Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
Ale teraz na stałe!
Trochę tak, a trochę nie. Uber wciąż nie jest dochodowy, a wpakowali w niego już miliardy dolarów - i dalej ma co kwartał kolejne miliardy straty. A taryfiarze generalnie to też była osobna rasa, mało lubiana raczej.Autobus Czerwon pisze:Gdyby rząd rozprawił się z patologicznymi warunkami pracy, zatrudnienia i rekrutacji "kierowców" Ubera, którzy w obecnej chwili często są jakimiś Gruzinami z papierami kupionymi na bazarze, bez jakiejkolwiek znajomości języka polskiego czy miasta, pracującymi na śmieciowych umowach pod partnerami w patologicznym systemie podwykonawstwa gdzie Uber jako korporacja odpowiedzialna za przewóz uchyla się od jakiejkolwiek odpowiedzialności, to te przewozy byłyby 2x droższe. Obecnie nagle okazuje się że kierowcy z Zakaukazia powodują masę wypadków, gwałtów, no ale chociaż jacyś ryzykanci mogą dojechać do domu za kilkanaście złotych.
Edit: przypadkowo coś zarobili
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://businessinsider.com.pl/biznes/n ... ki/6hsllnt
ŁK
Uber powinien dostać karę za dumping. Teraz chyba będzie trudniej ją wlepić.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Czy N72 nie powinno jeździć Łasaka, przez środek osiedla, zamiast krańcem?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Jeśli mam być szczery, to nie wyobrażam sobie remontu średnicy dalekobieżnej bez autobusu nocnego spinającego wszystkie dworce (DWZ, DWC, DWW i DWG) w nocy.
Z paru obserwacji wczesnonocnych w okolicach Gdańskiego i Zachodniego, to jakkolwiek na Gdańskim metro i Ubery to jakieś 50/50, tak na Zachodnim to albo Ubery albo znajomi. Na przystanki mało kto idzie (choć to może z powodu panującego tam ogólnego burdelu).
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Ale miałoby to robić kółka między dworcami?
Na początek przydałyby się wydłużenia godzin kursowania wybranych linii przy dworcach (to już się zaczyna dziać).
A przy Zachodnim: "zahaczenie" o przystanki przy dworcu N01 czy N43.
Co do reszty - wszystko zależy od rozkładu jaki pokaże PLKa. I pytanie czy uda się utrzymać dobrą częstotliwość wieczornych pociągów aglomeracyjnych z Gdańskiego (Wschodnia/Legionowo-Gdański-Zachodnia-Piaseczno + M1/M2 robiłoby robotę przy wieczornej fali przyjazdów).
Sabat na centralnym chyba nie zniknie (?) ale w sumie możnaby i zastanowić się nad wydłużeniem N32 na Gdański jako główny dworzec na czas remontu średnicy.
Na początek przydałyby się wydłużenia godzin kursowania wybranych linii przy dworcach (to już się zaczyna dziać).
A przy Zachodnim: "zahaczenie" o przystanki przy dworcu N01 czy N43.
Co do reszty - wszystko zależy od rozkładu jaki pokaże PLKa. I pytanie czy uda się utrzymać dobrą częstotliwość wieczornych pociągów aglomeracyjnych z Gdańskiego (Wschodnia/Legionowo-Gdański-Zachodnia-Piaseczno + M1/M2 robiłoby robotę przy wieczornej fali przyjazdów).
Sabat na centralnym chyba nie zniknie (?) ale w sumie możnaby i zastanowić się nad wydłużeniem N32 na Gdański jako główny dworzec na czas remontu średnicy.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No byłaby jedna opcja, ale podobno od 18 lat kompletnie niepotrzebna.
Lokalizacja dworców nie rozpieszcza, może coś jadące z południa wydłużyć do DWG (i to raczej ze dwie linie), z zachodu do DWW i ze wschodu do DWZ, oczywiście ze zbiegiem na DWC i postojem umożliwiającym przesiadki (coś jak dawne 6xx).
Kwestia ilości pociągów kończących na poszczególnych dworcach w godzinach okołowieczornych.
To akurat działanie dobre i powinno być już dawno wprowadzone
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
N43 może niekoniecznie, ale N01 obowiązkowo (i żeby nie motać, puścić przez Szczęśliwicką lub Białobrzeską.[/quote]
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Al. Jerozlimskie - al. Jana Pawła II - Słomińskiego - Dawidowskiego - Andersa - pl. Bankowy - Marszałkowska - al. Jerozolimskie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Najpierw to należy ustalić, czy będzie nocna całkowita przerwa technologiczna na czynnej części średnicy, bo jeśli okaże się, że nie, to te pięć pociągów na krzyż, co jeździ między północą i piątą rano spokojnie pojedzie przez Centralną/Śródmieście i nie będzie tematu N32 na Gdański, a dla tych do północy/od 5 rano spokojnie wystarczy odpowiedni rozkład linii dziennych (w tym M1).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nocny okólny Gdański - Wileński - Wschodni - Centralny - Główny - Zachodni - Gdański to się całkiem niegłupim pomysłem wydaje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No nie wiem. Dla większości pasażerów, których pociąg jest przez remont przekierowany na Gdański, punktem docelowy nie jest wcale Centralny, a zwiedzanie 2 innych dworców po drodze już tym bardziej nie brzmi jak marzenie. Ostatnim pociągiem który przyjeżdża na Gdański jest Asnyk o 0:25 z Wrocławia, zakładajac że może się opóźnić do pół godziny, wystarczy właściwie:
- przedłużyć kursowanie metra do 1 (obecnie ostatni kurs na Kabaty z Gdańskiego jest 0:23, a na Młociny 0:39),
- dostosować kursowanie dowozówek do rozkładu metra,
- wydłużyć kursowanie linii kursujących przy dworcach,
- przesunąć pierwszy sabat z 23:15 na 0:15.
- przedłużyć kursowanie metra do 1 (obecnie ostatni kurs na Kabaty z Gdańskiego jest 0:23, a na Młociny 0:39),
- dostosować kursowanie dowozówek do rozkładu metra,
- wydłużyć kursowanie linii kursujących przy dworcach,
- przesunąć pierwszy sabat z 23:15 na 0:15.
Dlaczego chcesz przesuwać sabat na 0:15? 23:15 to idealna godzina, żeby wrócić z miasta przed północą do domu. Same linie jeżdżące przy dworcach nic tu nie dadzą. Już pomijam, że spora część knajp jest otwarta w tygodniu akurat do 23.
ŁK
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Logicznym jest dla mnie, że wydłużenie kursowania linii dziennnych oznacza jednocześnie opóźnienie startu nocek. Skoro takie 136, 174, 218, 165 czy 179 miałyby jeździć niemal do pierwszej w nocy, to po co w takim razie N34, N36 czy N86 mają jeździć już od 23:15?