Moderator: JacekM
-
Łukasz
- Posty: 10674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 22 sty 2017, 21:21
Glonojad pisze:Białostoki to miewały po 20 minut na Centralnej bez żadnego rozłączania (teraz to nie wiem, czy aż tyle ale 15 na pewno) więc może rozdzielać tam właśnie?
Na Centralnym nie ma obsługi do rozłączania... Tak naprawdę to już podział typu "pol pociągu do Olsztyna a pol do Białegostoku" na Centralnym to spore "zagrożenie" dla podróżnych. Pociąg musialby się rozdzielać na Zachodnim - najwyżej połowa Łodzian dojechałyby 12 minut później
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ŁK
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 22 sty 2017, 21:23
Glonojad pisze:Białostoki to miewały po 20 minut na Centralnej bez żadnego rozłączania (teraz to nie wiem, czy aż tyle ale 15 na pewno) więc może rozdzielać tam właśnie?
A trasy na średnicy biorą się z powietrza?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Łukasz
- Posty: 10674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 22 sty 2017, 22:00
fik pisze:Glonojad pisze:Białostoki to miewały po 20 minut na Centralnej bez żadnego rozłączania (teraz to nie wiem, czy aż tyle ale 15 na pewno) więc może rozdzielać tam właśnie?
A trasy na średnicy biorą się z powietrza?
No musiałoby 2 sloty zajmować, ale bez kml i s3 by się udało
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ŁK
-
pawcio
- Posty: 25411
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 23 sty 2017, 9:25
Miewają i więcej. Ostatni sprawdzałem żonie powrót z Łodzi w oklicach 15-16, to któryś stał 35 minut.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
-
Kontakt:
Post
autor: Emyl » 23 sty 2017, 10:25
W ponad pół godziny to ekipa do rozpinania spokojnie mogłaby dojechać, zrobić robotę i wrócić na Wschodni... Nieźle.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 23 sty 2017, 11:01
A w międzyczasie na Wschodnim kto by pracował?
![8-(](./images/smilies/eusa_shifty.gif)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 23 sty 2017, 18:17
Jak to jest, że w Monachium takie numery robią na S-Bahnie co 20 minut, to nie rozumiem w takim razie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 23 sty 2017, 18:30
O ile mi wiadomo, miasto Monachium leży w Republice Federalnej Niemiec, gdzie zarządcą infrastruktury nie jest PKP PLK S.A.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 23 sty 2017, 19:16
Chyba, że kolektyw uchwali inaczej.
W każdym razie chodziło mi o uwarunkowania techniczne, bo jednak zakładam że jakieś przyczyny PKP PLK miała, by takie ograniczenia wpisać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 23 sty 2017, 20:59
Ładnych parę lat już te rozkłady robię i jeszcze nie poznałem tych powodów. Jak tylko mi się uda, niezwłocznie poinformuję tutejsze, zaszczytne, grono.
ŁKA wpisała sobie w przetarg na tabor, że zmiana czoła musi być technicznie możliwa w 3', Stadler dostarczył FLIRTy spełniające wymagania, przyszła PLK i kazała zmieniać w bodaj 8'. Łaskawy pan, mógł zabić i kazać zmieniać w 20' (swego czasu w wytycznych taka wartość była dla ED59 podana).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 23 sty 2017, 21:09
W 20' to można klasyczny pociąg podzielić i to jeszcze z wymianą lokomotywy ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 23 sty 2017, 21:12
Klasyczny pociąg z odjazdem w przeciwne strony to się dzieliło w 10 minut (do odjazdu obu części). Zostawić parę wagonów i odjechać to nawet szybciej...
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 23 sty 2017, 21:17
nie no, zakładam, że prócz podziału jest też zmiana loka , który przyjechał. No ale to bez znaczenia dla sprawy, wychodzi na to, że "zgubić" jeden ezet na Wschodniej jest najsensowniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
Łukasz
- Posty: 10674
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 23 sty 2017, 21:36
W Zelislawicach zmiana czoła trwa ok 8 minut - chyba nie zdarzyło mi się szybciej. Pewnie 5-6 by się dało, ale 3 to chyba tylko na krótkich szynobusach (lub tych krótkich flirtach). Tramwaje chyba tez 3 minuty zakładają.
Btw czy dobrze pamietam, ze kiedyś Tatry miały loki z obu stron? Ile wtedy trwała zmiana czoła? Gdzieś mi się kołacze, ze te same 10 minut.
ŁK
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 23 sty 2017, 22:37
Miewały, ale raczej dla wygody i większej mocy. Nawet w ramach jednego rozkładu nie zawsze i nie skracało to rozkładowego postoju w Chabówce. I często jechały dwie z przodu z Płaszowa, jedną się przestawiało w Suchej i dalej już na obu końcach...
Ale kible obracano kiedyś w 2 minuty (krótko) lub 3 minuty (ładnych parę lat).