Ja bym wolał, żeby znalazł się ktoś, kto w takiej sytuacji usunie mu parę zbędnych przystanków.michael112 pisze: Znajdzie się w końcu w ZTM-ie ktoś, kto skończy z tym bałaganem i nazwie sytuację po imieniu, tzn. jak linia pomija ze 2 przystanki na trasie, to trzeba mu te 2 przystanki dodać i nadać numer z zakresu 1xx/2xx/3xx.
Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
Zauważyłeś że E-1 na Saskiej zakładów przesiadki z Ostrobramskiej do M2C? Sądząc po wpisach Sierściucha na OB mało tego nie ma.michael112 pisze:E-1 to się nadaje do... uzwyklenia. W ogóle coś pomija? Chyba tylko coś na Brazylijskiej i Międzynarodową (powinno się darować Saską i puścić tę linię przez Ateńską od razu do Wału).Georg pisze:Spodziewałem się, że przy okazji coś zrobią z Kryniczną dla E-1. Wyrzucenie przystanku dla ekspresu i jakaś linia zwykła stała do Metra Stadion, która by się tam zatrzymała. Ewentualnie jeśli nie to przekształcenie E-1 w przyspieszoną.
411 - póki nie ma wspomnianych przystanków na moście, tak samo. W kursach skróconych do Gocławia... nic nie pomija. Dopiero na odcinku do SM coś się znajdzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak już bedziecie przenosić całą dyskusję do km na Gocławiu, to i moj post niech tam sie znajdzie - na razie nie chce pisać samotnego postu z dała od dyskusji, ale...
Po 19 jak widuję e-1 ze stadionu, to czesto wiezie 4 osoby, wiec raczej należałoby chyba pomysleć o przejęciu części funkcji 509 niż o 3xx czy 4xx w obecnym kształcie.
Po 19 jak widuję e-1 ze stadionu, to czesto wiezie 4 osoby, wiec raczej należałoby chyba pomysleć o przejęciu części funkcji 509 niż o 3xx czy 4xx w obecnym kształcie.
ŁK
Wybaczcie odkopanie wątku, ostatnio rzadko zaglądam.
1b) Mniej ważny powód: ZP Wał Miedzeszyński wciąż nie działa. Nie wiem jak tam w okolicy z zapotrzebowaniem ale np. dla relacji w kierunku Ostrobramskiej teraz niezbędne jest drałowanie do ZP Saska bo 138 jej nie zapewnia.
2) Saska - no wcześniej mieszkańcy tego rejonu pomijali w swoich planach E1 i 411. A nie jest to okolica willowa. Wbrew temu co Jarek pisze - w oczy "kłuło" mieszkańców okolicy. Relacja by się przydała szczególnie przy E1. Oceńmy po kilku tygodniach czy rzeczywiście tak niepotrzebny jest ten przystanek.
3) Wał Gocławski - tam coś się w ostatnich latach pozmieniało, zauważyłeś?
Także wybaczcie panowie, ale tu nie ma co usuwać.
To też pokazuje, że nie ma sensu tworzyć dwóch linii (ekspresu + zwyklaka) tylko jedną 4xx (dla magii czerwonego numerka) po trasie E1 i z obecnymi przystankami E1.
411 jest o wiele mniej zatłoczone niż 520 523 czy 525 - wniosek: zamiast podbijać relację Politechnika-Gocław szukajmy rozwiązania w relacji Politechnika-Saska. Gocław nauczył się przesiadać.
Jarek pisze:Przystanek SASKA dla linii skręcających na Gocław zupełnie zbyteczny. Przy uruchamianiu linii tam skręcającej właśnie chodziło o to, by ominąć zespół SASKA, by było szybciej. Przesiadać się tam nie ma kto, bo przystanek nie jest wspólny, a linia skręca. No ale wszystko coraz gorsze, coraz gorsze. KRYNICZNA, SASKA, WAŁ GOCŁAWSKi. Kilka miesięcy i już linii ekspresowej E-1 praktycznie podwojono liczbę przystanków. Brawo.
1a) Co ta Kryniczna przeszkadza skoro to i tak przystanek NŻ? Skoro nikogo nie ma to stanowi po prostu mało przeszkadzającą opcję. A jeśli ludzie tam wsiadają/wysiadają to znaczy że ktoś jednak jeździ.reserved pisze:Ja bym wolał, żeby znalazł się ktoś, kto w takiej sytuacji usunie mu parę zbędnych przystanków.
1b) Mniej ważny powód: ZP Wał Miedzeszyński wciąż nie działa. Nie wiem jak tam w okolicy z zapotrzebowaniem ale np. dla relacji w kierunku Ostrobramskiej teraz niezbędne jest drałowanie do ZP Saska bo 138 jej nie zapewnia.
2) Saska - no wcześniej mieszkańcy tego rejonu pomijali w swoich planach E1 i 411. A nie jest to okolica willowa. Wbrew temu co Jarek pisze - w oczy "kłuło" mieszkańców okolicy. Relacja by się przydała szczególnie przy E1. Oceńmy po kilku tygodniach czy rzeczywiście tak niepotrzebny jest ten przystanek.
3) Wał Gocławski - tam coś się w ostatnich latach pozmieniało, zauważyłeś?
Także wybaczcie panowie, ale tu nie ma co usuwać.
Kilka-kilkanaście kursów jest na wielkopojemne pojazdy. Reszta faktycznie na solówki (które w godzinach największego tłoku można zagęścić). W godzinach skrajnych autobusy niestety pustawe (strach przed tym że pasażer nie zdąży na ostatnie kursy?).pawcio pisze:Dla 411 Saska nie ma sensu. Dla E-1 bardzo duży. Nie wiem jak rano ale po południu E-1 spokojnie mogłoby być na solówki.
To też pokazuje, że nie ma sensu tworzyć dwóch linii (ekspresu + zwyklaka) tylko jedną 4xx (dla magii czerwonego numerka) po trasie E1 i z obecnymi przystankami E1.
[/quote]TGM pisze:Czyli 411 na ekspres i atrakcyjna częstotliwość. Od Rozdroża żadnych przystanków gdzie autobus się od autobusu odbija. A pseudo-ekspres E-1 na linię przyspieszoną czy nawet zwykłą.
411 jest o wiele mniej zatłoczone niż 520 523 czy 525 - wniosek: zamiast podbijać relację Politechnika-Gocław szukajmy rozwiązania w relacji Politechnika-Saska. Gocław nauczył się przesiadać.
W relacji Politechnika-Saska (a raczej na odwrót) to zaczyna brakować przepustowości przystanku Saska 01.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bo tam powinno być metro.
Jak na całej TŁ w szczycie. Jak będzie na prawdę źle to chyba jedynym wyjściem będzie więcej kursów z alei Stanów, a 411 w kierunku centrum przez Zwycięzców wzorem 151 z ZP Katowicka NŻ lub przez Ateńską na Wał. W pierwszym czasowo wyjdzie więcej o dwie minuty ale poprawiamy obsługę Saskiej Kępy, w drugim tracimy ją ale trasa staje się krótsza i teoretycznie szybsza.
Ale właśnie - "tam powinno być metro" i to w relacji do Politechniki Placu Konstytucji czy Centrum (a nie do Wiatracznej i Wschodniego)
Ale właśnie - "tam powinno być metro" i to w relacji do Politechniki Placu Konstytucji czy Centrum (a nie do Wiatracznej i Wschodniego)
-
- Posty: 2117
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
po co na E-1 jeżdzą przegubowce???? siostra tym jeździ i mnie informuje że 5-9 osób ostatnio to standard+ kierowca
W przeciwpotoku to standard. Rano E-1 nie widuję, ale ilekroć widzę je popołudniu, to ze Stadionu odjeżdża komplet siedzących + kilka stojących.
To cały czas jest standard solówki. 123 odcinkowo ma lepsze zapełnienie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bo i tak mamy nadmiar wielkopojemnych w porównaniu do solówek.Robert 514 pisze:po co na E-1 jeżdzą przegubowce???? siostra tym jeździ i mnie informuje że 5-9 osób ostatnio to standard+ kierowca
To niech jeżdżą na skróconym 147.ashir pisze:Bo i tak mamy nadmiar wielkopojemnych w porównaniu do solówek.Robert 514 pisze:po co na E-1 jeżdzą przegubowce???? siostra tym jeździ i mnie informuje że 5-9 osób ostatnio to standard+ kierowca
ŁK
Nie ma skróconego 147...
Nie powinieneś być w szkole?ashir pisze:Nie ma skróconego 147...
ŁK