Możnaby wskrzesić starszą wersję 165 z uwaględnieniem zmian na infrastrukturze: z Metra Wilanowska po swojemu, (tudzież jak 365, tu nie chodzi o ten wariant trasy), potem dalej Kłobucką, Poleczki, Puławską do Wałbrzyskiej, tu zaliczamy metro Służew (czyli jesteśmy szybciej w metrze i z mniejszym pochodem, niż na Wilanowskiej, po czym nowym łącznikiem al. KEN lecimy krańcować na którymś Ursynowie. Można tym zabiegiem wywalić z Ursynowa albo 306, albo 210.yavorius pisze:A że tak głupio spytam: nie dałoby rady pożenić tego z 365? Tylko jakoś głupio mi wygląda dwa razy ten sam kraniec:)chester pisze:Ale jeśli to ma być dalej, niż na Wyczółki, to po prostu lotnisko jest sensownym krańcem, chyba, że polecieć dalej Kłobucką i do Bokserskiej.
Jeszcze tydzień temu uznałbym własny pomysł za żart, ale skoro propozycja dla 508 wygląda, jak wygląda, to wcale to nie gorsze. Niemniej taki luźny pomysł, zainspirowany tym połączeniem z 365.