Układ linii tramwajowych z M2C

Moderator: Wiliam

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 26 kwie 2014, 17:30

Wolfchen pisze:Przecież 17 będzie jeździła ZTCP co 5 minut...
Przecież obecnie 17 w szczycie też kursuje co 5 minut.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 kwie 2014, 17:32

Pan Piotr pisze:Przecież obecnie 17 w szczycie też kursuje co 5 minut.
Co 3 minuty (w jedną stronę licząc jako 37) na trasie: Służewiec - Metro Marymont. :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 kwie 2014, 18:35

Dokładnie to co 3:20 (średnio) uwzględniając 37. O którym w ulotce ani słowa...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 27 kwie 2014, 0:09

ashir pisze:
Pan Piotr pisze:Przecież obecnie 17 w szczycie też kursuje co 5 minut.
Co 3 minuty (w jedną stronę licząc jako 37) na trasie: Służewiec - Metro Marymont. :wink:
Chodziło mi o częstotliwość "czystego" 17.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 kwie 2014, 4:22

Jeśli już tak bardzo przejmujecie się tym wypierdkiem siedemnastki, to zwróćcie uwagę, że krańce NOWE ŚWIDRY i METRO MARYMONT różnią się optycznie, więc w teorii wreszcie można by było te kursy normalnie puszczać jako 17 :p

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 kwie 2014, 11:04

Ogólnie układ proponowany jest bardzo dobry. Aczkolwiek zmieniłbym kilka rzeczy:
1) likwidacja 4 i 28 kosztem mocnej 18, mocnego 25 na Okęcie i mocnego 35
2) 20 na Kawęczyńską (po staremu)
3) Mocna 1 do Pralki (7 do Banacha)
4) Likwidacja 14 lub przekształcenie w 45. Nie wiem tylko czy Nowowiejska na samej 15 (nawet obsługiwanej wyłącznie przez Pesy i SWINGI) da sobie radę. To jedyny problem.
5) Przekształcenie 31 w 44
6) Do dyskusji zostaje jeszcze 27. Nie wiem czy jest to linia niezbędna do funkcjonowania.
Dlaczego to wszystko? Z FSO lepsza jest jedna silna linia niż dwie słabe i w różnych kierunkach. Al. Krakowska potrzebuje wzmocnienia, ale stanowiska ma tylko 3 (1,9,25).

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 kwie 2014, 11:13

Czy silna 17 na Tarcho nie spowoduje nadpodaży na Marymonckiej, o której głośno było przy tworzeniu 37?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 27 kwie 2014, 11:15

Stary Pingwin pisze:Czy silna 17 na Tarcho nie spowoduje nadpodaży na Marymonckiej, o której głośno było przy tworzeniu 37?
Silna 17 jest dla Tarchomina, a nie dla Marymonckiej.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 27 kwie 2014, 11:17

Nie będzie przystanków na Marymonckiej?
miłośnik 13N

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 27 kwie 2014, 11:17

Zakładając, że 17 z Tarchomina będzie wyjeżdżać z przyzwoitym zapełnieniem to na Marymonckiej nie będzie nadpodaży.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 27 kwie 2014, 11:38

Georg pisze:4) Likwidacja 14 lub przekształcenie w 45. Nie wiem tylko czy Nowowiejska na samej 15 (nawet obsługiwanej wyłącznie przez Pesy i SWINGI) da sobie radę. To jedyny problem.
Nie da sobie rady, chyba że zainstaluje się dodatkowe miejsca na dachu :). Na Nowowiejskiej w tramwajach potrafi być nawet teraz gęsto od ludzi, zwłaszcza w godzinach dojazdu i wyjazdu z uczelni. Oczywiście można założyć, że wobec zubożenia oferty więcej ludzi wybierze autobus na Wawelskiej, ale to trochę wsteczne...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 kwie 2014, 16:32

A gdyby silną 18 posłać na Banacha, a słabą 15 na Służewiec, zostawiając bez zmiany kursowanie 31? :-k

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 27 kwie 2014, 16:37

Policz brygady w tym twoim projekcie, bo coś mi się wydaje, że nieco brakuje. Likwidujesz 4 i 28, a w zamian chcesz wyczarować brygady na długaśne 18, 25 i 35?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 kwie 2014, 17:15

Długaśne 25 jest po to, żeby nie było potrzeby uruchamiania 517 na Targówek. Mocna 18 jest dla Nowowiejskiej i Żerania.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 27 kwie 2014, 18:24

Ja nie neguję sensu mocnosci tych linii w takim wariancie. Po prostu twierdze ze nie starczy na to brygad. Z 4 i 28 nie uzbierasz brygad na trzy dlugie silne linie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ