Strona 27 z 40

: 20 sty 2007, 10:50
autor: ITS A 218
Ja tydzień temu w poniedziałek jechałem M7/525 :arrow: 5303. Kurcze, takiego drugiego rzęcha to chyba nie ma. Na przegubie to strach było stać. Takie wozy powinni likwidować albo wymieniać te przeguby co jakiś czas.

: 20 sty 2007, 18:44
autor: MZ
endrju pisze:taka kontrole moznaby przeprowadzic w mniej uciazliwych warunkach - np przy zjazdach, a nie w nocnych godzinach szczytu. wg mnie-bezsens
:arrow: Jeśli autobus byłby niesprawny lub kierowca nietrzeźwy, to wtedy mogłoby być już odrobinę za późno...

: 20 sty 2007, 18:51
autor: inflancka2828
MZ pisze:Jeśli autobus byłby niesprawny lub kierowca nietrzeźwy, to wtedy mogłoby być już odrobinę za późno...
Zgadza się. Ale zatrzymywanie autobusu pełnego pasażerów w środku trasy też nie jest najlepszym rozwiązaniem. Najlepiej kontrole organizować podczas wyjazdów.

: 20 sty 2007, 19:08
autor: MZ
inflancka2828 pisze:Zgadza się. Ale zatrzymywanie autobusu pełnego pasażerów w środku trasy też nie jest najlepszym rozwiązaniem.
:arrow: W środku trasy, ale tylko częściowo. Na Dworcu Centralnym wykorzystywali rozkładowe postoje.

: 20 sty 2007, 19:14
autor: inflancka2828
MZ pisze:W środku trasy, ale tylko częściowo. Na Dworcu Centralnym wykorzystywali rozkładowe postoje.
A co z wypoczynkiem kierowcy? Posiłek, potrzeby fizjologiczne... O tym nikt nie myśli, bo jak ma potrzebę, to idzie do WC kiedy chce. Spróbuj kiedyś zaplanować rano o której będziesz korzystał z WC i zrealizuj ten plan. Powodzenia.

: 20 sty 2007, 19:24
autor: MZ
inflancka2828 pisze:A co z wypoczynkiem kierowcy? Posiłek, potrzeby fizjologiczne...
:arrow: Jak powie, że chce do WC, to inspektorzy go nie puszczą na minutę?

: 20 sty 2007, 19:25
autor: inflancka2828
MZ pisze::arrow: Jak powie, że chce do WC, to inspektorzy go nie puszczą na minutę?
A jak musi na 5 minut? I jeszcze 10 minut śniadania?

: 20 sty 2007, 19:36
autor: Piotrek
inflancka2828 pisze:A jak musi na 5 minut?
Na pewno da radę. Po za tym kontrole to nie czynność codzienna.

: 20 sty 2007, 19:40
autor: MZ
inflancka2828 pisze:A jak musi na 5 minut? I jeszcze 10 minut śniadania?
:arrow: Śniadanie? W środku nocy? A to nie może przyglądać się inspektorom ITD, jedząc kanapkę?
Nie szukajmy problemów tam, gdzie ich nie ma, odwracając uwagę od bezpieczeństwa.

: 20 sty 2007, 19:56
autor: inflancka2828
MZ pisze:Nie szukajmy problemów tam, gdzie ich nie ma, odwracając uwagę od bezpieczeństwa.
Nikt z kierowców nie chce jeździć wozem, który zagraża bezpieczeństwu. Kontrole są jak najbardziej na rękę kierowcom, bo to oni spędzają najwięcej czasu w autobusach.
MZ pisze:Śniadanie? W środku nocy?
Nie wiem, jak inaczej nazwałbyś przerwę posiłkową kierowcy autobusu nocnego.

: 20 sty 2007, 19:59
autor: MeWa
z głodu nie umrze, jak przerwę sobie odłoży na inną porę, np. na następny postój na pętli

: 20 sty 2007, 20:01
autor: TLG
Uwaga dyscyplinująca: dyskusja odbiega od tytułu tematu!

: 20 sty 2007, 20:09
autor: pawcio
Będzie ją miał w następnym kółku, lub miał ją w porzednim. Tu akurat nie ma problemu, bo postoje na nocnych są stałe niezależnie od wykonywanego kółka.

: 20 sty 2007, 20:52
autor: jgas
Dzisiejsza Rzepa napisała:

"17 miejskich autobusów skontrolowali w piątek funkcjonariusze Inspekcji Transportu Drogowego. Kierowcom czterech ikarusów i dwóch solarisów Miejskich Zakładów Autobusowych odebrali dowody rejestracyjne z powodu długiej listy usterek, m.in. niesprawnych hamulców, niedziałających drzwi, braku biegu wstecznego. "

Hmm, Solarisy też niesprawne...

: 20 sty 2007, 20:56
autor: inflancka2828
jgas pisze:Hmm, Solarisy też niesprawne...
Co za różnica. Każdy autobus wymaga konserwacji. Lepiej jeździć niesprawnym ikarusem niż niesprawnym solarisem.