Gdzie niby?ashir pisze:W informatorze została podana częstotliwość linii 9 - w szczycie co 3-4 minuty.
Układ linii tramwajowych z M2C
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To dlaczego się nie rozbierze istniejących?Glonojad pisze:Bo by stały i rdzewiały tak, jak tory zachód-południe-zachód na Metrze Ratusz, które wykorzystano w ciągu ostatnich dziesięciu lat raz?Przy okazji - dlaczego nie buduje się torów do brakujących skrętów na rondzie D.?
Z tego, co zaprezentowano na mapach, częstotliwość na Żeraniu FSO 3-krotnie sprawdnie (pisz ę o trawmach). Dawniej była 18, 20, 28, teraz ma zostać goła 18. O 20 słowa nie ma w tamtejszym rejonie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O 20 ani słowa, bo trasa się nie zmienia - patrz link do ulotki.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo istniejące są potrzebne regularnie i, co więcej, będzie się dało nimi sterować po przebudowie.MichalJ pisze:To dlaczego się nie rozbierze istniejących?Glonojad pisze: Bo by stały i rdzewiały tak, jak tory zachód-południe-zachód na Metrze Ratusz, które wykorzystano w ciągu ostatnich dziesięciu lat raz?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W pierwszej kolumnie, na samym dole. Oczywiście mowa o informatorze Gazety Wyborczej.Glonojad pisze:Gdzie niby?
![:wink: :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czy artykuł / informator Wyborczej jest elementem konsultacji? Sądzę, że wątpię.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Taaa, nawet 11 nie będzie tych skrętów używać.Glonojad pisze:Bo istniejące są potrzebne regularnie i, co więcej, będzie się dało nimi sterować po przebudowie.MichalJ pisze: To dlaczego się nie rozbierze istniejących?
Nie wiem, skąd ta niezachwiana pewność, że nowe skręty byłyby nieużywane. Jest wiele skrętów nieużywanych liniowo, a częściej lub rzadziej wykorzystywanych awaryjnie bądź
czasowo. Mało który z nich jest tak niewygodny ruchowo, jak na Feliksplacu, więc przykład jest kiepski.
Te na Daszyniaku byłyby równie wygodne, jak te na zachód, więc w czym problem w ogóle?
A przydałyby się liniowo już za 2-3 lata, jak się będzie metro przedłużać (nie wierzę w budowę bez wstrzymania tramwajów na Kasprzaka).
Nie planuje się liniowego wykorzystania żadnego ze skrętów na Daszyniaku ani połowy skrętów na ONZ. A jednak się te skręty zostawia/odbudowuje.
Będę się upierać, że wschodnie skręty różni tylko jedna rzecz - trzeba by je zaplanować od zera, a nie tylko odtwarzać. I widać to jest za trudne.
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Coś chyba dla nich jest planowane, skoro rozjazdy po stronie zachodniej mają być dostosowane do wydzielonych torów do skrętu z Towarowej z obu kierunków.MichalJ pisze:Taaa, nawet 11 nie będzie tych skrętów używać.Glonojad pisze: Bo istniejące są potrzebne regularnie i, co więcej, będzie się dało nimi sterować po przebudowie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Za to kilkanaście zjazdów i wyjazdów - owszem. Codziennie.MichalJ pisze: Taaa, nawet 11 nie będzie tych skrętów używać.
Bo nie "zmieściłyby" się w sygnalizacji wg nowych przepisów. Wyspa jest, w zależności od punktu widzenia, albo za mała (tramwaj w środku nie wejdze) albo za duża (w sensie że w ogóle istnieje).Nie wiem, skąd ta niezachwiana pewność, że nowe skręty byłyby nieużywane.
No to skoro wiesz lepiej, to po cholerę pytasz?Będę się upierać, że wschodnie skręty różni tylko jedna rzecz - trzeba by je zaplanować od zera, a nie tylko odtwarzać. I widać to jest za trudne.
A nowych torów w węzłach powstało ostatnio sporo - Jagiellońska, Kijowska, Zieleniecka, a zaraz powstaną na Targowej # 11 listopada. Wszystko po nowych śladach. Wszystko przez ZUD przepuścić trzeba było (tak, nawet tymczasową Jagiellońską). Twoja teoria nie znajduje oparcia w rzeczywistości.
Ja jednak się upieram, że wiem lepiej, co i dlaczego w infrastrukturze tramwajowej powstaje lub nie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To dlaczego 11 nie może?Glonojad pisze: Za to kilkanaście zjazdów i wyjazdów - owszem. Codziennie.
No weź się nie wygłupiaj. Zachodnia połówka ma inne przepisy? Zresztą - rondo można było zmniejszyć/skasować. Przepisy nie są wieczne. W czasie objazdów dla 10 odpadnie relacja na wprost, więc faza do skrętu się zmieści. I co to znaczy 'nie zmieści' w ogóle? Cykl można wydłużyć.Bo nie "zmieściłyby" się w sygnalizacji wg nowych przepisów. Wyspa jest, w zależności od punktu widzenia, albo za mała (tramwaj w środku nie wejdze) albo za duża (w sensie że w ogóle istnieje).Nie wiem, skąd ta niezachwiana pewność, że nowe skręty byłyby nieużywane.
Które z tych torów - poza tymczasowymi - wnoszą nowe relacje?No to skoro wiesz lepiej, to po cholerę pytasz?Będę się upierać, że wschodnie skręty różni tylko jedna rzecz - trzeba by je zaplanować od zera, a nie tylko odtwarzać. I widać to jest za trudne.
A nowych torów w węzłach powstało ostatnio sporo - Jagiellońska, Kijowska, Zieleniecka, a zaraz powstaną na Targowej # 11 listopada. Wszystko po nowych śladach. Wszystko przez ZUD przepuścić trzeba było (tak, nawet tymczasową Jagiellońską). Twoja teoria nie znajduje oparcia w rzeczywistości.
Czasem dopiero z zewnątrz widać, że jakaś grupa brnie w błąd.Ja jednak się upieram, że wiem lepiej, co i dlaczego w infrastrukturze tramwajowej powstaje lub nie.
Przecież 17 będzie jeździła ZTCP co 5 minut...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Likwidacja.Pan Piotr pisze:Może coś pominąłem, ale co po przedłużeniu 17 na Tarchomin z 37?
![Obrazek](https://i.postimg.cc/BbSR8c6F/1r1r4.png)
![Obrazek](https://i.postimg.cc/4dVYKj67/tram-wawkom.png)
A niby skąd likwidacja? Co najwyżej zmiana w szczytowe 47 by utrzymać podaż i na północ i na południe od Marymontu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem