Układ linii tramwajowych z M2C

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 kwie 2014, 22:33

ashir pisze:W informatorze została podana częstotliwość linii 9 - w szczycie co 3-4 minuty. :razz:
Gdzie niby?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 kwie 2014, 22:47

Glonojad pisze:
Przy okazji - dlaczego nie buduje się torów do brakujących skrętów na rondzie D.?
Bo by stały i rdzewiały tak, jak tory zachód-południe-zachód na Metrze Ratusz, które wykorzystano w ciągu ostatnich dziesięciu lat raz?
To dlaczego się nie rozbierze istniejących?

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 kwie 2014, 5:05

Z tego, co zaprezentowano na mapach, częstotliwość na Żeraniu FSO 3-krotnie sprawdnie (pisz ę o trawmach). Dawniej była 18, 20, 28, teraz ma zostać goła 18. O 20 słowa nie ma w tamtejszym rejonie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 kwie 2014, 7:03

O 20 ani słowa, bo trasa się nie zmienia - patrz link do ulotki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 kwie 2014, 7:04

MichalJ pisze:
Glonojad pisze: Bo by stały i rdzewiały tak, jak tory zachód-południe-zachód na Metrze Ratusz, które wykorzystano w ciągu ostatnich dziesięciu lat raz?
To dlaczego się nie rozbierze istniejących?
Bo istniejące są potrzebne regularnie i, co więcej, będzie się dało nimi sterować po przebudowie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2014, 8:22

Glonojad pisze:Gdzie niby?
W pierwszej kolumnie, na samym dole. Oczywiście mowa o informatorze Gazety Wyborczej. :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 kwie 2014, 9:16

Czy artykuł / informator Wyborczej jest elementem konsultacji? Sądzę, że wątpię.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 kwie 2014, 10:25

Glonojad pisze:
MichalJ pisze: To dlaczego się nie rozbierze istniejących?
Bo istniejące są potrzebne regularnie i, co więcej, będzie się dało nimi sterować po przebudowie.
Taaa, nawet 11 nie będzie tych skrętów używać.

Nie wiem, skąd ta niezachwiana pewność, że nowe skręty byłyby nieużywane. Jest wiele skrętów nieużywanych liniowo, a częściej lub rzadziej wykorzystywanych awaryjnie bądź
czasowo. Mało który z nich jest tak niewygodny ruchowo, jak na Feliksplacu, więc przykład jest kiepski.
Te na Daszyniaku byłyby równie wygodne, jak te na zachód, więc w czym problem w ogóle?
A przydałyby się liniowo już za 2-3 lata, jak się będzie metro przedłużać (nie wierzę w budowę bez wstrzymania tramwajów na Kasprzaka).

Nie planuje się liniowego wykorzystania żadnego ze skrętów na Daszyniaku ani połowy skrętów na ONZ. A jednak się te skręty zostawia/odbudowuje.

Będę się upierać, że wschodnie skręty różni tylko jedna rzecz - trzeba by je zaplanować od zera, a nie tylko odtwarzać. I widać to jest za trudne.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 26 kwie 2014, 11:38

MichalJ pisze:
Glonojad pisze: Bo istniejące są potrzebne regularnie i, co więcej, będzie się dało nimi sterować po przebudowie.
Taaa, nawet 11 nie będzie tych skrętów używać.
Coś chyba dla nich jest planowane, skoro rozjazdy po stronie zachodniej mają być dostosowane do wydzielonych torów do skrętu z Towarowej z obu kierunków.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 kwie 2014, 13:45

MichalJ pisze: Taaa, nawet 11 nie będzie tych skrętów używać.
Za to kilkanaście zjazdów i wyjazdów - owszem. Codziennie.
Nie wiem, skąd ta niezachwiana pewność, że nowe skręty byłyby nieużywane.
Bo nie "zmieściłyby" się w sygnalizacji wg nowych przepisów. Wyspa jest, w zależności od punktu widzenia, albo za mała (tramwaj w środku nie wejdze) albo za duża (w sensie że w ogóle istnieje).
Będę się upierać, że wschodnie skręty różni tylko jedna rzecz - trzeba by je zaplanować od zera, a nie tylko odtwarzać. I widać to jest za trudne.
No to skoro wiesz lepiej, to po cholerę pytasz?

A nowych torów w węzłach powstało ostatnio sporo - Jagiellońska, Kijowska, Zieleniecka, a zaraz powstaną na Targowej # 11 listopada. Wszystko po nowych śladach. Wszystko przez ZUD przepuścić trzeba było (tak, nawet tymczasową Jagiellońską). Twoja teoria nie znajduje oparcia w rzeczywistości.

Ja jednak się upieram, że wiem lepiej, co i dlaczego w infrastrukturze tramwajowej powstaje lub nie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 kwie 2014, 14:01

Glonojad pisze: Za to kilkanaście zjazdów i wyjazdów - owszem. Codziennie.
To dlaczego 11 nie może?
Nie wiem, skąd ta niezachwiana pewność, że nowe skręty byłyby nieużywane.
Bo nie "zmieściłyby" się w sygnalizacji wg nowych przepisów. Wyspa jest, w zależności od punktu widzenia, albo za mała (tramwaj w środku nie wejdze) albo za duża (w sensie że w ogóle istnieje).
No weź się nie wygłupiaj. Zachodnia połówka ma inne przepisy? Zresztą - rondo można było zmniejszyć/skasować. Przepisy nie są wieczne. W czasie objazdów dla 10 odpadnie relacja na wprost, więc faza do skrętu się zmieści. I co to znaczy 'nie zmieści' w ogóle? Cykl można wydłużyć.
Będę się upierać, że wschodnie skręty różni tylko jedna rzecz - trzeba by je zaplanować od zera, a nie tylko odtwarzać. I widać to jest za trudne.
No to skoro wiesz lepiej, to po cholerę pytasz?

A nowych torów w węzłach powstało ostatnio sporo - Jagiellońska, Kijowska, Zieleniecka, a zaraz powstaną na Targowej # 11 listopada. Wszystko po nowych śladach. Wszystko przez ZUD przepuścić trzeba było (tak, nawet tymczasową Jagiellońską). Twoja teoria nie znajduje oparcia w rzeczywistości.
Które z tych torów - poza tymczasowymi - wnoszą nowe relacje?
Ja jednak się upieram, że wiem lepiej, co i dlaczego w infrastrukturze tramwajowej powstaje lub nie.
Czasem dopiero z zewnątrz widać, że jakaś grupa brnie w błąd.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 26 kwie 2014, 16:01

Może coś pominąłem, ale co po przedłużeniu 17 na Tarchomin z 37?

W przypadku likwidacji 37 automatycznie spada nam podaż w al. Jana Pawła II z 36 do 30 w szczycie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 26 kwie 2014, 16:04

Przecież 17 będzie jeździła ZTCP co 5 minut...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4921
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 26 kwie 2014, 16:16

Pan Piotr pisze:Może coś pominąłem, ale co po przedłużeniu 17 na Tarchomin z 37?
Likwidacja.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 kwie 2014, 16:47

A niby skąd likwidacja? Co najwyżej zmiana w szczytowe 47 by utrzymać podaż i na północ i na południe od Marymontu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ