Strona 277 z 395
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 18 lip 2019, 13:02
autor: wincenty
SławekM pisze: ↑18 lip 2019, 12:50
MJ pisze: ↑17 lip 2019, 3:32
Zapewne i tak jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie to będzie akcja na wymianę pantografów do ładowania na jeden typ.
Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...
Z której jednak Ursusy nie korzystają...
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 18 lip 2019, 14:06
autor: SławekM
wincenty pisze: ↑18 lip 2019, 13:02
SławekM pisze: ↑18 lip 2019, 12:50
Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...
Z której jednak Ursusy nie korzystają...
Patrząc po ich wykorzystaniu, wygląda jakby MZA kupiło produkt, z którym nie ma pomysłu co zrobic.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 18 lip 2019, 14:31
autor: wincenty
SławekM pisze: ↑18 lip 2019, 14:06
wincenty pisze: ↑18 lip 2019, 13:02
Z której jednak Ursusy nie korzystają...
Patrząc po ich wykorzystaniu, wygląda jakby MZA kupiło produkt, z którym nie ma pomysłu co zrobic.
No ale sam przed chwilą napisałeś, ze MZA wybudowało dedykowaną im ładowarkę (do obsługi 178, było też o tym kiedyś w "Klaksonie"), więc pomysł był, tylko nie został jeszcze do końca zrealizowany...
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 18 lip 2019, 15:19
autor: SławekM
wincenty pisze: ↑18 lip 2019, 14:31
SławekM pisze: ↑18 lip 2019, 14:06
Patrząc po ich wykorzystaniu, wygląda jakby MZA kupiło produkt, z którym nie ma pomysłu co zrobic.
No ale sam przed chwilą napisałeś, ze MZA wybudowało dedykowaną im ładowarkę (do obsługi 178, było też o tym kiedyś w "Klaksonie"), więc pomysł był, tylko nie został jeszcze do końca zrealizowany...
Ładowarka stanęła pod koniec roku. Dziś mamy lipiec, autobusy elektryczne dalej nie obsługują 178.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 18 lip 2019, 16:03
autor: wincenty
SławekM pisze: ↑18 lip 2019, 15:19
wincenty pisze: ↑18 lip 2019, 14:31
No ale sam przed chwilą napisałeś, ze MZA wybudowało dedykowaną im ładowarkę (do obsługi 178, było też o tym kiedyś w "Klaksonie"), więc pomysł był, tylko nie został jeszcze do końca zrealizowany...
Ładowarka stanęła pod koniec roku. Dziś mamy lipiec, autobusy elektryczne dalej nie obsługują 178.
No to wiadomo...
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 18 lip 2019, 19:18
autor: MJ
SławekM pisze: ↑18 lip 2019, 12:50
MJ pisze: ↑17 lip 2019, 3:32
Zapewne i tak jak eksploatacja elektryków rozpocznie się na poważnie to będzie akcja na wymianę pantografów do ładowania na jeden typ.
Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...
A czy to pierwszy raz kiedy MZA najpierw działa, a potem myśli...? Narazie to - tak jak powyżej jest wspomniane - nawet nie jeżdżą. Poza tym najlepszym rozwiązaniem byłaby unifikacja.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 18 lip 2019, 21:22
autor: Glonojad
W sensie, że ursusy miały pojechać do Ursusa? Oryginalne
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 19 lip 2019, 10:33
autor: wincenty
MJ pisze: ↑18 lip 2019, 19:18
SławekM pisze: ↑18 lip 2019, 12:50
Jakby chcieli w Ursusach zmienić typ pantografu to by już to zrobili, a nie budowali specjalnie dla nich osobną ładowarkę...
A czy to pierwszy raz kiedy MZA najpierw działa, a potem myśli...? Narazie to - tak jak powyżej jest wspomniane - nawet nie jeżdżą. Poza tym najlepszym rozwiązaniem byłaby unifikacja.
Tak na prawdę nie wiemy (przynajmniej ja), gdzie leży przyczyna, że Ursusy z ładowarki na Konwiktorskiej nie korzystają. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie MZA.
Podobnie zresztą z drugą, solarisową ładowarką, która idealnie nadaje się pod całodzienne testowanie na niej 7100 na 503.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 19 lip 2019, 12:58
autor: pawcio
Zasadnicze pytanie brzmi, czy w stojącej ładowarce jest prąd. Z Innogy nigdy nic nie wiadomo.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 19 lip 2019, 13:12
autor: Stary Pingwin
W stojącej może być tylko napięcie. Prąd płynie po przyłączeniu urządzenia.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 19 lip 2019, 14:00
autor: michael112
wincenty pisze: ↑19 lip 2019, 10:33
Tak na prawdę nie wiemy (przynajmniej ja), gdzie leży przyczyna, że Ursusy z ładowarki na Konwiktorskiej nie korzystają. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie MZA.
Póki co dlatego że MZA nie obsługuje tej linii.
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 19 lip 2019, 18:34
autor: Domas
michael112 pisze: ↑19 lip 2019, 14:00
wincenty pisze: ↑19 lip 2019, 10:33
Tak na prawdę nie wiemy (przynajmniej ja), gdzie leży przyczyna, że Ursusy z ładowarki na Konwiktorskiej nie korzystają. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie MZA.
Póki co dlatego że MZA nie obsługuje tej linii.
Obsługuje.
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 19 lip 2019, 19:22
autor: Walas
michael112 pisze: ↑19 lip 2019, 14:00
wincenty pisze: ↑19 lip 2019, 10:33
Tak na prawdę nie wiemy (przynajmniej ja), gdzie leży przyczyna, że Ursusy z ładowarki na Konwiktorskiej nie korzystają. Niekoniecznie wina musi leżeć po stronie MZA.
Póki co dlatego że MZA nie obsługuje tej linii.
Jak nie obsługuje jak Stalowa ma 2 brygady całodzienne?
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 19 lip 2019, 20:44
autor: michael112
Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
: 19 lip 2019, 20:57
autor: Walas