: 19 gru 2009, 11:20
Ja osobiście uważam że linia 218 trochę nie ma sensu, ponieważ tramwaje dyskryminują ja prawie do zera. Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
218 powinno pojechać Kazimierzowską do Pola Mokotowskiego, i zastąpić 118. Przy okazji wyciąć 107 i 182 i jako jedyna częsta linia będzie miała tam sens.Lukasz436 pisze:Ja osobiście uważam że linia 218 trochę nie ma sensu, ponieważ tramwaje dyskryminują ja prawie do zera. Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
Mokotów jest zasadniczo do zaorania, chyba pójdzie pierwszy na tapetę po wyborach.ness pisze:Problem w tym ze tam gdzie ona dojezdza specjalnie tramow nie ma, a buduje sie chyba najwiecej obecnie na sluzewcu (z mieszkaniowka wlacznie). Dalsza woronicza/konstruktorska/suwak.
Nieglupio byloby podciagnac tam ten 1km trama zamiast zapetlac linie jak obecnie na woronicza.
Specjalnie droga imreza to by nie byla. Miejsca na tory w pyte, na petle tez by sie afaik znalazlo.
Z drugiej strony jak ktos chce dojechac na sluzewiec z metra to wysiada raczej przy walbrzyskiej czy na wierzbnie a nie na wilanowskiej.
Ale z wilanowskiej nie mozna wywalic 218 bo robi tam za zapchajdziure po 186.
Taki gowniany dosc uklad.
Na dzien jutrzejszy, czyli koniecznosc obslugi dalszego sluzewca busami i zbudowane cybernetyki-17S najlepiej byloby:
138 wzmocnic o mokotowskie wozy 117 (plus costam na wilanow w relacji w-z np podzielic i zniggerowac 401)
141 wyjazd z gornego mokotowa.
165 wzmocnic o to co zostanie z ogonka 141.
218 z wierzbna do GM potem w cybernetyki gdzies na lotnisko/okecie (bedzie przystanek na wiadukcie dla pkp sluzewiec?)
gotarda zalatwia 138 174 i 193.
woloska/gm, niepodleglosci, metro.
obrzezna i wyczolki 165.
zp centrum targowe ma ~200m do bokserskiej.
Przejda sie na piechote (ja laze 500m z przystanku, nie mam nawet metra chodnika i zyje).
Zreszta chyba nic specjalnego tam sie nie pobudowalo. dalej jest sklad wegla czy jakis skup palet.
Cybernetyki 218.
Jedyny minus to wymuszone niewygodne przesiadki przy GM w paru na dzien dziesiejszy marginalnych relacjach.
Zgadzam się, co widzę 218 w szczycie to jedzie z 5-6 osób...Lukasz436 pisze:Ja osobiście uważam że linia 218 trochę nie ma sensu, ponieważ tramwaje dyskryminują ja prawie do zera. Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
A w weekendy - wtedy frekwencję ma tylko z GM do Metra. Kolejne, po 197, brygady do uwolnienia w DS...yavorius pisze:Zgadzam się, co widzę 218 w szczycie to jedzie z 5-6 osób...Lukasz436 pisze:Ja osobiście uważam że linia 218 trochę nie ma sensu, ponieważ tramwaje dyskryminują ja prawie do zera. Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
...są na służewieckim odcinku 182, a nie 218R-9 Chełmska pisze:Kolejne, po 197, brygady do uwolnienia w DS...
Owszem, ale zdjąc z Łazienkowskiej, bo mały tranzyt i zapełnienie takie sobie, a przegubów na tej linii tam nie potrzeba. 138 widziałbym po trasie do Politechniki, potem przejęcie trasy 101 i na Utratę. 101 do urżnięcia.ness pisze:138 wzmocnic o mokotowskie wozy 117
Wypieprzyć i podzielić to jak najszybciej, bo Ursus nie doczeka pięćsetki do końca kenozoiku. Na marginesie - szczątkowy potok rano z Zapłowiecza przejęły linie z TŁ jadące buspasem, znowu wszyscy jeżdżą metrem. Chętniej bym zostawił 168. 401 jest do zaorania w obecnej postaci.ness pisze:podzielic i zniggerowac 401
O, nie zgodzę się.Emdegger pisze:Owszem, ale zdjąc z Łazienkowskiej, bo mały tranzyt i zapełnienie takie sobie
119 Międzylesie - EsperantoEmdegger pisze:Owszem, ale zdjąc z Łazienkowskiej, bo mały tranzyt i zapełnienie takie sobie, a przegubów na tej linii tam nie potrzeba. 138 widziałbym po trasie do Politechniki, potem przejęcie trasy 101 i na Utratę. 101 do urżnięcia.ness pisze:138 wzmocnic o mokotowskie wozy 117Wypieprzyć i podzielić to jak najszybciej, bo Ursus nie doczeka pięćsetki do końca kenozoiku. Na marginesie - szczątkowy potok rano z Zapłowiecza przejęły linie z TŁ jadące buspasem, znowu wszyscy jeżdżą metrem. Chętniej bym zostawił 168. 401 jest do zaorania w obecnej postaci.ness pisze:podzielic i zniggerowac 401
Ponadto przydałoby się ukatrupić 107 - wywalić je z Chełmskiej z ekwiwalentem, z Odyńca i Al. Niepodległości nie, na Esperanto wysłać pocięte 119 (też żegnamy je z Chełmskiej, tam niezmiennie widzę 105 na Siekierki co 10), by potem łatwiej wywalić je jako dubla tramwajów. 162 wydłużyć na Ursynów (i to aż na Kabaty, jako jedyne obsługiwałoby Wąwozową, 166 też bym się pozbył, 192 skrócił - z Kabat na Puławską jest 504, 148 przez Witosa, Sikorskiego i Rodowicza, a tam razem ze 185, 162 Nowoursynowską, a 187 rzecz jasna do piachu). 159 też raczej nadaje się do wycięcia od strony Mokotowa. Duuużo wariantów zmian można przeprowadzić. Acz 130 zostawiłbym w spokoju świętym - skrócone do Rakowieckiej.
Zdarza mi się jechać na wspomnianym odcinku wcześniej rano albo późnym wieczorem. Z MW do Rzymowskiego parę osób i chyba tylko raz zdarzyło się aby jedna pojechała dalej.Lukasz436 pisze:Może na odcinku Metro Wilanowska - Rzymowskiego jest inaczej, ale na pozostałym...
Jaką dokładniej masz trasę na myśli?ness pisze:Problem w tym ze tam gdzie ona dojezdza specjalnie tramow nie ma, a buduje sie chyba najwiecej obecnie na sluzewcu (z mieszkaniowka wlacznie). Dalsza woronicza/konstruktorska/suwak.
Nieglupio byloby podciagnac tam ten 1km trama zamiast zapetlac linie jak obecnie na woronicza.
Specjalnie droga imreza to by nie byla. Miejsca na tory w pyte, na petle tez by sie afaik znalazlo.