Jak kupowałem dwa bilety do Gdańska to system przydzielił dwa miejsca, ale nie obok(Pendolino). I tak siedzieliśmy obok siebie. Nie było problemu. W drodze powrotnej w wagonie przedziałowym przydzielił dwa miejsca w tym samym przedziale.vernalisadonis pisze:Czy jest taka możliwość abym mógł kupić dwa bilety, na dwa konkretne miejsca przez internet w jednej transakcji? Czy jednak trzeba zrobić dwie osobne transakcje?
O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218
013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
019B/33

21.12.2012
366+218

Przedostatnia:
7.12.2012
140+685



- vernalisadonis
- Posty: 3281
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Jednak pójdę do tej kasy.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
^^
Dlatego rezerwacja ze wskazaniem miejsca to ZUOOO w czystej postaci
Sytuacja, kiedy system losowo dobiera mi współpodróżnych według swojego widzimisię (algorytmu) jest dość mało komfortowa.
Dlatego rezerwacja ze wskazaniem miejsca to ZUOOO w czystej postaci

Sytuacja, kiedy system losowo dobiera mi współpodróżnych według swojego widzimisię (algorytmu) jest dość mało komfortowa.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27744
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To ZUOOOOO w czystej postaci jest wskazywane przez bodajże 80% pasazerów jako jedna z podstawowych przewag konkurencyjnych PKP IC i kolei w ogóle nad innymi środkami transportu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Z rozsądku finansowego wybrałem ostatnio Pendolino na trasie Wwa-Krk.
Kupiłem bilety w internecie i nawet mi do głowy nie przyszło, że system IC jest tak bardzo do dupy, że przydzielił mi dwa różne miejsca dla dwóch różnych biletów choć transakcja była jedna.
Zdziwiłem się dopiero na peronie czekając na pociąg. Na szczęście pan pasażer był miły i nie robił problemów z zamianą miejsc.
W ogóle kupowanie biletów na IC przez internet to śmieszno-straszne doznanie.
Kupiłem bilety w internecie i nawet mi do głowy nie przyszło, że system IC jest tak bardzo do dupy, że przydzielił mi dwa różne miejsca dla dwóch różnych biletów choć transakcja była jedna.
Zdziwiłem się dopiero na peronie czekając na pociąg. Na szczęście pan pasażer był miły i nie robił problemów z zamianą miejsc.
W ogóle kupowanie biletów na IC przez internet to śmieszno-straszne doznanie.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27744
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No niestety, cały system sprzedaży jest z epoki informatyzacji łupanej, więc i internetowa nakładka nań jest beznadziejna.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27034
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czy zrobienie graficznego wyboru miejsc w owej nakładce jest niemożliwe bez wymiany systemu sprzedaży właściwego?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie da się dostać listy wolnych miejsc, a sprawdzenie wymagałoby wysłanie każdego requestu osobno, co raz, ze zabiłoby system - a dwa, chyba spowodowałoby blokadę każdego takiego miejsca i to chyba na pol godziny nawet.Glonojad pisze:Czy zrobienie graficznego wyboru miejsc w owej nakładce jest niemożliwe bez wymiany systemu sprzedaży właściwego?
Jedyne co by się dało, to kontrolka wyboru graficznego miejsc zamiast tego inputboxa, gdzie podajesz wagon i miejsce, ale tez w złym przypadku musiałbyś celować kilka razy.
A tak btw to istotnie różnych miejsc jest chyba ograniczona liczba: w przedziałowych to jest ich z grubsza 6 (zakładam, ze w środkowym przedziale jest tak jak w skrajnych, choć różnica jazdy na kole jeszcze istnieje), we flirtach/pendolino można by ograniczyć do "w układzie autobusowym / w układzie stolikowym" - w pendolino jeszcze mogłaby być opcja przodem/tyłem. Nikt nie opisze przecież i tak "miejsce przy ścianie zamiast okna".
ŁK
Wie ktoś może czy jest w planach wprowadzenie nowego systemu?
Kilka dni temu pracujący ze mną Ukrainiec pokazał mi jak wygląda internetowy system kupowania biletów Kolei Ukraińskich i byłem w ciężkim szoku jak bardzo może być to proste i przyjazne.
Faktem jest, że rozwinięcie i położenie państwa akurat tutaj nie ma większego znaczenia, bo - o ile pamiętam i mi się kraje nie pomyliły - będąca na z grubsza podobnym lub nieco wyższym poziomie rozwoju niż Polska Portugalia ma jeszcze gorszy system niż IC.
Kilka dni temu pracujący ze mną Ukrainiec pokazał mi jak wygląda internetowy system kupowania biletów Kolei Ukraińskich i byłem w ciężkim szoku jak bardzo może być to proste i przyjazne.
Faktem jest, że rozwinięcie i położenie państwa akurat tutaj nie ma większego znaczenia, bo - o ile pamiętam i mi się kraje nie pomyliły - będąca na z grubsza podobnym lub nieco wyższym poziomie rozwoju niż Polska Portugalia ma jeszcze gorszy system niż IC.
- TranslatorPS
- Posty: 656
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Ostatnio Koleje Irlandzkie lekko zmodyfikowały system i stylistycznie przypomina on zabójczo system rezerwacji Ryanaira. Funkcjonalność lekko inna, ale generalnie można w końcu wybrać miejsce w każdym wagonie (wcześniej przy SZTach dawało tylko pierwsze trzy wagony nawet w składach siedmiowagonowych). To jest tak proste i funkcjonalne, że jeśli ktoś podróżuje tak jak ja (w trakcie roku akademickiego cyklicznie, to samo miejsce zawsze), to najwięcej zajmuje wpisanie danych do karty. W dodatku elastyczna modyfikacja (zmiana pociągu/miejsca) bez problemu do bodajże 90 min przed odjazdem ze stacji początkowej, a wisienką na torcie jest dla mnie możliwość pokazywania tylko nru rezerwacji zamiast imienia i nazwiska na małym wyświetlaczu nad siedzeniem w pociągu (to to od dawna jest co prawda, no ale).
To tak tylko dygresyjnie.
To tak tylko dygresyjnie.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27744
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
O ile akurat płatność kartą przechodzi za pierwszym razem, a nie siedemdziesiątym szóstym, a schemat wagonu zgadza się z rzeczywistością, czego w wagonach z miejscami do siedzenia na UZ nie udało mi się do tej pory uświadczyć ani razu - nic tak nie cieszy, jak miejsce przy stoliku od korytarza zamiast przy oknie w układzie normalnym, czytaj autobusowym.BJ pisze:Kilka dni temu pracujący ze mną Ukrainiec pokazał mi jak wygląda internetowy system kupowania biletów Kolei Ukraińskich i byłem w ciężkim szoku jak bardzo może być to proste i przyjazne.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Fikanderze i inni mądrzy ludzie 
Za chwile zaczyna się wielkie g do Poznania i BWE ma jechać 3.5h. Konkretnie chodzi mi o tego, co będzie dojeżdżać na 16:01. Jakie są realne szanse na przesiadkę na Heweliusza do Leszna a potem pociąg parowy do Wolsztyna? Na każdą z tych przesiadek są 4 minuty... Gdzie mogą być zagrożenia?
Czy jest szansa ze Heweliusz poczeka a potem ten w Lesznie? W Poznaniu to pewnie nie, bo za 40 minut jest Barnim do Leszna i mnóstwo osobowych
Jest alternatywne połączenie przez Rakoniewice godzinę później, ale...
I czy do biletu super promo mogę dokupić przedłużkę na ic do Leszna na jakichś preferencyjnych zasadach?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Za chwile zaczyna się wielkie g do Poznania i BWE ma jechać 3.5h. Konkretnie chodzi mi o tego, co będzie dojeżdżać na 16:01. Jakie są realne szanse na przesiadkę na Heweliusza do Leszna a potem pociąg parowy do Wolsztyna? Na każdą z tych przesiadek są 4 minuty... Gdzie mogą być zagrożenia?
Czy jest szansa ze Heweliusz poczeka a potem ten w Lesznie? W Poznaniu to pewnie nie, bo za 40 minut jest Barnim do Leszna i mnóstwo osobowych

Jest alternatywne połączenie przez Rakoniewice godzinę później, ale...
I czy do biletu super promo mogę dokupić przedłużkę na ic do Leszna na jakichś preferencyjnych zasadach?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27744
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Łukasz pisze:Fikanderze i inni mądrzy ludzie
Za chwile zaczyna się wielkie g do Poznania i BWE ma jechać 3.5h. Konkretnie chodzi mi o tego, co będzie dojeżdżać na 16:01. Jakie są realne szanse na przesiadkę na Heweliusza do Leszna a potem pociąg parowy do Wolsztyna? Na każdą z tych przesiadek są 4 minuty... Gdzie mogą być zagrożenia?
Czy jest szansa ze Heweliusz poczeka a potem ten w Lesznie? W Poznaniu to pewnie nie, bo za 40 minut jest Barnim do Leszna i mnóstwo osobowych

the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Rozumiem:) ale wiesz, jak jest spora rezerwa, nie ma jednotorów - to jest inna sytuacja jak wiesz, ze rozkład został wyżyłowany...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK