Strona 282 z 395

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 17 sty 2020, 21:13
autor: cezari
Bo w sekcji A nie ma żadnego siedzenia dostępnego z wysokości podłogi w pobliżu drzwi.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 17 sty 2020, 21:30
autor: ashir
Są między I, a II drzwiami.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 17 sty 2020, 21:37
autor: cezari
Ale nie w pobliżu drzwi, tylko przy przedniej osi.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 18 sty 2020, 21:29
autor: fraktal
ashir pisze:
17 sty 2020, 21:30
Są między I, a II drzwiami.
Polecam, żebyś spróbował się do nich przedostać, gdy jest tłok i ludzie stoją w obu rzeźniach oraz w przejściu...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 18 sty 2020, 21:44
autor: fluger
No i z przodu tylko jedno siedzenie jak w odkurzaczach, może to leprze niż patologiczny półtorak i przez drugą rzeźnię dwa fotele po prawej stronie są skierowane w przeciwnym kierunku do jazdy, gdyby nie ta rzeźnia były by klasyczne 2+2 (w kebabach dało się 2+2 i druga rzeźnia). Moim zdaniem układ z pierwszych SU się sprawdzał, teraz jest przekombinowane. Leprze jest wrogiem dobrego. Chyba że to przyzwyczajenie. Ale MAN zmienia budę w każdej nowej wersji, ale układ wnętrza trzymają taki sam, bo trzeba mieć swój styl.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 18 sty 2020, 21:58
autor: Autobus Czerwon
Akurat przesunięcie drugich drzwi bliżej drugich osi, wyszło moim zdaniem przegubowym Solarisom tylko na dobre, bo jest mniejszy odstęp między drugimi a trzecimi drzwiami.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 8:51
autor: Snake.Griffin
Ale póki wymogiem ZTM jest podwójna rzeźnia - i stanowiska mają być po obu stronach wozu, to nigdy foteli dostępnych z niskiej podłogi nie będzie w pobliżu drzwi. Chyba, żeby przesunąć drzwi w kierunku 1 osi.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 15:57
autor: KwZ
Ale dlaczego dwie rzeźnie muszą być po obu stronach wozu? Niektóre autobusy mają rzeźnie - podwójną, przedzieloną barierką - po tej samej, lewej stronie.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 16:35
autor: ashir
KwZ pisze:
20 sty 2020, 15:57
Ale dlaczego dwie rzeźnie muszą być po obu stronach wozu? Niektóre autobusy mają rzeźnie - podwójną, przedzieloną barierką - po tej samej, lewej stronie.
Tylko Mercedesy Conecto G z Mobilisu.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 19:27
autor: fraktal
KwZ pisze:
20 sty 2020, 15:57
Ale dlaczego dwie rzeźnie muszą być po obu stronach wozu? Niektóre autobusy mają rzeźnie - podwójną, przedzieloną barierką - po tej samej, lewej stronie.
Takie rozwiązanie, zdaniem ZTMu, zagraża bezpieczeństwu pasażerów - o ile dobrze rozumiem to "odgrodzenie" między rzeźniami może być niebezpieczne. Tak jakby chodzenie gdy autobus jest w ruchu, do położonych dalej miejsc. nie było wcale niebezpieczne...

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 19:43
autor: zxcvbnm
Co ZTM sądzi o 2 rzeźniach, jednej z przodu, drugiej z tyłu jak w 88xx? To było dobre rozwiązanie.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 19:50
autor: fraktal
Tylna rzeźnia jest niedozwolona. Do tego stopnia, że kierowcy mają obowiązek wypraszać osoby z wózkiem dziecięcym z tamtej rzeźni w starszych typach autobusów. Przynajmniej z tego co wiem.

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 20:09
autor: zxcvbnm
Ale dlaczego? W czym tamta rzeźnia jest gorsza?

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 20:10
autor: ashir
fraktal pisze:
20 sty 2020, 19:27
Takie rozwiązanie, zdaniem ZTMu, zagraża bezpieczeństwu pasażerów - o ile dobrze rozumiem to "odgrodzenie" między rzeźniami może być niebezpieczne. Tak jakby chodzenie gdy autobus jest w ruchu, do położonych dalej miejsc. nie było wcale niebezpieczne...
Dokładnie, bodajże w Olsztynie zmarł mężczyzna, po tym jak w wyniku gwałtownego hamowania autobusu przywalił głową w poręcz. Czy zatem mamy z autobusu wymontować wszystkie pionowe poręcze? I bądźmy szczerzy, w ZTMie ich nie interesuje bezpieczeństwo pasażerów, tylko własnej dupy. Przykładem są guzki w metrze na M1, najważniejsze, że "zaproponowane przez nas rozwiązania są zgodne z prawem", a że najwyżej sobie zrobi ktoś krzywdę to cóż, mógł nie korzystać z metra!

Autobusy dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

: 20 sty 2020, 20:34
autor: Flash8222
zxcvbnm pisze:
20 sty 2020, 20:09
Ale dlaczego? W czym tamta rzeźnia jest gorsza?
Mówi Tobie coś takiego jak widoczność?