Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
4:06 pracy od początku pracy do przerwy. Ujdzie w tłumie, bo radykalnie do tych 4 godzin nie podchodzę.
010 obejrzę w chwili wolnego czasu.
010 obejrzę w chwili wolnego czasu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Kiedyś przerwy na Młocinach miały po kolei brygady czyli np. stała pierwsza potem za nią na postój wjeżdżała druga a pierwsza jeździła za tą co stała itd. a czas przerwy wynosił tyle co przejazd kółka i ile było brygad to po tylu kółkach był postój. Teraz nie ma żadnej logiki, są brygady, że mają w ciągu zmiany kilka postojów a są takie co mają jeden postój.
Przy 9 brygadach do Nowodworów czas miedzy przerwami przy takiej logice urósł do ponad 5 godzin. Jednocześnie wykorzystanie dwukierunków wymusiło rezygnację z dodatkowej brygady w szczycie tylko dla odstawiania wagonów na przerwy. I stąd zmiana całej logiki przerw w DP. Dlatego też teraz na Młocinach stoją po dwie brygady, by tych przede było wówczas więcej.
Stara logika wciąż działa w weekendy Ale też już na styk.
Stara logika wciąż działa w weekendy Ale też już na styk.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
A jaka idea przyświecała rozkładodawcom tworzącym zerowe bądź do 2 minut przerwy dla 17 na Woronicza? Nie ma żadnej możliwości wyrównania strat.
miłośnik 13N
Braku blokowania wyjazdów i zjazdów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie wierzę, że w XXI wieku nie można wykorzystać wszystkich relacji na skrzyżowaniu. Nie byłoby problemu z blokowaniem pętli. Późnym wieczorem, gdy ruch samochodowy na skrzyżowaniu Wołoska/Woronicza jest znikomy, można by prawoskręt załączać. Ale przecież już za chwilę otworzą Służewiec, nie warto wprowadzać na parę dni nowej organizacji ruchu.
miłośnik 13N
Stanęło jednak na tym, że dopóki nie skończą się skręty w lewo z Wołoskiej, to nie zaczną się skręty w lewo spod R-3?
PS. Za chwilę? Ile ta chwila ma potrwać![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PS. Za chwilę? Ile ta chwila ma potrwać
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Brakuje kabli w ziemi. Bez kabli nie ma detekcji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To wyłączyć detekcję - taka jest moja koncepcja
Dobra, to żart był.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeśli wyłączenie detekcji sprawi, że będzie stałoczasówka to jestem za ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Stałoczasówka chyba byłaby jeszcze gorsza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Każda relacja co 5 minut? Super. Szkoda, że w tak newralgicznym miejscu transport publiczny dostaje w dupę na korzyść jakichś pomnjeszych i lokalnych kwestii samochodowych. To jest jeszcze bardziej świetne, niż likwidacja priorytetu z powodu budowy Biedronki.
Zbyt długi postój samochodu jest nieekologiczny poza tym jeśli szybciej dojedzie to szybciej przestanie produkować zanieczyszczenia a tramwaj czy stoi czy jedzie zanieczyszczeń nie produkuje więc wszytko jedno ile wagon stoi pod sygnalizatorem. W końcu Warszawa stawia na ekologię.
Rondo ONZ staje się powoli lekiem dla linii na Jana Pawła II, czas oczekiwania na światło pionowe jest dłuższy niż przy Centralnym. Dodatkowo to światełko jest raz długie a raz zostawi drugi skład na środku ronda. Dzisiaj też światełko na Elekcyjnej trolluje i czasami drugi wagon ze składu jedzie już na kocich.
Wydaje mi się, że jeśli na kocich jest drugi wagon, to ok. Na Patelni tak jest ciągle i wynikało to nawet z wykresów koordynacji, które ktoś wstawiał na forum.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!