Stacja A-19 Marymont

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8627
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 12 sty 2007, 9:39

Sindbad pisze:Reklama jasno wyjaśnia sposób dojazdu do Marymontu
:arrow: Powiedziałbym raczej, że jej celem jest napędzanie pasażerów :D.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 12 sty 2007, 21:03

Obrazek
Warszawa
STACJA MARYMONT Otwarcie ruchomej galerii

Sztuka z metra

Prawie 36 m szerokości i 3,5 m wysokości - tak olbrzymie murale będą powstawały na stacji metra Marymont. Pasażerowie kolejki już mogą oglądać pierwszą pracę, a oficjalne otwarcie całej podziemnej galerii zaplanowano na dziś.

Obrazek

Inauguracja projektu Publicznej Przestrzeni dla Sztuki, nawiązującego do realizowanego od lat w podziemiach metra programu "Pociąg do sztuki", odbędzie się o godz. 19. Na antresoli stacji z warszawiakami spotka się m.in. projektant wystroju jej wnętrza prof. Mirosław Duchowski oraz autor pierwszego muralu - "Warszawa" - Karol Radziszewski.

- Moja praca to impresja na temat miasta, w którym współczesność łączy się z wciąż żywą historią, np. wspomnieniem powstania warszawskiego - opowiada artysta z Białegostoku.

Jak podkreśla koordynator projektu Jowita Kiepas, galeria ma służyć głównie prezentacji młodej sztuki. Dlatego jeszcze na początku lutego rozpisany zostanie konkurs, w którym wyłonieni zostaną kolejni autorzy nietypowych prac. Każdy mural będzie eksponowany maksymalnie trzy miesiące.

aba
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 13 sty 2007, 13:42

Jakaś paranoja ](*,) 2 ludzi a w zasadzie 2 emerytów z informacji ZTM kręci się bez celu po całej stacji przy pociągu, który jedzie na Marymont. Komunikat o odjeździe pociągu na Marymont jest podawany co 10 sek. a tłum ludzi jadący do centrum stoi i patrzy na pusty rosyjski skład oczekujący odjazdu w przeciwnym kierunku.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 13 sty 2007, 14:45

MeWa pisze:
jacek pisze:Za błędy trzeba płacić, ale do reklam telewizyjnych to bym nie przypuszczał , że aż tak nisko upadną ](*,)
tzn?
Znaczy tyle,że jest to paranoją, aby w telewizji były nadawane tego typu reklamy( jak ktoś wspomniał i słusznie ujął "instrukcja korzystania z Metra").

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 sty 2007, 15:02

jacek pisze:
MeWa pisze:tzn?
Znaczy tyle,że jest to paranoją, aby w telewizji były nadawane tego typu reklamy( jak ktoś wspomniał i słusznie ujął "instrukcja korzystania z Metra").
cóż, niski upadek spowodowany jest postawą ludzi, którzy nadal nie potrafią czytać i prawidłowo korzystać z połączenia, widać - dobrze, że zależy na tym, żeby było jak najmniej pomyłek.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 13 sty 2007, 15:08

MeWa pisze:Jowita Kiepas, galeria
W pierwszej chwili przeczytałem Kiepska galeria ;)

Bardzo ładne są murale - oczywiście co za dużo to nie zdrowo, ale wygląda bardzo fajnie :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 13 sty 2007, 20:34

A co gdyby zmienić tryb dojazdu Wilsona - Marymont w taki sposób, aby każdy pociąg z Marymontu jechał na Kabaty, a przesiadka na Wilsona byłaby konieczna tylko w stronę Marymontu.
A tak miałoby to wyglądać:
:arrow: pociąg z Marymontu dojeżdża do Placu Wilsona i dalej na Kabaty
:arrow: następnie pociąg z torów odstawczych wjeżdża na tor Marymont :arrow: Kabaty
:arrow: pociąg ten jedzie do stacji Marymont
:arrow: następne 1 lub 2 (trzeba by wyliczyć jak szybko pociąg pokonuje trasę Wilsona - Marymont - Wilsona z wymianą pasażerską) pociągi jadą Wilsona :arrow: Kabaty
:arrow: wjeżdża pociąg z Marymontu i dalej na Kabaty

Minusem tego rozwiązania może być dezorientacja dla pasażerów, gdyż w tym momencie nie będzie dodatkowego oznaczenia pociągu Wilsona :arrow: Marymont. No i ten system wymusza dosiadkę drugiego maszynisty na Wilsona na trasę do Marymontu, po czym po powrocie na Wilsona musi on wysiąść i poczekać na następny pociąg do Marymontu.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 13 sty 2007, 20:41

MeWa pisze:
jacek pisze: Znaczy tyle,że jest to paranoją, aby w telewizji były nadawane tego typu reklamy( jak ktoś wspomniał i słusznie ujął "instrukcja korzystania z Metra").
cóż, niski upadek spowodowany jest postawą ludzi, którzy nadal nie potrafią czytać i prawidłowo korzystać z połączenia, widać - dobrze, że zależy na tym, żeby było jak najmniej pomyłek.
Ja na Metro patrzę trochę z innego punktu widzenia, aniżeli pasażerowie, miłośnicy lub pracownicy( do żadnej z wymienionych grup się nie zaliczam), raczę twierdzić z własnych doświadczeń że jest to firma nie potrąfiąca zadbać o własne interesy( pieniążki).
Dlatego tez już kiedys pozwoliłem sobie nazwać ową instytucje taką, w której się czas zatrzymał i taką w której nadal panuje komuna =;

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 sty 2007, 20:46

Nazgul pisze:A co gdyby zmienić tryb dojazdu Wilsona - Marymont w taki sposób, aby każdy pociąg z Marymontu jechał na Kabaty, a przesiadka na Wilsona byłaby konieczna tylko w stronę Marymontu.
A tak miałoby to wyglądać:
:arrow: pociąg z Marymontu dojeżdża do Placu Wilsona i dalej na Kabaty
:arrow: następnie pociąg z torów odstawczych wjeżdża na tor Marymont :arrow: Kabaty
:arrow: pociąg ten jedzie do stacji Marymont
:arrow: następne 1 lub 2 (trzeba by wyliczyć jak szybko pociąg pokonuje trasę Wilsona - Marymont - Wilsona z wymianą pasażerską) pociągi jadą Wilsona :arrow: Kabaty
:arrow: wjeżdża pociąg z Marymontu i dalej na Kabaty

Minusem tego rozwiązania może być dezorientacja dla pasażerów, gdyż w tym momencie nie będzie dodatkowego oznaczenia pociągu Wilsona :arrow: Marymont. No i ten system wymusza dosiadkę drugiego maszynisty na Wilsona na trasę do Marymontu, po czym po powrocie na Wilsona musi on wysiąść i poczekać na następny pociąg do Marymontu.
No nie za bardzo. W Twoim pomyśle, taki pociąg musiały być co drugi w szczycie bo ten odcinek z wymianą pasażerską zajmuje 2 do 3 minut.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 sty 2007, 20:50

Nazgul pisze:A co gdyby zmienić tryb dojazdu Wilsona - Marymont w taki sposób, aby każdy pociąg z Marymontu jechał na Kabaty, a przesiadka na Wilsona byłaby konieczna tylko w stronę Marymontu.
BEZ SENSU. Na Placu Wilsona powstałby wielki kocioł skutkujący zerwaniem jakiejkolwiek regulacji kursowania pociągów. W momencie, gdy na stację wjeżdżałby pociągz Kabat, któy zawracałby jako pociąg do Marymontu, powstałaby dziura w częstości kursowania pociągów do Kabat. Kto by to wszystko koordynował, sterował tym?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 13 sty 2007, 20:53

solaris8315 pisze: No nie za bardzo. W Twoim pomyśle, taki pociąg musiały być co drugi w szczycie bo ten odcinek z wymianą pasażerską zajmuje 2 do 3 minut.
Nie rozumiem, jeśli by mógł być co drugi to jeszcze lepiej, choć to nie wyklucza też możliwości, że mógłby być co 3 odjeżdżający z Wilsona :arrow: Kabaty

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 sty 2007, 20:54

jacek pisze: Dlatego tez już kiedys pozwoliłem sobie nazwać ową instytucje taką, w której się czas zatrzymał i taką w której nadal panuje komuna =;
hmm ciekawe masz teorie, zwłaszcza, iż sama spółka "Metro Warszawskie" w obecnej postaci nie jest z PRL-u, a na pewno kierownictwo z metrem w PRL-u wiele wspólnego nie miało. Nie wiem, jaką styczność masz z Metrem (podejrzewam, że poprzez wynajmowanie/pracowanie w punkcie handlowym na stacji Ratusz), jednak świadczy to tylko o małej znajomości funkcjonowania tejże firmy, co już zresztą wielokrotnie udowodniłęś niemożnością wytłumaczenia swojego stanowiska. Ale o tym, nie w tym temacie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 13 sty 2007, 20:55

W sumie MeWa już wyjaśnił ;)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 sty 2007, 21:01

Nazgul pisze:
solaris8315 pisze: No nie za bardzo. W Twoim pomyśle, taki pociąg musiały być co drugi w szczycie bo ten odcinek z wymianą pasażerską zajmuje 2 do 3 minut.
Nie rozumiem, jeśli by mógł być co drugi to jeszcze lepiej, choć to nie wyklucza też możliwości, że mógłby być co 3 odjeżdżający z Wilsona :arrow: Kabaty
zbyt duże komplikacje ruchowe względem korzyści
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Nazgul
Posty: 705
Rejestracja: 13 sty 2006, 18:19
Lokalizacja: z XI RP

Post autor: Nazgul » 13 sty 2007, 21:05

MeWa pisze:W momencie, gdy na stację wjeżdżałby pociągz Kabat, któy zawracałby jako pociąg do Marymontu, powstałaby dziura w częstości kursowania pociągów do Kabat. Kto by to wszystko koordynował, sterował tym?
Jaka dziura? Sytuacja byłaby taka sama jak obecnie, gdyż obecnie po odjeździe pociągu z Wilsona na Kabaty wjeżdża wahadło a po nim następny pociąg Wilsona :arrow: Kabaty. W nowym układzie po odjeżdzie pociągu z Wilsona (który dojechał z Marymontu) :arrow: Kabaty wjeżdża nie wahadło, a pociąg z torów odstawczych, który odjeżdża na Marymont, a po nim wjeżdża pociąg Wilsona :arrow: Kabaty. Więc układ czasowy jest ten sam co obecnie. Co do chaosu, to są wyświetlacze LCD i komunikaty dźwiękowe.

ODPOWIEDZ