Strona 276 z 394

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 10:38
autor: Flash8222
Emyl pisze:
16 lip 2019, 7:40
Jak na razie to częściej pochłaniają mózgi. Nowa linia? Na jedną brygadę? Ma zachęcić do korzystania ze zbiorkomu?
251 ma być całe elektryczne przecież 🙄

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 14:48
autor: KwZ
Emyl pisze:
15 lip 2019, 19:57
Jestem w stanie wybaczyć MZA takiego lapsusa tylko jeśli było to podyktowane chęcią przetestowania różnych standardów.
Może, chociaż wydaje mi się, że raczej nie napisali dość szczegółowo SIWzu. A potem podniosły się komentarze, że w ogóle byłoby zrobić odwrócone pantografy - tj. stacjonarne ładowarki z pantografami wysuwanymi w dół do stalowych szyn/styków na autobusach. Wtedy tańsze (i lżejsze) urządzenie byłoby na wielu autobusach, a bardziej skomplikowane na niewielu ładowarkach.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 17:36
autor: michael112
wincenty pisze:
16 lip 2019, 9:04
Emyl pisze:
16 lip 2019, 7:40
Jak na razie to częściej pochłaniają mózgi. Nowa linia? Na jedną brygadę? Ma zachęcić do korzystania ze zbiorkomu?
Wygląda na jakaś propagandową akcję władz Konstancina, które w sprawach komunikacji słabo się chyba rozeznają.
Chyba pozazdrościli Łomiankom, które wkrótce będą miały dwa elektryki na liniach do swojego miasteczka :D
To co... 242 Os. Grapa - Os. Kabaty bez objeżdżania Mirkowa w połowie częstotliwości 742?
Plus jest taki, że linia mogłaby wypełnić luki w koordynacji z Kabat.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 17:47
autor: KwZ
Lepiej poprawić koordynację.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 18:19
autor: michael112
Koordynacja (dla przykładu w popołudniowym szczycie z Kabat) jest ładna, ale przy obecnych częstotliwościach nie da się uniknąć jednej dziury na godzinę.
710: 06, 26, 46;
742: 16
724: 56
Dziura: 36.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 19:42
autor: pawcio
Trzeba by się pobawić 710 i połamać takt np. 06-31-46 (lub jeszcze bardziej odchodząc od końcówek 01 i 06).

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 22:31
autor: Placuszek44
Przed wakacjami w szczycie B wspomnianej dziury nie było. Z Metra Kabaty koordynacja wyglądała tak:
710: 01 11 31 41
724: 51
742: 21

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 23:07
autor: Dantte
spoko, ale to nie temat rozkładowy

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 16 lip 2019, 23:34
autor: Emyl
KwZ pisze:
16 lip 2019, 14:48
Emyl pisze:
15 lip 2019, 19:57
Jestem w stanie wybaczyć MZA takiego lapsusa tylko jeśli było to podyktowane chęcią przetestowania różnych standardów.
Może, chociaż wydaje mi się, że raczej nie napisali dość szczegółowo SIWzu. A potem podniosły się komentarze, że w ogóle byłoby zrobić odwrócone pantografy - tj. stacjonarne ładowarki z pantografami wysuwanymi w dół do stalowych szyn/styków na autobusach. Wtedy tańsze (i lżejsze) urządzenie byłoby na wielu autobusach, a bardziej skomplikowane na niewielu ładowarkach.
Dokładnie, na forum między innymi ja podnosiłem te głosy.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 17 lip 2019, 3:32
autor: MJ
Zapewne i tak jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie to będzie akcja na wymianę pantografów do ładowania na jeden typ.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 17 lip 2019, 15:20
autor: px33
O ile to będzie możliwe. No i producent autobusu raczej będzie chciał czegoś (kasy albo ustępstw) za umożliwienie modyfikacji pojazdu podczas gwarancji i przygotowanie zatwierdzonego projektu.
Albo producent może nie istnieć...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 17 lip 2019, 19:12
autor: zxcvbnm
Kiedy ma być pierwszy SU18IVE według umowy?

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 17 lip 2019, 21:08
autor: Flash8222
Najpierw to niech podpiszą umowę, a potem od 6 do 10 miesięcy chyba.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 18 lip 2019, 4:38
autor: MJ
px33 pisze:
17 lip 2019, 15:20
O ile to będzie możliwe. No i producent autobusu raczej będzie chciał czegoś (kasy albo ustępstw) za umożliwienie modyfikacji pojazdu podczas gwarancji i przygotowanie zatwierdzonego projektu.
Albo producent może nie istnieć...
Dlatego napisałem „jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie”. Sądzę, że do tego czasu minie gwarancja na obecne SU12 czy Ursusy.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 18 lip 2019, 12:50
autor: SławekM
MJ pisze:
17 lip 2019, 3:32
Zapewne i tak jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie to będzie akcja na wymianę pantografów do ładowania na jeden typ.
Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...