Moderatorzy: JacekM, Dantte
-
wincenty
- Posty: 1341
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 14 sty 2020, 11:25
person pisze: ↑14 sty 2020, 11:13
Ktoś wie dlaczego zamawia się i CNG, i LNG?
Ilu jest producentów pojazdów z/na LNG?
Bo taka jest polityka miasta - zamawia tylko autobusy niskoemisyjne.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
kveld
- Posty: 1852
- Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: kveld » 14 sty 2020, 11:46
person pisze: ↑14 sty 2020, 11:13
Ktoś wie dlaczego zamawia się i CNG, i LNG?
Ilu jest producentów pojazdów z/na LNG?
CNG to chyba wiadomo - polityka. LNG okazało się chyba trochę ślepą uliczką (a może niekoniecznie?
https://www.sustainable-bus.com/cng-lng ... n-bologna/), ale na Ostrobramskiej jest instalacja, a chyba powoli trzeba zacząć myśleć o zastąpieniu 8201-8240 i 8401-8440...
-
Szymon
- (Mr_Kolesław)
- Posty: 7084
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
- Lokalizacja: Szamoty
-
Kontakt:
Post
autor: Szymon » 14 sty 2020, 12:12
Nordyk110 pisze: ↑14 sty 2020, 11:05
A i jeszcze pewnie autosan się zgłosi.
A czy Autosan ogarnie w solówce środkowe drzwi otwierane na zewnątrz?
-
Flash8222
- Posty: 7608
- Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
- Lokalizacja: Pies wam mordy lizał
Post
autor: Flash8222 » 14 sty 2020, 12:23
Szymon pisze: ↑14 sty 2020, 12:12
Nordyk110 pisze: ↑14 sty 2020, 11:05
A i jeszcze pewnie autosan się zgłosi.
A czy Autosan ogarnie w solówce środkowe drzwi otwierane na zewnątrz?
Nie wiem czy Autosan ma tyle pieniędzy by wpłacić wadium.
-
fraktal
- Posty: 5483
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 14 sty 2020, 15:38
Szymon pisze: ↑14 sty 2020, 12:12
Nordyk110 pisze: ↑14 sty 2020, 11:05
A i jeszcze pewnie autosan się zgłosi.
A czy Autosan ogarnie w solówce środkowe drzwi otwierane na zewnątrz?
Może Solaris zadeklarował że jeśli odpowiednio wydłużą czas dostawy, będzie w stanie wyprodukować autobus zasilany LNG. Myślę, że MZA nie rozpisałoby przetargu, gdyby nie mieli pewności, że ktoś się zgłosi. A jak będzie, zobaczymy.
-
kveld
- Posty: 1852
- Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: kveld » 14 sty 2020, 15:51
fraktal pisze: ↑14 sty 2020, 15:38
Szymon pisze: ↑14 sty 2020, 12:12
A czy Autosan ogarnie w solówce środkowe drzwi otwierane na zewnątrz?
Może Solaris zadeklarował że jeśli odpowiednio wydłużą czas dostawy, będzie w stanie wyprodukować autobus zasilany LNG. Myślę, że MZA nie rozpisałoby przetargu, gdyby nie mieli pewności, że ktoś się zgłosi. A jak będzie, zobaczymy.
Skoro Scania zrobiła Interlinka LNG Włochom (i Hiszpanom chyba też), to zrobienie Citywide (na tym samym silniku - OC09, z dość długim terminem dostawy) to już chyba nie takie szaleństwo...
-
alojz
- Posty: 2662
- Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34
Post
autor: alojz » 14 sty 2020, 20:02
Nordyk110 pisze: ↑14 sty 2020, 11:05
A i jeszcze pewnie autosan się zgłosi.
Spokojnie, MZA przezornie tak ułożyły postępowanie, że Autosan nie spełnia warunku doświadczenia.
-
Nordyk110
- Posty: 1629
- Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32
Post
autor: Nordyk110 » 14 sty 2020, 20:15
Może będzie znowu wojna polityczna.
Jak z Pesą w Krakowie.
Hmmm. a Autosan nie spełnia czasem wymogów na 12- ski"
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
alojz
- Posty: 2662
- Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34
Post
autor: alojz » 14 sty 2020, 20:20
Solówki i przeguby CNG są połączone w jedno zadanie. Żeby wystartować, wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w dostawie wozów CNG za min. 40 baniek, w tym przegubów za co najmniej 30 baniek.
-
Szymon
- (Mr_Kolesław)
- Posty: 7084
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
- Lokalizacja: Szamoty
-
Kontakt:
Post
autor: Szymon » 17 sty 2020, 10:24
Pierwszy SU18e już na Woronicza.
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 17 sty 2020, 11:37
alojz pisze: ↑14 sty 2020, 20:02
Nordyk110 pisze: ↑14 sty 2020, 11:05
A i jeszcze pewnie autosan się zgłosi.
Spokojnie, MZA przezornie tak ułożyły postępowanie, że Autosan nie spełnia warunku doświadczenia.
Ciekawe, co na to powie KIO.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
wincenty
- Posty: 1341
- Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
- Lokalizacja: Miasteczko Kabaty
Post
autor: wincenty » 17 sty 2020, 12:11
Szymon pisze: ↑17 sty 2020, 10:24
Pierwszy SU18e już na Woronicza.
To by się zgadzało. Pierwszy miał być do połowy stycznia.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
Walas
- Posty: 17102
- Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Walas » 17 sty 2020, 13:24
Szymon pisze: ↑17 sty 2020, 10:24
Pierwszy SU18e już na Woronicza.
Testy.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
fluger
- Posty: 523
- Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28
Post
autor: fluger » 17 sty 2020, 19:06
Raczej marne szanse żeby nie miał tak beznadziejnego układu wnętrza jak te z arrivy?
-
ashir
- Posty: 27734
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 17 sty 2020, 19:40
Drobna: przed III drzwiami siedzenia są przodem do kierunku jazdy, zamiast bokiem, a po drugiej stronie jest pojedyncze siedzenie, zamiast półtoraka. A dlaczego ten układ siedzeń jest niby beznadziejny?