Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 07 kwie 2016, 17:32

michael112 pisze: Znajdzie się w końcu w ZTM-ie ktoś, kto skończy z tym bałaganem i nazwie sytuację po imieniu, tzn. jak linia pomija ze 2 przystanki na trasie, to trzeba mu te 2 przystanki dodać i nadać numer z zakresu 1xx/2xx/3xx.
Ja bym wolał, żeby znalazł się ktoś, kto w takiej sytuacji usunie mu parę zbędnych przystanków.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 kwie 2016, 18:24

michael112 pisze:
Georg pisze:Spodziewałem się, że przy okazji coś zrobią z Kryniczną dla E-1. Wyrzucenie przystanku dla ekspresu i jakaś linia zwykła stała do Metra Stadion, która by się tam zatrzymała. Ewentualnie jeśli nie to przekształcenie E-1 w przyspieszoną.
E-1 to się nadaje do... uzwyklenia. W ogóle coś pomija? Chyba tylko coś na Brazylijskiej i Międzynarodową (powinno się darować Saską i puścić tę linię przez Ateńską od razu do Wału).
411 - póki nie ma wspomnianych przystanków na moście, tak samo. W kursach skróconych do Gocławia... nic nie pomija. Dopiero na odcinku do SM coś się znajdzie.
Zauważyłeś że E-1 na Saskiej zakładów przesiadki z Ostrobramskiej do M2C? Sądząc po wpisach Sierściucha na OB mało tego nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 kwie 2016, 12:35

Jak już bedziecie przenosić całą dyskusję do km na Gocławiu, to i moj post niech tam sie znajdzie - na razie nie chce pisać samotnego postu z dała od dyskusji, ale...

Po 19 jak widuję e-1 ze stadionu, to czesto wiezie 4 osoby, wiec raczej należałoby chyba pomysleć o przejęciu części funkcji 509 niż o 3xx czy 4xx w obecnym kształcie.
ŁK

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 kwie 2016, 18:33

Wybaczcie odkopanie wątku, ostatnio rzadko zaglądam.
Jarek pisze:Przystanek SASKA dla linii skręcających na Gocław zupełnie zbyteczny. Przy uruchamianiu linii tam skręcającej właśnie chodziło o to, by ominąć zespół SASKA, by było szybciej. Przesiadać się tam nie ma kto, bo przystanek nie jest wspólny, a linia skręca. No ale wszystko coraz gorsze, coraz gorsze. KRYNICZNA, SASKA, WAŁ GOCŁAWSKi. Kilka miesięcy i już linii ekspresowej E-1 praktycznie podwojono liczbę przystanków. Brawo.
reserved pisze:Ja bym wolał, żeby znalazł się ktoś, kto w takiej sytuacji usunie mu parę zbędnych przystanków.
1a) Co ta Kryniczna przeszkadza skoro to i tak przystanek NŻ? Skoro nikogo nie ma to stanowi po prostu mało przeszkadzającą opcję. A jeśli ludzie tam wsiadają/wysiadają to znaczy że ktoś jednak jeździ.
1b) Mniej ważny powód: ZP Wał Miedzeszyński wciąż nie działa. Nie wiem jak tam w okolicy z zapotrzebowaniem ale np. dla relacji w kierunku Ostrobramskiej teraz niezbędne jest drałowanie do ZP Saska bo 138 jej nie zapewnia.
2) Saska - no wcześniej mieszkańcy tego rejonu pomijali w swoich planach E1 i 411. A nie jest to okolica willowa. Wbrew temu co Jarek pisze - w oczy "kłuło" mieszkańców okolicy. Relacja by się przydała szczególnie przy E1. Oceńmy po kilku tygodniach czy rzeczywiście tak niepotrzebny jest ten przystanek.
3) Wał Gocławski - tam coś się w ostatnich latach pozmieniało, zauważyłeś?
Także wybaczcie panowie, ale tu nie ma co usuwać.
pawcio pisze:Dla 411 Saska nie ma sensu. Dla E-1 bardzo duży. Nie wiem jak rano ale po południu E-1 spokojnie mogłoby być na solówki.
Kilka-kilkanaście kursów jest na wielkopojemne pojazdy. Reszta faktycznie na solówki (które w godzinach największego tłoku można zagęścić). W godzinach skrajnych autobusy niestety pustawe (strach przed tym że pasażer nie zdąży na ostatnie kursy?).

To też pokazuje, że nie ma sensu tworzyć dwóch linii (ekspresu + zwyklaka) tylko jedną 4xx (dla magii czerwonego numerka) po trasie E1 i z obecnymi przystankami E1.
TGM pisze:Czyli 411 na ekspres i atrakcyjna częstotliwość. Od Rozdroża żadnych przystanków gdzie autobus się od autobusu odbija. A pseudo-ekspres E-1 na linię przyspieszoną czy nawet zwykłą.
[/quote]
411 jest o wiele mniej zatłoczone niż 520 523 czy 525 - wniosek: zamiast podbijać relację Politechnika-Gocław szukajmy rozwiązania w relacji Politechnika-Saska. Gocław nauczył się przesiadać.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2016, 18:43

W relacji Politechnika-Saska (a raczej na odwrót) to zaczyna brakować przepustowości przystanku Saska 01.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 kwie 2016, 18:48

Bo tam powinno być metro.

Gdynianin
Posty: 641
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 kwie 2016, 18:53

Jak na całej TŁ w szczycie. Jak będzie na prawdę źle to chyba jedynym wyjściem będzie więcej kursów z alei Stanów, a 411 w kierunku centrum przez Zwycięzców wzorem 151 z ZP Katowicka NŻ lub przez Ateńską na Wał. W pierwszym czasowo wyjdzie więcej o dwie minuty ale poprawiamy obsługę Saskiej Kępy, w drugim tracimy ją ale trasa staje się krótsza i teoretycznie szybsza.

Ale właśnie - "tam powinno być metro" i to w relacji do Politechniki Placu Konstytucji czy Centrum (a nie do Wiatracznej i Wschodniego)

Robert 514
Posty: 2117
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 16 lis 2016, 23:29

po co na E-1 jeżdzą przegubowce???? siostra tym jeździ i mnie informuje że 5-9 osób ostatnio to standard+ kierowca

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4775
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 17 lis 2016, 0:00

W przeciwpotoku to standard. Rano E-1 nie widuję, ale ilekroć widzę je popołudniu, to ze Stadionu odjeżdża komplet siedzących + kilka stojących.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lis 2016, 6:28

To cały czas jest standard solówki. 123 odcinkowo ma lepsze zapełnienie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lis 2016, 8:13

Robert 514 pisze:po co na E-1 jeżdzą przegubowce???? siostra tym jeździ i mnie informuje że 5-9 osób ostatnio to standard+ kierowca
Bo i tak mamy nadmiar wielkopojemnych w porównaniu do solówek. :P

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 lis 2016, 9:37

ashir pisze:
Robert 514 pisze:po co na E-1 jeżdzą przegubowce???? siostra tym jeździ i mnie informuje że 5-9 osób ostatnio to standard+ kierowca
Bo i tak mamy nadmiar wielkopojemnych w porównaniu do solówek. :P
To niech jeżdżą na skróconym 147.
ŁK

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lis 2016, 9:40

Nie ma skróconego 147...

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 lis 2016, 10:22

ashir pisze:Nie ma skróconego 147...
Nie powinieneś być w szkole?
ŁK

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lis 2016, 13:40

Nie.

ODPOWIEDZ