Tak chodniki na Kasprowicza są wspaniałe, zwłaszcza te prowadzące do metra.Kra pisze:Zachęcanie do spacerów na Kasprowicza rośnie, może tylko ktoś np. odśnieżał by chodniki (bo są obecnie "niczyje").


Moderator: Wiliam
Tak chodniki na Kasprowicza są wspaniałe, zwłaszcza te prowadzące do metra.Kra pisze:Zachęcanie do spacerów na Kasprowicza rośnie, może tylko ktoś np. odśnieżał by chodniki (bo są obecnie "niczyje").
Myślałem, że termin "zmiany" oznacza zmiany a nie zaknięcie bilansu na zero.Na Bielanach bilans zamknął się na zero z brygadami.
Cóż przy Aspekcie jest chodnik nieodśnieżany od x lat (ponad 10 jak tu mieszkam), jest niczyj, za to piesi go doskonale wydeptują. Wzdłuż Wolumenu też jest taki (na wysokości ujęcia wody do budowanych bloków) - też jest chyba niczyj - no tu można przejść drogą stroną.fraktal pisze:Tak chodniki na Kasprowicza są wspaniałe, zwłaszcza te prowadzące do metra.Kiedyś jakiś pieszy na tym ucierpi.
Zastanawiam się teraz, czy nie zadzwonić do TVN Warszawa, oni lubią takie tematy, może jak zrobiliby dym, to coś by się poprawiło. O 116 napiszę w innym temacie.
Pamiętaj, że zmiany są jedyną pewną rzeczą na świecie (tak mawiał nasz prezes jako uzasadnienie permanentnych reorganizacji - tak nauczyli go na Zarządzaniu w SGHFikander pisze:![]()
A jak sobie coś zrobisz to nie dostaniesz odszkodowaniafraktal pisze:Wydeptują czy nie wydeptują - w każdym razie najgorzej jest teraz, kiedy w dzień słonko przygrzewa i śnieg się roztapia, a na wieczór przychodzi mróz i rano na chodnikach jest lód.
Zobaczymy, wygaszanie popytu, poprzez gorszą ofertę jest skutecznie realizowane przez ZTM, nawet z aprobatą większości pasażerów. Popatrz jak dużo mniej ludzi jeździ Żeromskiego w porównaniu z czasem sprzed metra na Kasprowicza, nie wiem czy ubytek jest 30% czy więcej, sam w to nie wierzyłem ale fakty są jakie są.Harry pisze: Pomijam fakt, że na Żeromskiego 112 pewnie będzie niezabieralne wiozące pół Bemowa.
Haugh!
Uważasz, że Ci wszyscy ludzie przesiedli się do aut, czy może dojeżdżają do centrum inaczej (np. do bliższej stacji metra)?Kra pisze: Popatrz jak dużo mniej ludzi jeździ Żeromskiego w porównaniu z czasem sprzed metra na Kasprowicza, nie wiem czy ubytek jest 30% czy więcej, sam w to nie wierzyłem ale fakty są jakie są.
Mi to się wydaje, że ludzie dochodzą do nowych stacji metra wzdłuż Kasprowicza, a nie jeżdzą wzdłuż Żeromskiego. Albo mogą też z Aspektu tramwajem do Młocin jechać.zzz pisze:Skoro sa takie powtarzajace sieglosy ze lada chwila polowa ludzi z bielan przesiadzie sie z KM do samochodow. To czy ktos z ZTM moglby, o ile istnieja, wrzucic pomiary ileposob korzysta regularnie z KM na bielanach teraz a ile korzystalo przed dokonczeniem metra i pocieciem lini autobusowych w związku z wiaduktem na andersa?
Szczegółowych danych nie ma. Po pierwsze - za mało czasu minęło, zachowania komunikacyjne się dopiero stabilizują. Po drugie - ogólną liczbę pasażerów można szacować na podstawie sprzedaży biletów (według tego kryterium przewozy wzrosły jeszcze przed wprowadzeniem wspólnego biletu), ale - rzecz jasna - nie da się osądzić, jaki wśród nich jest odsetek mieszkańców Bielan. Po trzecie - można wyliczyć pewne dane z wyrywkowych pomiarów napełnienia i na ich podstawie oszacować tendencję. Przy czym od razu was rozczaruję - wliczając pasażerów metra (bo czemu nie?) jestem przekonany, że łączna liczba korzystających ze zbiorkomu na terenie Bielan wzrosła.zzz pisze:ileposob korzysta regularnie z KM na bielanach teraz a ile korzystalo przed dokonczeniem metra i pocieciem lini autobusowych w zwiazku z wiaduktem na andersa?
No a jak mają inaczej robić, skoro 116 jest rano niezabieralne i totalnie niepunktualne?Piotr R pisze:Mi to się wydaje, że ludzie dochodzą do nowych stacji metra wzdłuż Kasprowicza, a nie jeżdzą wzdłuż Żeromskiego. Albo mogą też z Aspektu tramwajem do Młocin jechać.
I nie wiem nawet czy tak nie jest szybciej więc chyba nie będą potrzebne kursy f na 116.Fikander pisze:No a jak mają inaczej robić, skoro 116 jest rano niezabieralne i totalnie niepunktualne?Piotr R pisze:Mi to się wydaje, że ludzie dochodzą do nowych stacji metra wzdłuż Kasprowicza, a nie jeżdzą wzdłuż Żeromskiego. Albo mogą też z Aspektu tramwajem do Młocin jechać.