Strona 263 z 275

Linie nocne po reformie

: 31 gru 2023, 21:12
autor: Walas
Georg pisze:
31 gru 2023, 16:48
Łukasz pisze:
31 gru 2023, 15:45

?????? Gdzie byłeś przez ostatnie X lat?

https://panekcs.pl
Dzięki. Dotychczas wystarczała mi wyłącznie komunikacja miejska. Dobrze wiedzieć, że jest tyle różnych możliwości, gdyby jej zabrakło.
Jeszcze jest Traficar i chyba jeszcze jakieś auto do wypożyczenia. Dziwię się że tyle się tego po mieście kręci że nie widziałeś ...

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 12:25
autor: SU89
Przed i po północy całe centrum było zakorkowane... od Uberów, a styl jazdy przypominał bardziej ten z ulic Indii.

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 13:15
autor: vernalisadonis
SU89 pisze:
01 sty 2024, 12:25
Przed i po północy całe centrum było zakorkowane... od Uberów, a styl jazdy przypominał bardziej ten z ulic Indii.
Bo pewnie kierowcy byli z Indii

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 13:45
autor: Georg
A jak wyglądało zapełnienie nocek? Gdzieś były problemy z zabieralnością?

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 15:31
autor: wdibek
Czekałem na Os. Panieńska na N14, które miało przyjechać o 2:50. I dwie minuty po czasie przyjechała dość pełna solówka N64. Przy Metrze CNK autobus nabił się do granic możliwości ludźmi wracającymi z Elektrowni, więc pomimo kursowania metra, spora część ludzi i tak wolała skorzystać z autobusu. Wysiadłem na Świętokrzyskiej i za moim autobusem pojawił się przegubowy N14 - równie nabity.

Dalej jechałem przegubowym N38 na Ochotę. Na Centralnym, Zawiszy i Narutowicza problemy z domknięciem drzwi. Wysiadłem na Dickensa i w autobusie nadal była mordęga.

Moim zdaniem w taką noc jak Sylwester powinny jeździć takie tramwaje jak 9 czy 26, a także autobusy typu 186 czy 523. Dużo ludzi podróżuje też wtedy w relacji dzielnica - dzielnica i byłoby wskazane uruchomienie połączeń bezpośrednich, aby nie jeździć na około przez centrum. Zwłaszcza, że Ubery drogie, to klientela na pewno by się znalazła. ;)

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 19:01
autor: KwZ
Można dać Nxx co 20 min i wszystkie na przeguby, jak bywało w noce wakacyjne. W sylwestra ruch pewnie większy niż w wakacyjną noc powszednią.

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 19:12
autor: Bywalec
Rok temu podobnie nie było zasileń nocników ale jednak wtedy było zwiększenie metrażu, którego teraz nie było...

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 20:42
autor: vernalisadonis
To nawet przegubów na niektóre linie nie dali? Co za dno.

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 20:45
autor: Walas
Przecież były przeguby na kilku liniach gdzie zazwyczaj chodzą solówki .

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 21:24
autor: Gdynianin
Walas pisze:
01 sty 2024, 20:45
Przecież były przeguby na kilku liniach gdzie zazwyczaj chodzą solówki .
"Kilku liniach"

A potem nic dziwnego, że na drogach pełno Uberów i Boltów. Jak ktoś się sparzy w taką noc jak sylwester (gdzie mnożnik w aplikacjach jest wysoki), to nie będzie korzystał z komunikacji w inne dni.

Linie nocne po reformie

: 01 sty 2024, 23:41
autor: wdibek
W dzisiejszych czasach do nocnego zbiorkomu sparzyć się można dosyć często. Totalnie zgadzam się z kimś, kto napisał kiedyś tutaj, że przydałaby się kolejna reforma komunikacji nocnej. Od 2007 roku towarzyskie życie nocne w Warszawie zmieniło się nie do poznania, a dodatkowo przez rozwój cywilizacyjny powstała konkurencja w postaci przytoczonych wcześniej aplikacji taksówkowych.

Przykład z autopsji: mieszkam na Ochocie i czasami bywam na imprezach u znajomego, który mieszka w okolicach placu na Rozdrożu. W dzień taki przejazd zbiorkomem z jedną przesiadką na Wawelskiej trwa 20-25 minut. Natomiast nocą taki przejazd wynosi już 35 minut z przesiadką na Centralu, bo żadna linia nie jeździ w tej porze przez całą Trasą Łazienkowską, którą za dnia jeździ chmara autobusów.

Natomiast Uber jedzie ok. 10 minut i kosztuje 15-20 zł. A przypomnę, że bilet normalny kosztuje 4,40 zł, więc jak raz/dwa razy w miesiącu wydam te kilkanaście złotych więcej za przejazd, który będzie szybszy i wygodniejszy, to nie zbiednieję. Myślę, że sporo osób ma takie samo podejście. Zwłaszcza, że w takich porach wraca się często w stanie nietrzeźwym ;)

Linie nocne po reformie

: 02 sty 2024, 1:01
autor: sprinter
Walas pisze:
01 sty 2024, 20:45
Przecież były przeguby na kilku liniach gdzie zazwyczaj chodzą solówki .
Były też Otokary na N03 i Alpino na N02

Linie nocne po reformie

: 02 sty 2024, 6:33
autor: Glonojad
wdibek pisze:
01 sty 2024, 23:41
W dzisiejszych czasach do nocnego zbiorkomu sparzyć się można dosyć często. Totalnie zgadzam się z kimś, kto napisał kiedyś tutaj, że przydałaby się kolejna reforma komunikacji nocnej. Od 2007 roku towarzyskie życie nocne w Warszawie zmieniło się nie do poznania, a dodatkowo przez rozwój cywilizacyjny powstała konkurencja w postaci przytoczonych wcześniej aplikacji taksówkowych.

Przykład z autopsji: mieszkam na Ochocie i czasami bywam na imprezach u znajomego, który mieszka w okolicach placu na Rozdrożu. W dzień taki przejazd zbiorkomem z jedną przesiadką na Wawelskiej trwa 20-25 minut. Natomiast nocą taki przejazd wynosi już 35 minut z przesiadką na Centralu, bo żadna linia nie jeździ w tej porze przez całą Trasą Łazienkowską, którą za dnia jeździ chmara autobusów.

Natomiast Uber jedzie ok. 10 minut i kosztuje 15-20 zł. A przypomnę, że bilet normalny kosztuje 4,40 zł, więc jak raz/dwa razy w miesiącu wydam te kilkanaście złotych więcej za przejazd, który będzie szybszy i wygodniejszy, to nie zbiednieję. Myślę, że sporo osób ma takie samo podejście. Zwłaszcza, że w takich porach wraca się często w stanie nietrzeźwym ;)
No to jak Cię stać, to jeździj Uberem. Nocki to nie jest ten czas, gdy zbiorkom musi walczyć o pasażera, a już zwłaszcza okazjonalnego.

Linie nocne po reformie

: 02 sty 2024, 10:09
autor: kajo
A ja wam powiem, ze mam akurat całkowicie odwrotne doświadczanie. Aktualnie nigdy nie wiesz czy jednak Bolt/Uber przyjedzie i autobus jest pewniejszy, do tego zwykle z centrum na Ochotę kosztuje ponad 20, a zwykle 30 PLN. Fakt że nasze ulubione miejsca są na Nowogrodzkiej, ale odkąd zrobiono przejścia naziemne w centrum to i droga dojścia do autobusu jest łatwiejsza.
Problem z apkami jest taki że jakość ciągle leci na łeb na szyje, czasy oczekiwania są coraz dłuższe, a ceny rosną. A autobus jest dla mnie darmowy, i tak mam WKM.

Linie nocne po reformie

: 02 sty 2024, 10:35
autor: Matt Cubis
Glonojad pisze:
02 sty 2024, 6:33
No to jak Cię stać, to jeździj Uberem. Nocki to nie jest ten czas, gdy zbiorkom musi walczyć o pasażera, a już zwłaszcza okazjonalnego.
Ale jak ktoś nie jest okazjonalnym pasażerem to ta komunikacja też jest do kitu. Zresztą nie rozumiem, jak kogoś nie stać na Ubera to ma w nocy zasuwać na Posag 7 Panien na piechotę?