Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 03 lis 2017, 19:39

Przy Dzikiej też zdaje się załączono stałoczasówkę.

aoeuidhtn
Posty: 25
Rejestracja: 22 sie 2016, 16:15

Post autor: aoeuidhtn » 03 lis 2017, 20:53

Stary Pingwin pisze:
02 lis 2017, 21:24
Cieszy modernizacja trasy na Żerań FSO, ale....Sygnalizacja na Golędzinowie chodzi w stałoczasówce i obecność trama nic nie zmienia. Stoimy przed pierwszym sygnalizatorem, mija minuta i dostajemy zezwalające tylko po to, by czekać przed następnym sygnalizatorem ponad minutę. Działa w obu kierunkach. Jagiellońska ma zielone, a tramwaj stoi- ważniejsze jest światło dla samochodzików do Wybrzeża Helskiego.
Dzisiaj też to zauważyłem, tramwaj ślimaczy się na tym krótkim odcinku jak nie wiem co.

W ogóle tramwaje są jakieś pieruńsko wolne ostatnio albo zawsze takie były - przez Most Gdański też powolutku dzisiaj 18 jechała, skręt z Targowej w Ratuszową najprawdopodobniej z powodu śliskich liści powolny a i każdy odjazd z przystanku też, oczywiście każde światła zaliczone. A dzisiaj dodatkowo na Bemowie tramwaje miały jakąś awarię. Dziadostwo z tymi tramwajami, metro podziemne to jest to.

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 03 lis 2017, 22:06

Bo wcześniej ograniczenie do 30 było tuż przed początkiem wiaduktu i kończyło się zaraz za nim. Teraz po stronie Praskiej, ograniczenie zaczyna i kończy się przy przystanku. Oczywiście czasu nie poprawiono.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 04 lis 2017, 8:57

Za dwa, trzy tygodnie temu na R-4 pojawiła się ankieta na temat opóźnień na 2, co je powoduje i co można poprawić. Mniej więcej w podobnym czasie ZTM na swojej stronie chwalił się jaka ta 2 jest punktualna. W poprzednim tygodniu miałem i opóźnienia rzędu 7-8 minut w szczycie są normą.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 lis 2017, 9:35

My wiemy, co jest nie tak, a organizator potrzebuje ankiety. Wystarczy ściągnąć dane z SNRT i wszystko wiadomo. Na Tarcho kolejność jest taka- uruchomiono priorytet, skrócono czas przejazdu, wyłączono priorytet i dołożono przystanek. To jak ma być dobrze? A, jeszcze wyłączono zwrotnicę w tunelach.
miłośnik 13N

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 04 lis 2017, 13:08

Ktoś wpadł na genialny pomysł i uruchomił zwrotnice na rondzie ONZ a zarazem skrócił długość światła pionowego, dzięki czemu drugi skład jadący zgodnie z przepisami zostaje na środku ronda. Coraz ciekawiej dzieje się w tym głupim mieście

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 04 lis 2017, 20:36

Widocznie tramwaje były zbyt szybkie w stosunku do samochodów i trzeba było jakoś wybrnąć z sytuacji.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 lis 2017, 22:38

Stary Pingwin pisze:
04 lis 2017, 9:35
My wiemy, co jest nie tak, a organizator potrzebuje ankiety.
To naprawdę jest ankieta organizatora? Serio?

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 lis 2017, 22:46

Spytaj ludzi z Pingwinowa.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 05 lis 2017, 0:26

drobert pisze:
04 lis 2017, 8:57
Za dwa, trzy tygodnie temu na R-4 pojawiła się ankieta na temat opóźnień na 2, co je powoduje i co można poprawić.
Np zwiększyć obroty przy zmianie kabiny na Nowodworach. Krew mnie zalewa jak widzę, że gość najpierw po dojechaniu do krańca drapie się po głowie, potem zastanawia się gdzie ma kartę, a następnie łazi 3 razy przez tramwaj nosząc różne toboły. Co to jest - tramwaj towarowy, czy on w nim mieszka? W Jazz-e da się kabinę zmienić w pół minuty i odjechać.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 lis 2017, 0:34

A w tym czasie zanim stoją dwa następne bufety, z czego ten ostatni więzi wściekłą hordę nowodworzan. Parę razy już zaobserwowałem takich orłów, co to stali sobie na przystanku dla wysiadających przed skrzyżowaniem. Nawet na fajka tam potrafili wyjść.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 05 lis 2017, 4:01

Zgodnie z instrukcją motorniczemu przysługuje prawo do pięciu minut przerwy na krańcu. Zawsze. Bez względu na opóźnienie. Na takim 31 motorniczy mógłby robić sobie taką przerwę na każdym krańcu i można byłoby mu
naskoczyć. Praktykowałem to, jak jeszcze Wola na 31 jeździła. Przerwę odbywa się odbywa się na przystanku krańcowym. Np. na Daszyńskim, dla podstawowej wersji 11, oznaczało to blokowanie 10 w kierunku Skierniewickiej. 2 jeździ srodze opóźniona. Bo Organizator spierdzielił rozkład, a osoby odpowiedzialne za sygnalizację olały priorytet. Na Młocinach postoju częściej nie ma niż jest. Mając do wyboru kraniec z krzyczącym ekspedytorem i taki, gdzie ekspedytora nie ma, lepiej iść na fajka bez ekspedycji. Palenie w stresie szkodzi bardziej. No i skoro nikt motorniczych nie traktuje poważnie, a narzucone zadanie jest nierealizowane, to czemu motorniczy ma rezygnować z tego, co zgodnie z obowiązującymi go przepisami mu się należy?
Ja na 20 przy zerowym postoju w lesie potrafię sobie przerwę zrobić. Bo jak ktoś sobie że mnie jaja robi, to ja reaguję z wrodzonym poczuciem humoru i również zaczynam śmieszkować.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 lis 2017, 10:31

Tylko ze swoich praw też trzeba korzystać mądrze by ich nikt nie capnął. Przepis o 5 minutach dla motorniczego w każdym przypadku jest niezgodny z zasadami rozliczeń z ZTM, więc tylko czekać, jak przy pierwszej okazji zostanie to wyprostowane.
A na 2 przerwa jest na przystanku dla wsiadających. Postoje gdzie indziej powinny być karane. I nie rozumiem co jest złego w przerwie na Młocinach. Pół godziny w pewnie bez pasażerów. Wydawało mi się że lepszych warunków wymyślić nie można.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 lis 2017, 18:11

Męczę w ten weekend siedemnastkę i drapie się w czaszkę, dlaczego budowa jakiejś drogi wymusiła wyłączenie priorytetu na skrzyżowaniu Światowida z Traktem Nadwiślańskim. Argument typu "wyłączamy bo budujemy drogę" nie dociera do mnie bo jest upośledzony. Takim argumentem można wszędzie wyłączyć priorytet, a nie dodanie minuty do czasu między Świdrami a Myśliborską również uważam za upośledzony pomysł.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 lis 2017, 21:42

Oczywiście, że jest upośledzony i chyba właśnie dlatego nie ma jak z nim dyskutować.

ODPOWIEDZ