Poza tym wydaje mi się że gdyby napisać:
Tramwaje linii 18 pojadą Mostem Śląsko-Dąbrowskim zamiast Mostem Gdańskim:
PKP SŁUŻEWIEC - ... - pl.Bankowy - al.Solidarności - Most Śląsko-Dąbrowski - Jagiellońska - ŻERAŃ FSO
zamiast:
"18 (w obu kierunkach) dojedzie do Placu Bankowego i skręci w al. Solidarności i dalej pojedzie Targową, Ratuszową, Jagiellońską do pętli Żerań FSO."
to byłoby to jednak dużo bardziej czytelne dla wszystkich.
Tak samo trasa linii zastępczej jest napisana beznadziejnie.
Po co dawać tam Inżynierską która nie ma w tym przypadku żadnego znaczenia w kontekście zastępowania tramwajów? Po co dawać w takim komunikacie numery przystanków? Tak naprawdę wystarczyło tam napisać tylko "ZAJEZDNIA WOLA - al.Solidarności - Most Śląsko-Dąbrowski - DW.WILEŃSKI". Zabrakło za to informacji o częstotliwości, która jest jednak całkiem istotną rzeczą.Linia zastępcza Z26 wyjedzie na trasę: (do Dworca Wileńskiego) z Zajezdni Wola przez Al. Solidarności , Targową, 11 Listopada, Inżynierską, Wileńska do przystanku Dworzec Wileński 09 i (do Zajezdni Wola) z Dworca Wileńskiego 09 przez Targową, al. Solidarności do Zajezdni Wola 02.
No i nie mówię już oczywiście o tym, że dzięki mapce komunikat sporo by zyskał na czytelności.