Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
O ile na Bródnie i na Marymonckiej jeździ się w zasadzie bez strat to na PŚ 11 nie da się w rozkładowym czasie przejechać bo przy Ratuszu muszę odstać światło, przy pl. Kasztelańskim też zdarza się stać a przy Hali priorytet częściej nie działa niż działa. Do tego minuta między Fortem Wola a Sowińskiego to zwykły żart bo raz, że krzyżaki, dwa to stałoczasówka na przejściu a trzy to zazwyczaj brak priorytetu na Sowińskiego. Do Reduty Wolskiej pryczepić się nie można a na Elekcyjnej loteria, albo się trafi na światło albo nie.
Ratusz kiedykolwiek miał priorytet? To nie za duże lotnisko by jeszcze priorytet tam wcisnąć?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Przy Górczewskiej światła są skoordynowane pod 28. 11 musi czekać.
A jeszcze bardziej wkurwiają światła przy Czumy w kierunku Ratusza. Uniemożliwiają przejazd przy Ratuszu na raz. Wystarczyłoby opóźnić je o dosłownie kilka sekund, żeby problem zniknął.
Przy Hali priorytet znacznie lepiej działa w kierunku Ratusza niż w stronę Ciepłowni. W stronę Ciepłowni ani nie przytrzymuje pionowego, ani nie daje go w bonusie. Jeśli nic z przeciwka nie jedzie, to często cały cykl trzeba przestać.
A jeszcze bardziej wkurwiają światła przy Czumy w kierunku Ratusza. Uniemożliwiają przejazd przy Ratuszu na raz. Wystarczyłoby opóźnić je o dosłownie kilka sekund, żeby problem zniknął.
Przy Hali priorytet znacznie lepiej działa w kierunku Ratusza niż w stronę Ciepłowni. W stronę Ciepłowni ani nie przytrzymuje pionowego, ani nie daje go w bonusie. Jeśli nic z przeciwka nie jedzie, to często cały cykl trzeba przestać.
A dziś przy Radiowej nie dostałem światła do skrętu w lewo z PŚ bo żaden samochód nie skręcał.
Hmm, chyba najprościej to rozwiązać poprzez konfrontację. Wsadzić jakichś ludzi Jarka do kabiny z wyżej wymienionymi „maruderami”, niech by obserwowali. W gruncie rzeczy to kamery by wystarczyły, ale co żywy to żywy. Byłby materiał i koniec (albo początek) oskarżeń.
ŁK
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To nie są oskarżenia. To są merytoryczne uwagi. Reklamacje. A brzmią jak oskarżenia, bo mięso za pulpitem jest poirytowane tym, że nikt mięsa nie chce słuchać, tylko stwierdza, że mięsu się jeździć nie chce. A akurat mięsu tutaj piszącemu się jeździć chce.
A o kogoś do kabiny, kto by popatrzył i odnotował nieprawidłowości, to ja od jakiegoś czasu ładnie proszę.
A o kogoś do kabiny, kto by popatrzył i odnotował nieprawidłowości, to ja od jakiegoś czasu ładnie proszę.
Dziś przy pl. Kasztelańskim poziome zapalało się bez względu czy był tramwaj czy nie i Sowińskiego bez priorytetu. Poza tym dodatkowe światło przy Hali to tak trochę źle pomyślane bo wcześniej piesi dostają na czas lewoskrętu zielone i jak mi się zapala światło to akurat wchodzi kolejka ludzi do drzwi. A odnośnie kogoś do kabiny to też zapraszam na PŚ i na Tarchomin bo do Bródna i Marymonckiej, poza jakimiś wyjątkami, doczepić się nie można.
Podrzucam jako ciekawostkę, interesujący artykuł jest na stronach 4 i 5. Według mapy w tym artykule, nie ma priorytetu na odcinku ONZ - Femina. Więc dlaczego tak szybko ścięto czasy przez co są straty czasowe? Jeszcze odnośnie wydajności skrzyżowania Woronicza/Wołoska, po skierowaniu wszystkich linii z Puławskiej na Wołoską, korek tramwajowy zaczynał się od Kolskiego aż po Woronicza.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Może nie ma priorytetu, ale można się zebrać i całkiem sprawnie jechać. Sprawę psuje trochę 10 skręcająca na Feminie. KULSKIEGO. Kolski to mąż Kolskiej, tej z wytrzeźwiałką.
miłośnik 13N
Wg tej mapy na Wileńskim światło jest raz na minutę. Jakoś zawsze jak jadę to trzeba stać dwie minuty.
To samo na Powstańców Śląskich.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Cieszy modernizacja trasy na Żerań FSO, ale....Sygnalizacja na Golędzinowie chodzi w stałoczasówce i obecność trama nic nie zmienia. Stoimy przed pierwszym sygnalizatorem, mija minuta i dostajemy zezwalające tylko po to, by czekać przed następnym sygnalizatorem ponad minutę. Działa w obu kierunkach. Jagiellońska ma zielone, a tramwaj stoi- ważniejsze jest światło dla samochodzików do Wybrzeża Helskiego.
Dlaczego przy remontach tylko tramwaj dostaje po tylnym sprzęgu?
Dlaczego przy remontach tylko tramwaj dostaje po tylnym sprzęgu?
miłośnik 13N
Przy Waryńskiego światełko dla trama znowu jest wzbudzane dzięki czemu odcinek Rakowiecka plac Unii zamiast rozkładowych dwóch minut jedzie się cztery. Na Nowowiejskiej światełko dla linii 10 miałobyć stałoczasowe a jest dalej wzbudzane...
Trzeba może zastosować patent ze Stefanika czyli na pętlę indukcyjną położyć kawał blachy a wtedy światło zawsze się wzbudzi.