Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje
Są między I, a II drzwiami.
No i z przodu tylko jedno siedzenie jak w odkurzaczach, może to leprze niż patologiczny półtorak i przez drugą rzeźnię dwa fotele po prawej stronie są skierowane w przeciwnym kierunku do jazdy, gdyby nie ta rzeźnia były by klasyczne 2+2 (w kebabach dało się 2+2 i druga rzeźnia). Moim zdaniem układ z pierwszych SU się sprawdzał, teraz jest przekombinowane. Leprze jest wrogiem dobrego. Chyba że to przyzwyczajenie. Ale MAN zmienia budę w każdej nowej wersji, ale układ wnętrza trzymają taki sam, bo trzeba mieć swój styl.
-
- Posty: 4104
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Akurat przesunięcie drugich drzwi bliżej drugich osi, wyszło moim zdaniem przegubowym Solarisom tylko na dobre, bo jest mniejszy odstęp między drugimi a trzecimi drzwiami.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31
Ale póki wymogiem ZTM jest podwójna rzeźnia - i stanowiska mają być po obu stronach wozu, to nigdy foteli dostępnych z niskiej podłogi nie będzie w pobliżu drzwi. Chyba, żeby przesunąć drzwi w kierunku 1 osi.
Ale dlaczego dwie rzeźnie muszą być po obu stronach wozu? Niektóre autobusy mają rzeźnie - podwójną, przedzieloną barierką - po tej samej, lewej stronie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Takie rozwiązanie, zdaniem ZTMu, zagraża bezpieczeństwu pasażerów - o ile dobrze rozumiem to "odgrodzenie" między rzeźniami może być niebezpieczne. Tak jakby chodzenie gdy autobus jest w ruchu, do położonych dalej miejsc. nie było wcale niebezpieczne...
Co ZTM sądzi o 2 rzeźniach, jednej z przodu, drugiej z tyłu jak w 88xx? To było dobre rozwiązanie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tylna rzeźnia jest niedozwolona. Do tego stopnia, że kierowcy mają obowiązek wypraszać osoby z wózkiem dziecięcym z tamtej rzeźni w starszych typach autobusów. Przynajmniej z tego co wiem.
Ale dlaczego? W czym tamta rzeźnia jest gorsza?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Dokładnie, bodajże w Olsztynie zmarł mężczyzna, po tym jak w wyniku gwałtownego hamowania autobusu przywalił głową w poręcz. Czy zatem mamy z autobusu wymontować wszystkie pionowe poręcze? I bądźmy szczerzy, w ZTMie ich nie interesuje bezpieczeństwo pasażerów, tylko własnej dupy. Przykładem są guzki w metrze na M1, najważniejsze, że "zaproponowane przez nas rozwiązania są zgodne z prawem", a że najwyżej sobie zrobi ktoś krzywdę to cóż, mógł nie korzystać z metra!