Strona 269 z 394

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 04 kwie 2019, 20:14
autor: Jurand
Kwestia serwisu, pamiętasz NG363 ITSu jak były rozklekotane i zarzniete mechanicznie?

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 04 kwie 2019, 22:40
autor: ashir
Tak były zarżnięte, że większość dostała drugie życie. ;)

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 04 kwie 2019, 22:47
autor: R-9 Chełmska
wincenty pisze:
04 kwie 2019, 16:03
TLG pisze:
04 kwie 2019, 15:43
Uodziłeś się za późno i nie w tym kraju, co trzeba. Kiedyś paryskie autobusy miały zamiast numeru rejestracyjnego blachę z numerem taborowym ;) Zrezygnowano z tego jakieś 20 lat temu.
W Berlinie pełen numer boczny dalej widnieje w numerze rejestracyjnym, do tego stopnia że w razie zgubienia "blach" i konieczności wyrobienia nowych (nie ma duplikatów), automatycznie zmieniony zostaje numer boczny.
MZK Bielsko-Biała się bawi w numery taborowe na nr rejestracyjnych. Ale raczej wielkiego wpływu na czyjekolwiek życie to nie ma ;)

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 5:27
autor: Jurand
ashir pisze:
04 kwie 2019, 22:40
Tak były zarżnięte, że większość dostała drugie życie. ;)
Dlaczego niby by nie miały go dostać?
A7xx po zakończeniu kontraktu też będą gdzieś jeździć dalej.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 10:40
autor: piorunus
ashir pisze:
04 kwie 2019, 22:40
Tak były zarżnięte, że większość dostała drugie życie. ;)
Nie taka duża to większość, to raz. Dwa- dawanie każdemu drugiego życia trwało zwykle ok. 2 ,3 miesięcy.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 10:51
autor: SławekM
piorunus pisze:
05 kwie 2019, 10:40
ashir pisze:
04 kwie 2019, 22:40
Tak były zarżnięte, że większość dostała drugie życie. ;)
Nie taka duża to większość, to raz. Dwa- dawanie każdemu drugiego życia trwało zwykle ok. 2 ,3 miesięcy.
No fakt, na 55 MANów tylko 14 nie wiadomo co z nimi. Za to z NL223 głucha cisza... Część odkupił dealer z Danii, ale przez długi czas i tak głównie stały/stoją i czekają na lepsze czasy.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 11:12
autor: beni
Wszystkie dalsze losy 55 Manów są znane póki co wszystkie jeżdżą.

A223 KA KAUNAS 877
A236 KA KAUNAS 878
A239 KA KAUNAS 879
A250 KA KAUNAS 880
A209 KA KAUNAS 881
A212 KA KAUNAS 882
A207 KA KAUNAS 883
A208 KA KAUNAS 884
A201 KA KAUNAS 885
A215 KA KAUNAS 886
A216 KA KAUNAS 887
A210 MANTOVA 767
A213 MANTOVA 768
A234 MANTOVA 769
A226 MANTOVA 770
A202 MANTOVA 771
A211 MANTOVA 772
A221 MANTOVA 773
A231 MANTOVA 774
A222 MANTOVA 775
A243 MANTOVA 776
A235 MANTOVA 777
A246 MANTOVA 778
A238 MANTOVA 779
A218 MANTOVA 780
A251 MANTOVA 781
A247 MPK CZĘSTOCHOWA 219
A205 MPK RADOM 928
A206 MPK RADOM 929
A203 MPK RADOM 930
A204 MPK RADOM 931
A214 MPK RADOM 932
A217 MPK RADOM 933
A219 MPK RADOM 934
A233 MPK RADOM 935
A220 MPK RADOM 936
A232 MPK RADOM 937
A237 MPK RADOM 938
A229 MPK RADOM 939
A227 MPK RADOM 940
A225 MPK RADOM 941
A240 MPK RADOM 942
A224 MPK RADOM 943
A241 MPK RADOM 944
A242 MPK RADOM 945
A244 MPK RADOM 946
A230 MZK OPOLE 461
A248 MZK ZIELONA GÓRA 185
A253 MZK ZIELONA GÓRA 186
A228 SPAK SZCZECIN 1655
A245 SPAK SZCZECIN 1656
A249 SPAK SZCZECIN 1750
A255 SPAK SZCZECIN 1751
A252 SPAK SZCZECIN 1752
A254 SPAK SZCZECIN 1753

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 11:37
autor: marco_wawa
@beni coś chyba kręcisz kolego... A255 już dawno nie jeździ, bo stał ostatnio na bazie w Radomiu jako dawca części... Tam był jakiś poważny problem z tylnym mostem i ITS nigdy nie zdecydował się go naprawiać...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 11:40
autor: beni
http://phototrans.pl/14,891491,0,MAN_NG ... _1751.html

Sam kręcisz.
Wszystkie wozy odkupił MAN po doprowadzeniu do ładu poszły w dwa - trzy lata jak świeże bułeczki.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 12:53
autor: piorunus
SławekM pisze:
05 kwie 2019, 10:51
No fakt, na 55 MANów tylko 14 nie wiadomo co z nimi.
Ponoć co się nie rozeszło jest dalej w MAN'ie. Ale to i tak "tylko" 41 dostało drugie (jeden nawet niedługo trzecie) życie. Jeszcze rok temu jedna osoba mnie zapewniała, że z 3, 4 sztuki tylko zostały ;)
beni pisze:
05 kwie 2019, 11:12
A248 MZK ZIELONA GÓRA 185
Po zakończeniu wynajmu w ZG oba wróciły do MAN'a. Przy czym ten konkretny niedawno trafił do PKS Gdynia.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 13:47
autor: SU89
Widziałem zdjęcia, że A4xx stoją i gniją gdzieś na placu pod Poznaniem.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 05 kwie 2019, 16:32
autor: piorunus
Pewnie w Busimport PL. To polska spółka zależna duńskiego VBI, który to właśnie cześć kupił.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 06 kwie 2019, 0:55
autor: vernalisadonis
Tak się spytam. Czy Many dla MZA posiadają radio?

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 06 kwie 2019, 1:06
autor: Flash8222
Tak, hyterę.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 06 kwie 2019, 1:12
autor: vernalisadonis
Żebym wiedział co to jest ;). Pytam się, bo wiem, że Man zawsze montuje radia Boscha, przynajmniej w przegubach, a MZA jakoś przychylne do radia nie jest. Tak mi się wydaję.
Chodzi mi o radia do słuchania. :)