina, który napisał poniższe w wątku ursuskim. Uznałem, że lepiej jak dyskusja przeniesie się tu:
A to moja odpowiedź na post Pingwina, który napisał poniższe w wątku ursuskim. Uznałem, że lepiej jak dyskusja przeniesie się tu:
Gocław ma dalej do centrum to i obszar trochę większy w tej analogii.Stary Pingwin pisze:reserved, Włodarzewska z Instalatorów są w zasadzie równoległe, 200 metrów od siebie. Nie widzę analogii z Gocławiem i węzłem Marsa.
Mając do wyboru autobus pod nosem, którym podjadę w 5 min do Beresteckiej gdzie jednoperonowo mam przesiadkę do milionów innych linii na pewno nie będę latał przez kładkę w zupełnie odwrotnym kierunku podróży, żeby dostać się okrężnie do tramwaju w którym i tak już jest ciasno (z Beresteckiej 158 np. startuje dość luźne).Stary Pingwin pisze:Napisałeś, że 6 lat temu nie było żadnej komunikacji na Włodarzewskiej. Nie wiadomo, jak ta okolica będzie wyglądać za następne 6 lat.
dodam, że nie każdy rano jeździ do Centrum, stąd optymalna byłaby komunikacja w dwie strony, skoro na Włodarzewskiej nie ma możliwości, aby kursowało "odwrotne" 208, to sensownym wyjściem jest wyjazd od strony Instalatorów, tylko wtedy potrzebne będzie coś lepszego niż 306, kursujące tylko w dni powszednie i co pół godzinyreserved pisze: Mając do wyboru autobus pod nosem, którym podjadę w 5 min do Beresteckiej gdzie jednoperonowo mam przesiadkę do milionów innych linii na pewno nie będę latał przez kładkę w zupełnie odwrotnym kierunku podróży, żeby dostać się okrężnie do tramwaju w którym i tak już jest ciasno (z Beresteckiej 158 np. startuje dość luźne).
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
Prezent na Święta od ZTMu.
ZTM pisze:Zawieszenie kursowania linii 208
10:10
W związku z brakiem możliwości przejazdu autobusów ulicami Włodarzewską i Maszynową, zawiesza się kursowanie linii 208.
Przepraszamy za utrudnienia.
To ja podam przyczynę bo byłem tam na żywo. Mniej więcej 50 m za przystankiem MASZYNOWA dokładnie na środku ul. Włodarzewskiej zapadła się jezdnia. Dziura około metra średnicy. Zamknięto ulice a wszystkie samochody zawracały.
apropo's prezentów świątecznych od ztm, to dzisiaj 128 kursuje co 20 minut, lekko się zszokowałem oczekując ponad 15 min. na Dickensa, nie dość, że pozostała jedna linia to jeszcze ograniczają kursowanie przy nadarzającej się okazji, rok temu już było beznadziejnie, gdyż zawiesili 228, które dzisiaj jest wspomnieniem, zaś nie dostaliśmy nic w zamian (
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
Autobus co 20'. W Święta. Patologia.