Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
Jakby to z Kabat ciągnąć to widzę poważnego konkurenta dla 234 i jego korali.
Jak jeździłem 162, to pracowała głównie na odcinkach Sielce - PKP Powiśle, Tamka - Wileński oraz Wileński - Targówek. Wiadomo, były osobniki które jechały prawie całą trasę, ale takich osób niewiele było.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Wiem! 156+166=234 na trasie Metro Młociny - trasa 156 - Trasa Świętokrzyska - trasa 166 - Kabaty STP.
Myślę, że dobra frekwencja 162 na odcinku Wileński - Topiel wynika z debilnego usytuowania stacji metra na Powiślu, które umożliwia przesiadkę w... 162.
Stwierdziłem, że leżącego się nie kopie
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
A to nie powinno być tak, że Utratę obsługuje linia z częstotliwością ściśle dostosowaną do dojazdów/odjazdów z zakładów pracy, z maksymalnie krótkim czasem przejazdu, czyli przez tą nową ulicę do Wschodniego, tramwajów i metra, a na osiedle Wilno i Targówek Przemysłowy dać do pary 170 -138? Osiedle pewnie będzie się rozwijać, a 170 i tak ma jakieś podjazdy/rozjazdy dzielone. To może by się tego uniknęło.
I czemu 170 nie obsługuje już tego placu na os. Wilno?
I czemu 170 nie obsługuje już tego placu na os. Wilno?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
166 byłoby gorsze niż 170, które na samym Wileniaku w dupę zbiera konkretnie? Skoro 166 istnieje, a nikt nie wie czemu, to może niech się do czegoś przyda?
BTW: dywagacje na temat 166/170/138/338 należy zamknąć dopóki nie będzie przystanku na Ząbkowskiej po skręcie z Targowej. Wspólnego dla wszystkiego, co ciśnie Ząbkowską w kierunku Kauflanda.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Pliz, dokładanie potworom unikalnych relacji utrudnia potem ich likwidację. A co by było, gdyby Trasą Świętokrzyską do stadionu pojechała linia z Ząbek (przypominam, że pomiędzy jezdniami istnieje fizyczna rezerwa dla takiej linii w wersji szynowej)?
I ze 103.
ŁK
166 to najlepiej byłoby skierować na Stegny, gdzieś w okolice nowych bloków.Bastian pisze:Też uważam, że dużą wartością 162 jest połączenie Wileniak - Powiśle.
A może np. wysłać przez Kijowską 138, a na Ząbkowską wydłużyć np. 123? A może gdzieś tam skierować 166?
Z Kłopotowskiego to prawdopodobnie potrzebna jest linia najdalej do Metra Stadion albo CNK. Z drugiej strony z jakiegoś Targówka coś, co kończy przy Wileńskim.
Natomiast Kłopotowskiego nie jest sensem istnienia 162 ani odwrotnie.
ŁK
Emyl pisze: ↑06 lis 2017, 23:42Załamałby się budżet miasta Ząbki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Okrzei w lewo, Białostocka, Brzeska... Zresztą na Białostockiej też by się przydał autobus.Emyl pisze:Strasznie szkoda, że niemożliwa jest linia przelotowa z Ząbkowskiej w Kłopotowskiego dowożąca obie strony do metra.
Z powrotem: Ząbkowska, zawrotka, Kłopotowskiego. Tylko musiałby powstać przystanek pod „Goplaną”/„Chatą, Szkłem”.
ŁK
Moim zdaniem to powinien być dowóz do dworca kolejowego od strony Targówka. Po otwarciu Metra Trocka jeśli linie 140/340/738 znikną z Dw. Wschodniego będzie potrzebna jakaś linia od Trockiej na Dw. Wschodni tędy, bo po co jechać na około? Tylko 156 co 30 min przy liniach z Marek maksymalnie co 5-10 min (a Marki planowały jeszcze większą częstotliwość po wejściu do 1 strefy, tylko coś nic z tych planów nie wyszło oraz aby po otwarciu metra jeździła do niego z Marek linia ekspresowa) to będzie wtedy chyba mało.