Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lis 2017, 12:05

4:06 pracy od początku pracy do przerwy. Ujdzie w tłumie, bo radykalnie do tych 4 godzin nie podchodzę.
010 obejrzę w chwili wolnego czasu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 07 lis 2017, 12:07

Kiedyś przerwy na Młocinach miały po kolei brygady czyli np. stała pierwsza potem za nią na postój wjeżdżała druga a pierwsza jeździła za tą co stała itd. a czas przerwy wynosił tyle co przejazd kółka i ile było brygad to po tylu kółkach był postój. Teraz nie ma żadnej logiki, są brygady, że mają w ciągu zmiany kilka postojów a są takie co mają jeden postój.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lis 2017, 12:13

Przy 9 brygadach do Nowodworów czas miedzy przerwami przy takiej logice urósł do ponad 5 godzin. Jednocześnie wykorzystanie dwukierunków wymusiło rezygnację z dodatkowej brygady w szczycie tylko dla odstawiania wagonów na przerwy. I stąd zmiana całej logiki przerw w DP. Dlatego też teraz na Młocinach stoją po dwie brygady, by tych przede było wówczas więcej.
Stara logika wciąż działa w weekendy Ale też już na styk.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 lis 2017, 13:35

A jaka idea przyświecała rozkładodawcom tworzącym zerowe bądź do 2 minut przerwy dla 17 na Woronicza? Nie ma żadnej możliwości wyrównania strat.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lis 2017, 14:11

Braku blokowania wyjazdów i zjazdów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 lis 2017, 14:19

Nie wierzę, że w XXI wieku nie można wykorzystać wszystkich relacji na skrzyżowaniu. Nie byłoby problemu z blokowaniem pętli. Późnym wieczorem, gdy ruch samochodowy na skrzyżowaniu Wołoska/Woronicza jest znikomy, można by prawoskręt załączać. Ale przecież już za chwilę otworzą Służewiec, nie warto wprowadzać na parę dni nowej organizacji ruchu.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 lis 2017, 14:26

Stanęło jednak na tym, że dopóki nie skończą się skręty w lewo z Wołoskiej, to nie zaczną się skręty w lewo spod R-3?
PS. Za chwilę? Ile ta chwila ma potrwać ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lis 2017, 14:42

Brakuje kabli w ziemi. Bez kabli nie ma detekcji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 lis 2017, 14:46

To wyłączyć detekcję - taka jest moja koncepcja :) Dobra, to żart był.

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 lis 2017, 14:56

Jeśli wyłączenie detekcji sprawi, że będzie stałoczasówka to jestem za ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 lis 2017, 17:09

Stałoczasówka chyba byłaby jeszcze gorsza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 07 lis 2017, 17:12

Każda relacja co 5 minut? Super. Szkoda, że w tak newralgicznym miejscu transport publiczny dostaje w dupę na korzyść jakichś pomnjeszych i lokalnych kwestii samochodowych. To jest jeszcze bardziej świetne, niż likwidacja priorytetu z powodu budowy Biedronki.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 07 lis 2017, 18:17

Zbyt długi postój samochodu jest nieekologiczny poza tym jeśli szybciej dojedzie to szybciej przestanie produkować zanieczyszczenia a tramwaj czy stoi czy jedzie zanieczyszczeń nie produkuje więc wszytko jedno ile wagon stoi pod sygnalizatorem. W końcu Warszawa stawia na ekologię.

Flash8222
Posty: 7628
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 lis 2017, 18:42

Rondo ONZ staje się powoli lekiem dla linii na Jana Pawła II, czas oczekiwania na światło pionowe jest dłuższy niż przy Centralnym. Dodatkowo to światełko jest raz długie a raz zostawi drugi skład na środku ronda. Dzisiaj też światełko na Elekcyjnej trolluje i czasami drugi wagon ze składu jedzie już na kocich.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 lis 2017, 18:45

Wydaje mi się, że jeśli na kocich jest drugi wagon, to ok. Na Patelni tak jest ciągle i wynikało to nawet z wykresów koordynacji, które ktoś wstawiał na forum.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ