Służewiec i jego problemy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 19 gru 2009, 11:20

Ja osobiście uważam że linia 218 trochę nie ma sensu, ponieważ tramwaje dyskryminują ja prawie do zera. Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 gru 2009, 11:41

Myślę, że w takim razie trzeba ograniczyć tramwaje! To rozwiązanie na trasie W-Z się przecież doskonale sprawdziło. =D>
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 19 gru 2009, 12:26

Lukasz436 pisze:Ja osobiście uważam że linia 218 trochę nie ma sensu, ponieważ tramwaje dyskryminują ja prawie do zera. Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
218 powinno pojechać Kazimierzowską do Pola Mokotowskiego, i zastąpić 118. Przy okazji wyciąć 107 i 182 i jako jedyna częsta linia będzie miała tam sens.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 19 gru 2009, 12:39

Problem w tym ze tam gdzie ona dojezdza specjalnie tramow nie ma, a buduje sie chyba najwiecej obecnie na sluzewcu (z mieszkaniowka wlacznie). Dalsza woronicza/konstruktorska/suwak.
Nieglupio byloby podciagnac tam ten 1km trama zamiast zapetlac linie jak obecnie na woronicza.
Specjalnie droga imreza to by nie byla. Miejsca na tory w pyte, na petle tez by sie afaik znalazlo.

Z drugiej strony jak ktos chce dojechac na sluzewiec z metra to wysiada raczej przy walbrzyskiej czy na wierzbnie a nie na wilanowskiej.
Ale z wilanowskiej nie mozna wywalic 218 bo robi tam za zapchajdziure po 186.
Taki gowniany dosc uklad.

Na dzien jutrzejszy, czyli koniecznosc obslugi dalszego sluzewca busami i zbudowane cybernetyki-17S najlepiej byloby:

138 wzmocnic o mokotowskie wozy 117 (plus costam na wilanow w relacji w-z np podzielic i zniggerowac 401)
141 wyjazd z gornego mokotowa.
165 wzmocnic o to co zostanie z ogonka 141.
218 z wierzbna do GM potem w cybernetyki gdzies na lotnisko/okecie (bedzie przystanek na wiadukcie dla pkp sluzewiec?)

gotarda zalatwia 138 174 i 193.
woloska/gm, niepodleglosci, metro.
obrzezna i wyczolki 165.
zp centrum targowe ma ~200m do bokserskiej.
Przejda sie na piechote (ja laze 500m z przystanku, nie mam nawet metra chodnika i zyje).
Zreszta chyba nic specjalnego tam sie nie pobudowalo. dalej jest sklad wegla czy jakis skup palet.
Cybernetyki 218.
Jedyny minus to wymuszone niewygodne przesiadki przy GM w paru na dzien dziesiejszy marginalnych relacjach.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 19 gru 2009, 12:57

ness pisze:Problem w tym ze tam gdzie ona dojezdza specjalnie tramow nie ma, a buduje sie chyba najwiecej obecnie na sluzewcu (z mieszkaniowka wlacznie). Dalsza woronicza/konstruktorska/suwak.
Nieglupio byloby podciagnac tam ten 1km trama zamiast zapetlac linie jak obecnie na woronicza.
Specjalnie droga imreza to by nie byla. Miejsca na tory w pyte, na petle tez by sie afaik znalazlo.

Z drugiej strony jak ktos chce dojechac na sluzewiec z metra to wysiada raczej przy walbrzyskiej czy na wierzbnie a nie na wilanowskiej.
Ale z wilanowskiej nie mozna wywalic 218 bo robi tam za zapchajdziure po 186.
Taki gowniany dosc uklad.

Na dzien jutrzejszy, czyli koniecznosc obslugi dalszego sluzewca busami i zbudowane cybernetyki-17S najlepiej byloby:


138 wzmocnic o mokotowskie wozy 117 (plus costam na wilanow w relacji w-z np podzielic i zniggerowac 401)
141 wyjazd z gornego mokotowa.
165 wzmocnic o to co zostanie z ogonka 141.
218 z wierzbna do GM potem w cybernetyki gdzies na lotnisko/okecie (bedzie przystanek na wiadukcie dla pkp sluzewiec?)

gotarda zalatwia 138 174 i 193.
woloska/gm, niepodleglosci, metro.
obrzezna i wyczolki 165.
zp centrum targowe ma ~200m do bokserskiej.
Przejda sie na piechote (ja laze 500m z przystanku, nie mam nawet metra chodnika i zyje).
Zreszta chyba nic specjalnego tam sie nie pobudowalo. dalej jest sklad wegla czy jakis skup palet.
Cybernetyki 218.
Jedyny minus to wymuszone niewygodne przesiadki przy GM w paru na dzien dziesiejszy marginalnych relacjach.
Mokotów jest zasadniczo do zaorania, chyba pójdzie pierwszy na tapetę po wyborach.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 19 gru 2009, 13:04

Ze jest bajzel i chory uklad to sie zgodze.

Ale z oraniem to sobie podwiazcie to i owo, spokojnie z glowa (numerki!!) bo sie przed kolejnymi wyborami zrobia 2 lata zamrazarki.

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 19 gru 2009, 13:16

Lukasz436 pisze:Ja osobiście uważam że linia 218 trochę nie ma sensu, ponieważ tramwaje dyskryminują ja prawie do zera. Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
Zgadzam się, co widzę 218 w szczycie to jedzie z 5-6 osób...

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7776
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 19 gru 2009, 13:21

yavorius pisze:
Lukasz436 pisze:Ja osobiście uważam że linia 218 trochę nie ma sensu, ponieważ tramwaje dyskryminują ja prawie do zera. Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
Zgadzam się, co widzę 218 w szczycie to jedzie z 5-6 osób...
A w weekendy :-" - wtedy frekwencję ma tylko z GM do Metra. Kolejne, po 197, brygady do uwolnienia w DS...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 19 gru 2009, 13:33

R-9 Chełmska pisze:Kolejne, po 197, brygady do uwolnienia w DS...
...są na służewieckim odcinku 182, a nie 218 :P

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 19 gru 2009, 16:23

ness pisze:138 wzmocnic o mokotowskie wozy 117
Owszem, ale zdjąc z Łazienkowskiej, bo mały tranzyt i zapełnienie takie sobie, a przegubów na tej linii tam nie potrzeba. 138 widziałbym po trasie do Politechniki, potem przejęcie trasy 101 i na Utratę. 101 do urżnięcia.
ness pisze:podzielic i zniggerowac 401
Wypieprzyć i podzielić to jak najszybciej, bo Ursus nie doczeka pięćsetki do końca kenozoiku. Na marginesie - szczątkowy potok rano z Zapłowiecza przejęły linie z TŁ jadące buspasem, znowu wszyscy jeżdżą metrem. Chętniej bym zostawił 168. 401 jest do zaorania w obecnej postaci.

Ponadto przydałoby się ukatrupić 107 - wywalić je z Chełmskiej z ekwiwalentem, z Odyńca i Al. Niepodległości nie, na Esperanto wysłać pocięte 119 (też żegnamy je z Chełmskiej, tam niezmiennie widzę 105 na Siekierki co 10), by potem łatwiej wywalić je jako dubla tramwajów. 162 wydłużyć na Ursynów (i to aż na Kabaty, jako jedyne obsługiwałoby Wąwozową, 166 też bym się pozbył, 192 skrócił - z Kabat na Puławską jest 504, 148 przez Witosa, Sikorskiego i Rodowicza, a tam razem ze 185, 162 Nowoursynowską, a 187 rzecz jasna do piachu). 159 też raczej nadaje się do wycięcia od strony Mokotowa. Duuużo wariantów zmian można przeprowadzić. Acz 130 zostawiłbym w spokoju świętym - skrócone do Rakowieckiej.

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 19 gru 2009, 16:45

Emdegger pisze:Owszem, ale zdjąc z Łazienkowskiej, bo mały tranzyt i zapełnienie takie sobie
O, nie zgodzę się.

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 19 gru 2009, 17:23

Emdegger pisze:
ness pisze:138 wzmocnic o mokotowskie wozy 117
Owszem, ale zdjąc z Łazienkowskiej, bo mały tranzyt i zapełnienie takie sobie, a przegubów na tej linii tam nie potrzeba. 138 widziałbym po trasie do Politechniki, potem przejęcie trasy 101 i na Utratę. 101 do urżnięcia.
ness pisze:podzielic i zniggerowac 401
Wypieprzyć i podzielić to jak najszybciej, bo Ursus nie doczeka pięćsetki do końca kenozoiku. Na marginesie - szczątkowy potok rano z Zapłowiecza przejęły linie z TŁ jadące buspasem, znowu wszyscy jeżdżą metrem. Chętniej bym zostawił 168. 401 jest do zaorania w obecnej postaci.

Ponadto przydałoby się ukatrupić 107 - wywalić je z Chełmskiej z ekwiwalentem, z Odyńca i Al. Niepodległości nie, na Esperanto wysłać pocięte 119 (też żegnamy je z Chełmskiej, tam niezmiennie widzę 105 na Siekierki co 10), by potem łatwiej wywalić je jako dubla tramwajów. 162 wydłużyć na Ursynów (i to aż na Kabaty, jako jedyne obsługiwałoby Wąwozową, 166 też bym się pozbył, 192 skrócił - z Kabat na Puławską jest 504, 148 przez Witosa, Sikorskiego i Rodowicza, a tam razem ze 185, 162 Nowoursynowską, a 187 rzecz jasna do piachu). 159 też raczej nadaje się do wycięcia od strony Mokotowa. Duuużo wariantów zmian można przeprowadzić. Acz 130 zostawiłbym w spokoju świętym - skrócone do Rakowieckiej.
119 Międzylesie - Esperanto
105 Stare Bemowo - SIEKIERKI
ŁOJEZU, gdzie kupujesz prochy, po których się miewa takie jazdy?

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 19 gru 2009, 18:01

Lukasz436 pisze:Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
Zdarza mi się jechać na wspomnianym odcinku wcześniej rano albo późnym wieczorem. Z MW do Rzymowskiego parę osób i chyba tylko raz zdarzyło się aby jedna pojechała dalej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 gru 2009, 19:04

ness pisze:Problem w tym ze tam gdzie ona dojezdza specjalnie tramow nie ma, a buduje sie chyba najwiecej obecnie na sluzewcu (z mieszkaniowka wlacznie). Dalsza woronicza/konstruktorska/suwak.
Nieglupio byloby podciagnac tam ten 1km trama zamiast zapetlac linie jak obecnie na woronicza.
Specjalnie droga imreza to by nie byla. Miejsca na tory w pyte, na petle tez by sie afaik znalazlo.
Jaką dokładniej masz trasę na myśli? :-k
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 19 gru 2009, 19:59

Woronicza do torow linii radomskiej.

Z petla w rezerwie trasy NS ktora nigdy nie powstanie :>

Wtedy powiedzmy.
Na sluzewiec mocne 17 bardzo mocne 44 plus srednie 14. Opcjonalnie gdyby powstaly tory przez PM zapetlic jeszcze na sluzewiec cos z ochoty (sredniego), a 136 czy co tam wtedy bedzie jezdzic w tej relacji wyjazd na szczesliwice.
Na to dalsze woronicza 18 (w sensie nie nr tylko ze przez metro gdzies z centrum)

Kosztowo mogloby byc najtaniej jak sie da.
ze 2 km torowiska ze 20 palet baumy i troche drutu :)
1 skrzyzowanie ze swiatlami po drodze zadnych inzynieryjnych cudow. Sciac troche krzakow.
Na ekspedycje wstawic kontener budowlany.

Obyloby sie moze bez aneksu do umowy wieloletniej?

Straszna fantastyka? :)

Drogi emdeggerze
wycinka 138 z TL - zabetonowanie na niej do konca swiata 151.
Choc to 101 nawet nieglupie.

ODPOWIEDZ